Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

@pumpuli1 Silloin kun alettiin esikoista yrittämään ja tärppäsikin suht nopeasti, niin tuli alkuun kovin ahdistunut olo juuri näistä mainitsemistasi asioista. Mitä jos kaikki muuttuu, miten musta voi tulla äiti kun olen elänyt kuin haahuilija-elämää, entä jos meidän suhde menee pilalle.... Mutta...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

@Titi-Love hurjasti onnea plussasta <3 Toivottavasti kaikilla oli rentouttava juhannus :) Itselläni oli ihan normiviikonloppu, kun Etelä-Euroopassa asun, mutta vietin paljon aikaa ulkona lapsen ja miehen kanssa, oli oikein virkistävää. Myös kadoksissa ollut ovis saapui viimein, ainakin...
  3. M

Toiveissa vauva 2021

Suuret onnittelut @Hope91 ja @Päärynä5, myös @Persikka123 toivon, että pian pärähtää vahva plussa! Tulipas oikea plussa-aalto tänä aamuna <3 Täällä on ovis vielä hukassa, ärsyttää tämä epäsäännöllinen kierto. Yritin kaataa miestä varan vuoksi sänkyyn, mutta hän oli liian väsynyt...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Anteeksi, nyt tulee omanapailu. Te, jotka käytätte ovisliuskoja: onko käynyt niin, että viiva on vahvistunut ja sitten yhtäkkiä hävinnyt päiviksi? Testailin puikoilla kp14 ensimmäisen kerran, jolloin viiva oli melko vahva, mutta sitten kp15 ja kp16 melkein olematon. Olen kuitenkin suht varma...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

@helmikorvakoru Itse tulin raskaaksi 3 kk sen jälkeen kun olin aloittanut uudessa vakipaikassa. Menin tietenkin ihan paniikkiin, koska en kuvitellut, että tuosta noin vain tärppäisi.... Onneksi asia otettiin vastaan ihan hyvin, vaikkakin huomasin, että pomo ei ollut kovin tyytyväinen. Kertominen...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Suuret onnittelut plussasta @Kasikuus <3 Ihana tuo miehesi reaktio! Täällä odottellaan ovista, alan vasta kp 14 testailemaan... Ovis on mulla tullut aikaisintaan kp 15 mutta yleensä paljon myöhemmin. Viimeksi kun tulin raskaaksi ovis oli kp26(!)... Että ehkä seurailen omia tuntemuksia, kun...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea plussasta @Enerisa3 ❤️ Meillä tulis ikäeroa 4 v. jos nyt tärppäis ja se olisi meille ihan ok. Mulla ja miehellä ei ollut intoa ryhtyä hankkimaan toista heti perään, koska meillä on aika kiireinen elämä ja ei ole sukulaisia lähellä jotka voisivat tarvittaessa katsoa lapsen perään...
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla tuli raskausseksistä mieleen, mun mies oli ihan kauhuissaan koko ajan, että hän jotenkin onnistuisi törkkimään vauvaa. Mulla oli koko raskauden ajan ihan kauheat himot, mutta mies suostui ehkä kolme kertaa sänkyyn koko aikana... Se ei ollut mitenkään rationaalista, jopa gyne sanoi...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

@lulube testaile vielä, saat varmuuden siitä että oliko tuo plussa kun testi lähtee haalenemaan. Mulla ei tosiaan ollut ihan "täysi" plussa ovistikuilla oviksen aikaan, mutta tiesin että ovis oli tapahtunut kun testit lähtivät haalenemaan. Ovikseen viittasi myös limailut ja vihlaisut, joten olin...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

@lovecoco täällä samat fiilikset, että vaikka ei plussaa nyt tullut niin kuitenkin on hyvä mieli siitä että kierto toimii ja ovulaatio tapahtui. Tätä edelliset kaksi kiertoa olivat 46 ja 48 päivää, ei ovulaatiota. Mulla on hieman monirakkulaisuutta, mikä aiheuttaa tätä ja ovulaatio oli tätä...

Yhteistyössä