Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2020 <3

@vilkevälke @Bebe kolmonen thank god muillakin on iso maha jo! Siis en myöskään ihan noin ihanaan vauva mahaan vielä yllä kuin tuossa kuvassa, mutta kyllä mulla on jo Maha isolla M:llä. Ja samoin kuin @vilkevälke llä, esikosta tällanen oli ehkä rv, 18-20! Aivan jäätävää! :LOL: en ollut mikään...
  2. E

Kesäkuiset 2020 <3

Vieläkö onnistui maha allaan makoilu hieronnan ajan? Itsellä lohtu ahdistaa jo niin, että vaikka olen vannoutunut mahallaan nukkuja, korisen nyt miehen ilona yöt selällään :LOL: itselläni siis raskaus ja painonnousu aloittaa näköjään tälläkin kertaa tuon yöllisen kuolonkorinan.. Ja mies sanoi...
  3. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Ilosumu yh, migreeni on kyllä inha varsinkin kun lääkkeitä siihen voi nyt vähän rajatummin ottaa. Mulla oli kans nuorempana paljonkin migreeniä, mut onneks helpotti kun ikää tuli lisää :) kauhulla muistelen yhä. :eek: varmasti tuo ultra jäi kaihertamaan, mutta niin kuin sanoitkin, niin onneksi...
  4. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec tuli tässä yhtäkkiä mieleen, että minkä takia teille ei tehty nipt-tutkimusta? Siis en tiedä yhtään missä järjestyksessä näitä yleensä tehdään tai suositellaan, mutta aloin miettiä, että tarjottiinko edes kajoamatonta testiä vaihtoehtona? Siinä kai kyllä yleensä kestää kauemmin tulosten...
  5. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec eikun just hyvä, eträ pystyy keventämään vähän - vaikka sitten huonolla huumorilla ❤️ eikö oo niin, että jos hyvin käy niin tulokset saattaa saada jo viikon sisällä näytteenotosta? Voi että, peukut on täällä pystyssä teille ❤️ Koska itseäkin hirvittää kui seulonnat niin kovin, niin...
  6. E

Kesäkuiset 2020 <3

Miten @#Exec menee? @Puuvilja osaispa itsekin tehdä noin, että jättää asiat sikseen ja koittaa nauttia tästä hetkestä nyt ja tässä, kun mikään ei todistettavasti ole pielessä. Itellä on paha tapa ajatella tosi pessimistisesti kaikesta. Mulla kp-ultraan olis vielä nelisen päivää...
  7. E

Kesäkuiset 2020 <3

@vilkevälke kiitos kun kerroit tämän. Tosin mun labroilla varmaan pienelläkin niskaturvotuksella voi voittaa lipun jatkotutkimuksiin - arvelisin. Mut @#Exec toivon ja uskon, että huomenna hoksaavat kyllä tämän tilanteen henkisen paineen teille vanhemmille, eivätkä aikaile tutkimusten kanssa ❤️...
  8. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec onneksi iso osa näistä hälytyksistä on lopulta turhia ❤️ olette ajatuksissa täällä.
  9. E

Kesäkuiset 2020 <3

@#Exec saako kysyä, että mikä teillä hälyytti? Kun itseä vieläkin vähän kaivelee noi omat papp a ja hcgb arvot, vaikka Kätilö sanoi että äkkiseltään normilta näyttää.. On vaan niin erit ku esikoisella. Toivon, että kaikki ois hyvin ❤️ mitä jatkotutkimuksia teille tulee?
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

Näyttää siltä, että poikia olis fiilisten perusteella tulossa useampi :LOL: niin jännää sit kun tiedetään ollaanko oikeessa vai ei :LOL::love: @MariCarina nauroin taas tota tarinaa espanjalaisesta kulttuurista täällä :ROFLMAO: kuulostaa tavallaan aika ihanan välittömältä, mutkatonta toimintaa...
  11. E

Kesäkuiset 2020 <3

@havupuu* mahtava kun tosiaan ihmiset jakaa näitä ajatuksiaan, kun tässä ei ole (niin kuin elämässä usein) sitä yhtä oikeaa tai väärää ratkaisua kaikille :) on kyllä totta, että nää seurannat ja seulonnat aiheuttaa tosi monelle harmaita hiuksia. Mua ärsyttää aivan sairaasti, että meidän kunnassa...
  12. E

Kesäkuiset 2020 <3

Paljon voimia ja jaksamista ❤️
  13. E

Kesäkuiset 2020 <3

@taatelinen en ole siis nähnyt, tuo 1:300 oli täysin esimerkki. Itsellä esikoista riski downin oli 1:27000 ja muihin trisomioihin 1:100000,ne on kirjattu neuvolakorttiin ja tulivat tuloksina mom-arvojen kanssa postissa np-ultran jälkeen :) nyt siis itse vielä odottelen ultraa, ja ajatuksissa...
  14. E

Kesäkuiset 2020 <3

Kyllä tässä kakkosraskaudessa aika selkeästi kuluu nopeammin kuin esikoista odottaessa. Täällä huudellaan ovulaatiosta laskien viikoilla 10+5 enkä ole ihan varma miten eka kolmannes on mennyt näinkin nopeasti ohi, kun siihen kuitenkin liittyy kaiken maailman pelkoja. Ihana kun ultrassa kaikki...
  15. E

Haaveena vauva 2020

Minä vielä seuraan täällä keskustelua, koska yritys ajat vielä vahvasti mielessä. Ja nyt on pakko ihan kommentoida.. @W.we ei vaan VOI olla mikään viivanpaikka!!! Ei voi! Siis apuja, en tajua miten voit olla testaamatta keskiviikkoon asti. Enkä tajua miten voit tehdä tämän meille muille, jotka...
  16. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Royalmf pakko vielä sanoa, että pistää vähän vihaksi kun pientä vuotoa ruvetaan heti diagnosoimaan ultraa matta keskenmenoksi. Onhan sekin mahdollista, mutta onneksi näillä viikoilla jo se harmiton vuoto on kuitenki monta kertaa todennäköisempää ❤️
  17. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Royalmf mullakin tullut hematooma sta välillä ihan kirkasta verta. Menin niin tiloihin viikko sitten, että maksoin itseni kipeäksi ja kävin vielä perjantaina gynellä, että saan kysyä kaiken mikä askarruttaa. Ja oli hyvä gyne, topakka nainen joka otti multa luulot pois sanoilla "joka kolmas...
  18. E

Kesäkuiset 2020 <3

@taatelinen ihania uutisia :love: Mulle on viime päivinä tullu hirveä peikko tuosta np-ultrasta. Tuntuu, ettei yhtään pysty rentoutuun kun koko ajan ajattelee, että siellä selviää jotain kamalaa. Minuunkin siis iskenyt tämä raskauspsykoosi ja kaikesta stressaaminen viimeistään nyt niin...
  19. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Krin0090 ihan normi kyllä. Mulla joku pv oli tosi vaikea löytää synkeitä viime viikolla, kun vauva/kohtu/istukka olivat sellaisissa asemissa, että kuului vaan oma syke ja suonten suhinat. Nyt on taas löytynyt suhinaton kolo, josta sykkeet saa kuuluviin. Mä täällä vähän mietin miten tää...
  20. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Annnvei ihan kamalaa, mutta ymmärrän mitä tarkoitat kun sanot, että lapsi auttaa kestämään ❤️ toivottavasti tämä oli viimeinen huono uutinen, jonka joudutte näissä asioissa kohtaaman, tsemppiä jatkoon!

Yhteistyössä