Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2022

Mä voisin tulla taas piinailemaan. Dpo0 tänään kaiketi. Kaks päivää näytti ovistikku plussaa, mut eilen oli niin räikyvän kirkas viiva että huh. :D Eilen oli myös kunnon ovulaatio-olo, draivi päällä koko päivän ja nipisteli oikeeta puolelta. Vieläkin on aika vahva toi viiva, mut haalentunu...
  2. I

Haaveena vauva 2022

Voi hitto, ovistikku näyttää plussaa tänään vaikka odotin että ovis ois vasta sillon kp14, nyt on siis kp11. Jännittävää! Suunnittelin meille kunnon treffiviikonloppua, mut kai sitä voi keskellä viikkoakin. Täytyy yllättää mies nyt jotenkin, yritän pitää tunnelman sellaisena että tästä ei tulis...
  3. I

Haaveena vauva 2022

Mä ostin tänään greippimehua xD Kauhea duuni selittää miehelle että nyt ei ole tarkotus juoda näitä mehuja yhessä illassa! Tää oli ihan heräteostos kaupassa ja ajattelin et kai sitä vois vähän kokeilla.
  4. I

Haaveena vauva 2022

Huh, olipa paljon viestejä. Tuttuun tapaan unohdin mitä piti kenellekin sanoa, mutta onnea tässä välissä plussanneille ja tsemppiä muille <3 Jotenki jäänyt tän selaaminen taka-alalle, kun oon vaan odotellut että kierto rullaa eteenpäin. Huomenna alan tikuttaa ovista, nyt olin viikonlopun pois...
  5. I

Haaveena vauva 2022

Onnea @Piipaa93 <3 !!!! Ihanaa! Ja kiitos paljon @Gisella oon ajatellutkin, että pitäisi ottaa rennosti kun niin monella käy just silleen :D lenkkeilyn vois kyllä alottaa!
  6. I

Haaveena vauva 2022

Äääh, jotenkin nyt iski kunnon menkkamasikset. Turhauttaa odotella taas sitä ovista, turhauttaa odotella kuukausi että voi taas toivoa vähän, viehätys meni siitä ehkäisyn pois jättämisestä. Alkuun oli jännää ja hauskaa ja nyt vaan stressaa ja pelottaa, että mussa on jotain vikaa ja en tiedä...
  7. I

Haaveena vauva 2022

Kyllä ne menkat sit alkoikin ja ihan ajallaan, mistä oon sinänsä ihan tyytyväinen niin seuraavan oviksen pitäs osua viikonlopulle. Se helpottaa vähän. :D Mut voi poistaa piinailijoista ja voi laittaa siis tänään kp1 huomenna kp2
  8. I

Haaveena vauva 2022

@Maria91 pregcheck oli! Yritän nyt manifestoida että alkaispa ne menkat ni pääsis uuteen kiertoon ja sitä kautta kohti uutta yritystä :D jotain tuntemuksia on mut tooodella pieniä edelleen. Mieli on maassa varmaan ton negan takia ainaki.
  9. I

Haaveena vauva 2022

Testi tehty, puhdas nega. :( Kauheesti yritin tihrustaa näkyiskö jotain, mutta ei :'D menkkoja ei myöskään näy, eikä oikeestaan pahemmin tunnu siltä että ne ois ihan heti tulossa, mut taitaa vaan venähtää tää kierto ku pieneen epäsäännöllisyyteen on taipumusta. Harmittaa, mulla on ollut niin...
  10. I

Haaveena vauva 2022

@Gisella ja @Danio paljon onnea! <3 Mulla oli eilen jonkinlaista jomottelua ja sit sitä ihmeen nyppimistä/nipistelyä varmaan kolme tuntia putkeen. Heti kun tulee menkkamainen kramppi, oon ihan maani myynyt, mut toisaalta ihmettelen vähän tätä oloa. Jos ei tuu huomenna plussaa ni ainakin sit...
  11. I

