Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2022

Ja onneksi omat valinnat saa jokainen tehdä, ja toivottavasti tulevaisuudessa saa edelleen <3 Mua ei edes huolestuta rokote niin paljoa kuin se ihmisten kahtiajako ja tuomitseva/halveksiva asenne toisiaan kohtaan. Mä rakastan kaikkia, oli päätös ton asian suhteen mikä tahansa. :) Sitten...
  2. I

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 Oi en olekaan ainut, joka miettii samaa. Paljon viimeaikoina stressannut ja ahdistanut maailman meno, ihmisten kahtiajako ja varsinkin kun en tän yrittämisen takia uskalla noita rokotuksia ottaa, kun en vaan ole varma mitä ajattelisin niistä ja on niin ristiriitaista tietoa :'( On...
  3. I

Haaveena vauva 2022

Mulle voi laittaa kp1, menkat tulla tupsahti tässä aamulla kuten odottelinkin. Kyllä tämä tästä vielä, uutta yritystä koukkuun vaan. :'D onneksi on kolmen päivän vapaa niin sain nukuttua hyvin enkä herännyt ihan väärällä jalalla!
  4. I

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä hirmuisesti kaikille sitä tarvitseville <3 Tää on kyllä tosi tärkeä paikka, mun jännityksiä ja muita tunteita on helpottanut jo paljon että kirjottelen tänne ja lueskelen! Toivon positiivista energiaa kaikille <3 Täällä vielä odotellaan niitä menkkoja. Finnit saapuivat jo, ja itkut :D
  5. I

Haaveena vauva 2022

Tääl kans negatesti (oli pakko sortua) ja menkat alkaa varmaan huomenna. Saa nähdä. Tänään oli tosi surullinen ja ahdistunut olo, kunnon pms itkut :( muista asioista, mut ei tuo nega helpottanutkaan. :'D
  6. I

Haaveena vauva 2022

Tänään aika selkeitä menkkakipuja ja töissä oli tosi alakuloinen olo.. Varmaan ne menkat sieltä taas tulee :( Noh, me ollaan niin alussa vasta tässä, ettei pitäis murehtia mut silti se vähän ottaa koville. :'D Ovulaation odottelu on niin tylsää.
  7. I

Haaveena vauva 2022

Miten voi jaksaa odottaa että alkaako menkat vai ei! En pysy nahoissani :'D Yleensä tässä vaiheessa on kramppeja, mutta nyt ei. Välillä tuntuu jotain, mutta tosi vähän. On kyllä ollut kiukkuisia olotiloja, kuten PMS-aikana normaalistikin. En tiedä. Kauhean tylsää odotella ja mies on ylitöissä...
  8. I

Haaveena vauva 2022

Suuret tsempit kaikille vastoinkäymisissä <3 :'( Mä pohdiskelen täällä, että missä mun ennen menkkoja tapahtuvat menkkakivut on. Yleensä tässä vaiheessa jo tuntee, että menkat on tulossa. :D Toki viime kierto oli jotenkin lyhyempi, eli ehkä tästä tulee sit pidempi. Tai sitten...
  9. I

Haaveena vauva 2022

Voi ei @Charrypie - 86 :( voimia ja tsemppiä ❤️ Tänään kesken työpäivän tuntui joku tosi kivan tuntuinen nipistys alavatsalla, olin heti ihan että ooh mutta semmosia samankaltaisia on kyllä ollut ennenkin. :p Mutta toivossa on hyvä elää! Joskus on hauska ihan vaan leikkiä ajatuksella. Mut jos...
  10. I

Haaveena vauva 2022

Mä voisin tikuttaa huvikseni vaikka joka päivä, se on hauskaa :D mut nyt on haalentunu sen verran et kyl se ovis tais olla sillon viime viikon pe-la aikoihin. Täytyy ens kierrossa testailla lisää jos ei nyt tärpänny. Ihan mielenkiinnolla odotan! Mul tuli tänää tissit vähän kipeeks ja tsekkasin...

Yhteistyössä