Hakutulokset

1. M

Toiveissa vauva 2021

@Aniaj Mulla näyttää pitkin kiertoa haaleaa ja melko punaista viivaa ovistikut. Viime kierrossa ovistikkuun tuli plussa, sitä edellisessä oviksen aikaan tuli lähes yhtä punainen kuin tarkistusviiva. Kuitenkin uhosin täällä aikaisemmin nakkaavani tässä kierrossa ovistikuilla vesilintua ja niin...
  2. M

Toiveissa vauva 2021

Jännä juttu, ei tuo testi varmaan ovista merkkaile ja suuri vv:kin varmasti viittaisi johonkin muuhun. Toivotaan, että ne menkat ei sieltä alakaan Oliko se raskaustesti jonka teit kuinka luotettava aikaisilla päivillä?
  3. M

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus onko muita ovisoireita, limoja, tms.? Mullehan se lykkäsi viime kierrossa oviksen kp 30, huomasin limoista ja tuikkimisista, että nyt tuli kyllä myöhään. Mulle tuo 15 päivän heitto on kyllä suhteellisen normaalia...
  4. M

Toiveissa vauva 2021

Kasikuus, mullakin oli viime kierrossa tosi vahvat tuikkimiset dpo 7-8 tienoilla ja olin ihan varma että nyt tärppää. Ei tarkoittanut mun kohdalla yhtään mitään, joten tässä kierrossa ne eivät varmasti hetkauta... Oli myös nännikipua, sitten rinnat kipeytyivät sivuilta, kivistyksiä ja...
  5. M

Toiveissa vauva 2021

Itsekin mietin tuota kierron muuttumista vuosien mittaan... Musta tuntuu, että mulla on vuoto pidentynyt päivällä synnytyksen jälkeen. Ennen oli 5 päivää, nyt on 6 ja mietin että voiko se tarkoittaa jotain.... Tuli muutenkin luettua hedelmällisyyden muutoksista iän myötä, mutta luulen että...
  6. M

Toiveissa vauva 2021

Luin jostain, että sitä kannattaisi käyttää kierron alusta ainakin ovulaatioon asti ja sitten mahdollisesti pitää se ainakin viikon kestävä paussi. Se on kyllä kamalan makuista, olen laittanut sitä aamuisin reilun teelusikallisen jugurttiin ja sillä tavalla se menee jotenkuten alas. Tänään...
  7. M

Toiveissa vauva 2021

Hyvä, että mainitsit tuon myo-inositolin, innostuin lukemaan myös siitä. Ajattelin, että otan tämän kierron jälkeen myös sen kokeiluun, jos kierto taas venähtää :)
  8. M

Toiveissa vauva 2021

Jes, tulihan ne menkat sieltä! Eli mulle voi huomiselle päivittää kp 2 Kerrankin on hyvä fiilis tädin saapumisesta ja ei satu yhtään. Nyt mennään ensi kierto vähän rennommalla fiiliksellä, lisänä maca ja gelee royale sekä vähähiilarinen ruokavalio. Ovistikut saavat nyt jäädä hetkeksi. Innostuin...
  9. M

Toiveissa vauva 2021

Onpa täällä hurja määrä viestejä, millään en ehtinyt ihan kaikkea lukea, mutta onnittelut ainakin @Shibali @Puolu ja @Vindy ! Täällä jatkuu taas tämä megapitkä kierto, plussaa ei tullut ja uskon että ihan näillä näppäimillä pitäisi uusi kierto alkaa. Tämmöistä tämä on, varsinkin jos ovis tulee...
  10. M

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 voi ei :( voimia sinne kovasti
  11. M

Toiveissa vauva 2021

@Shibali peukut pystyssä että kohta pärähtää vahva viiva :) Tulin tänne avautumaan, kun hermostuttaa... Jo kp 40 menossa ja tod näk dpo 10. Testasin eilen varan vuoksi, kun ajattelin että tämä kierto on jo niin pitkä ja negahan sieltä tuli (totta kai jos dpot on nuo mitkä luulen). Kun vain nyt...
  12. M

Toiveissa vauva 2021

Peukut pystyssä että haamut vahvistuu @Alinna86 ja @LaTiLa ! Täällä ei menkat ei ole alkaneet, kp 37 menossa, joten uskon, että ovis oli oikeasti kp 30 niin kuin epäilin. Tallettelut tehtiin vain kerran ja nyt on toivottava, että se riittää.... Ei kyllä ole uskoa tähän kiertoon. Näkyy olevan...
  13. M

Toiveissa vauva 2021

Mäkin tulin tänne jännäämään ja tsemppaamaan. Toivottavasti on tärpännyt! :)
  14. M

Toiveissa vauva 2021

Itsekin luulin aluksi, että jos on pitkä kierto, ovulaatiota ei tapahdu lainkaan, mutta se ei kuitenkaan ole näin yksinkertaista. Jos luteaalivaihe on normaali (12-16 päivää), eikä ole erikoisia välivuotoja, todennäköisesti ovulaatio tapahtuu, vaikkakin myöhään. Sen sijaan jos luteaalivaihe jää...
  15. M

Toiveissa vauva 2021

Mulla on tällaisia kiertoja ollut koko ikäni. Kierrot ovat pitkiä, mutta ovulaatio yleensä tapahtuu, välillä tosin ei. Esikoisesta ovuloin kp 26, tässä kierrossa ovulaatio tuli kp 30.... Mulla on hieman monirakkulaisuutta munasarjoissa mikä aiheuttaa tätä. Olen huomannut, että kun munasolu...
  16. M

Toiveissa vauva 2021

Huomenta! Mut voi tosiaan ottaa pois piinailijoista, todellinen ovulaation ajankohta taisi olla nyt viikonloppuna (erittäin myöhään), joten en vie turhaa listatilaa ;) Katsotaan kuinka pitkäksi tämä kierto venyykään...
  17. M

Toiveissa vauva 2021

Taidan ottaa susta mallia, koen tuhlanneeni hirveästi energiaa oviksen miettimiseen, kun kuitenkin mututuntuma tuntuu olevan oikeassa oviksen ennustamisessa :D Heitän tikuilla ens kierrossa vesilintua
  18. M

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! Siellä oli ainakin @Persikka123 @Hannaah ja @amadecasa tarrasukkia matkaan <3 ON: Mulla pitäisi olla muka dpo 8, mutta näin ei taida olla, tämä kierto taisi venähtää. Mulla oli eilen omituisia juilimisia alavatsalla ja kunnon limat, oli pakko tehdä ovistesti ja sieltä...
  19. M

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa tutulta... viime kierrossa keksin kaikki mahdolliset oireet jo oviksesta lähtien no eihän ne mitään merkinneet. Nyt dpo5 ja ei siis minkäänlaista oiretta... eilen oli erikoista valkovuotoa. Mulla alkaa olla suuri epäilys että onko mitään ovista edes tapahtunut.... yleensä mulla tulee...
  20. M

Toiveissa vauva 2021

@Mirella92 isot onnittelut plussasta <3 @Kasikuus tsemppiä tähän vaiheeseen, olet onnekas että sinulla on noin aidosti välittävä mies <3 päivä kerrallaan

Yhteistyössä