Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2020 <3

Meillä siis nähtiin toinen Alkio rv 6 ultrassa, mutta silloinkin vain toisella kahdesta oli syke. Eli varmaan Kaksonen on hiipunut jo hyvin aikaisessa vaiheessa ja aiheutti vuodon silloin varhaisilla viikoilla. Rv7 nuppiluvun varmistus ultrassa nähtiin varmuudella vain yksi Alkio, ja istukan...
  2. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Durable kiitos :love: ja myös muille ihanista viesteistä, oon täällä illan kasaillut järjen hippusia ja henkistä selkärankaa ja hyväksynyt, että en mä tällä pallolla voi kun mennä eteenpäin niillä korteilla, jotka on mulle jaettu. Halailin pientä poikaani vähän tiukemmin ja koitin taas löytää...
  3. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mä varmaan nyt yli reagoin (hormonit?) mut jotenki tää kaikki tuntuu maailmanlopulta vaikka vauva polskikin siellä ihan hyvissä voinneissansa. Tuntuu, että jos kerran yks vauva on mahasta ko hiipunut niin voiko tää toinenkaan selvitä? Ja että varmasti kaikki hematooma vaan päättyy huonosti (ei...
  4. E

Kesäkuiset 2020 <3

Kiitos tsempeistä kaikille ❤️ Vauva voi mahassa hyvin, mutta aiemmin jo kadonneen hematoomaan tilalle.on nyt taas muodostunut tosi iso hematooma. Onneksi ei ole istukan kohdalla, mutta kokoa sillä on yhtä paljon kuin vauvalla. Nyt sitten tuli uinti-, yhdyntä-, urheilu- ja nostelukielto. Gyne...
  5. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Royalmf se on kurja jos ei tule juttuun. Ite mietin ekan kohdalla kun ne pari ekaa käyntiä ei sujunut ekan terkan kanssa, että kiva hänelle puoltaa kaikista yksityisasioita, kun tuntuu ettei yhtään halua avautua juuri hänelle. Voi että harmittaa, kun on ollut niin hyvä plssis muutaman päivän...
  6. E

Kesäkuiset 2020 <3

Nyt kun porukka alkaa olla jo suurimmaksi osaksi käynyt neuvolassa, niin miltä oma neuvolan täti tuntuu? Mun superiloiseen fiilikseen oli perjantaina osasyy juurikin ihana neuvola täti, johon tutustuin esikoista odottaessa ja joka myös hoitaa meidän pojan lastenneuvolakäynnit. Aikaa tähän...
  7. E

Kesäkuiset 2020 <3

Kävin tänään ekassa neuvolassa ja siellä se pikku pötkylä sheikkas minkä kerkes :love: meillä päin on siis tapana, että ekalla kerralla kurkataan karkeasti löytyykö mahasta elämää, ehkä aavistuksen karua mutta kyllä ihan tosi mukavaa odottajan näkökulmasta. Ultraajana siis terkka, joka ei sen...
  8. E

Kesäkuiset 2020 <3

Tää ei varmaan auta yhtään, mutta valion sulatejuustot on ok (y) ai mistä tiedän? Koska selvitin, koska itse himoitsen niitä. Siis sulatejuustoja. Njum! Huomenna eka neuvola :) sit varmaan pian verikokeisiin ja ultraankin kai. Aika se vaan kuluu :) kohtahan se on kesäkuu :LOL:
  9. E

Kesäkuiset 2020 <3

Voi kamala, tsempit kaikille pahoinvoijille @Naarassusi @#Exec @taatelinen @Vauhtimamma ja olikohan muita. Toivottavasti pian kääntyy helpommaksi. Mulla oireet helpotti vähitellen viikon kuluessa niin, että etovaa oloa on enää iltaisin. Esikoisen kohdalla etominen loppui 9+ viikolla, joka mulla...
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

Note to self: 8 viikon tauon jälkeen urheilun voi aloittaa lihaskuntotunnin sijaan esim kävelylenkeillä. Silloin todennäköisyys oksentamkselle ja urheiluövereille on keskimäärin pienempi. :poop:

Yhteistyössä