Haaveena vauva 2022

@Gisella ihanaa, haamu siellä! Toivottavasti pysyy mukana <3 @Ewa87 Mulla on käytössä vähän kaikenlaisia keinoja. :D Shatavari on niistä "kummallisin", sen pitäisi tasoittaa kuukautiskiertoa kun oon taipuvainen epäsäännöllisyyteen (on toiminut kyllä, tai sitten on vain tuuria) ja jotkut sanoo...
  12. I

Haaveena vauva 2022

Hei taas, omanapailen jälleen. Pahoittelen kun en aina osaa keskittyä ja muistaa mitä kaikkea piti kenellekin sanoa. :LOL: Kaikille nyt kuitenkin yhteisesti hyvää kohta alkavaa viikonloppua <3 Mä olin tänään vähän kiukkuinen töissä. Sellainen turhautuminen nousi pienistä asioista. Sitten tuli...
  13. I

Haaveena vauva 2022

@Ewa87 Mä oon miettiny, että testaisin ekan kerran sunnuntaina aamulla ellei menkat ole alkanu. Mut kattelen vielä mikä fiilis. Mies on reissussa niin haaveilen, että plussaisin ja sit voisin yllättää hänet illalla :D Mulla ei oo nyt yhtään tärppifiilis, mut välillä tulee semmonen olo et jotain...
  14. I

Haaveena vauva 2022

@Mimmimami Meillä mies kertoi läheisille kavereilleen, että yritetään ja mä vähän säikähdin sitä mut sittemmin oon kertonut varmaan jokaiselle läheiselle kaverilleni. Tuntuu ihan hyvältä olla sillai avoin asiasta. :) Kaikki semmosia kavereita kuitenkin, että ymmärtävät olla kyselemättä liikaa...
  15. I

Haaveena vauva 2022

Täällä dpo8 ja kuvittelen kans varmaan vaikka mitä oireita. :D Noh, tissit on kipeet just samaan aikaan ku viime kierrossakin. Finnejä tuli tänään hirveä määrä. Odotukset ei oo kovin korkealla.  Ärsyttää odotella. Nälkä on kyllä ollut ihan hirmuisen kova, voisin syödä koko ajan mut näin käy...
  16. I

Haaveena vauva 2022

Netti on ihan kamala, ollaan oltu nyt mökillä niin en tiedä sainko luettua kaikkia viestejä edes.. Eli omanapailuviesti: Rentoutuminen on nyt ollut tavoitteena! Pari päivää maistunut välillä metalli suussa, mut johtuu ehkä yhdestä ravintolisästä (pakko myöntää, harmitti kun googlasin voiko se...
  17. I

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 IHANAA!!! <3 Onnea ja tarrasukkia! Voii miten hyvä mieli tuli, ihana uutinen! Mä voisin liittyä piinailijoihin. Tänään taitaa nyt sit olla dpo0, huomenna dpo1. Jännittävää.
  18. I

Haaveena vauva 2022

Ovistikku näytti tänään erittäin plussaa, aika täsmällisesti ennustettuna päivänä. :D Eilen talleteltiin, nyt mies on jossain huitelemassa ja pelkään että se eilinen ei riitä ja tämä stressi kaikesta muutenkin huonontaa mahiksia. Tulispa se mies jo kotiin.. Saa nähdä jääkö tän kierron yritys...
  19. I

Haaveena vauva 2022

Onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin @Meemuli <3 Mulla hirveä stressi eikä yhtään tunnu siltä, että tässä kuussa tärppäisi. Ovis varmaan osuu la-su, ja oon töissä koko viikonlopun. Halut on stressin takia hukassa ja en luota kehooni, en ollenkaan. Mulla on jokin lapsettomuuden pelko, joka...
  20. I

Haaveena vauva 2022

En ehdi vielä lukea kaikkia viestejä, mutta onnea plussanneille mikäli heitä täällä on ja positiivista energiaa kaikille muutenkin! <3 Täällä uudella innolla taas juhlitaan tätä uutta kiertoa. :'D tänään nipistellyt oikeella puolella vatsaa, en oikein saa edes selvää missä kohtaa, muuta kun...

Yhteistyössä