Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Elsaalviina oon kans myy pari pv tuskaillut sellasen epätoivon kans, kun oireet on alkaneet kadota olemattomiin. Niin olemattomiin, että oon esim voinut suunnitella (mutten vielä toteuttaa) jumppatunneille osallistumista ym. Vaikka tätä odotti pahoinvoinnin kourissa, niin nyt on kyllä kova...
  2. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Elsaalviina mä näen levottomia unia kans. Esikoisen aikaan näin vaatimattomasti unta, että koko maapallo räjähti :ROFLMAO: nyt oon nähny unta et mua jahdataan aseen kans ja huudan et ei saa ampua oon raskaana. Koska muutenhan sais.. :rolleyes: Joo mut yöt on tosiaan vähän erikoisia nykyään...
  3. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma onpa kurja tilanne :( Toivottavasti saatte asiat oikoseen eikä tarvitsisi mitään lopullisia päätöksiä vielä tunnekuohuissa tehdä. Onhan se lapsen tulo järkyttävän iso asia ja jos se tulee suunnittelematta, se on varmasti melkoinen sokki. Ja kyllä kai itsekin panikoi si, jos ei siinä...
  4. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Puuvilja mä olin tänään kans huomaavinani kyyläyksiä... Äääh. Ahdistaa en tahdo vielä kertoa kellekään etäisemmälle!
  5. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Naarassusi mulla on pääasiassa vain korkeavyötäröisiä farkkuja, ja ihan mahdotonhan niitä on tosiaan käyttää. Esikoisesta se turvotus ei tainnut koskaan lähteä alkuraskauden (ja sit toisaalta oooo raskauden) jälkeenkään, nää tän raskauden turvotukset tulee sit niidenki päälle :ROFLMAO: niinku...
  6. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mulla on alkanut pahin pahoinvointi hävitä. Tai siis on hävinnytkin, nyt eletään ovulaatiosta 7+5 ja kuukautisista 8+2. Voi olla huono merkki, mutta en jaksa uskoa kun uupumus vaivaa, samoin yöpissalle herätään joka yö klo 3. Iltapäivisin on huonovointisuutta ja ympäri vuorokauden kiukkuisuutta...
  7. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mä en ees tiiä minne kauas nt menee, mutta joo. Täällä myös mies rauhoittelee, mut tänään on ollu tosi vaikea päivä. Tuntuu, et ei voi olla asiat hyvin ja varmaan on kkm ja varmaan joudun kertoon sille yhdelle työka erille, joka tietää, että kävi huonosti ja.. Plaah. Eihän noista mihinkään...
  8. E

Kesäkuiset 2020 <3

Tää varmaan kuulostaa tosi tökerölle tässä tilanteessa (anteeksi jo valmiiksi, tarkoitukseni ei ole olla tunteeton tai loukata) mutta mulla on niin hullu olo tän kans et pakko etsiä vertaistukea.. Kun kuulee muiden keskenmenoista, se tuntuu ihan kamalalta. Aidosti tulee kurja olo muiden onnen...
  9. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lillin voi miten ikäviä uutisia, pahoitteluni :cry: tsemppiä kovasti toipumiseen ❤️
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mäkin vaan niin odotan, että päästäis vähän pidemmille viikoille. Eihän tätä raskautta muuten oikeen tajua tai uskalla tajuta vielä tässä vaiheessa :) se on niin ihanaa, kun alkaa saavuttaan noita virstanpylväitä ja sitä myötä koko homma konkretisoituu itsellekin paremmin :love: meillä...
  11. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Elsaalviina @Lumihiutale_ mulla kans vähän apaattinen olo, mut lähinnä tulee esille siinä miten huonosti jaksaa ja kestää tätä kehnoa oloa. Ja mä myös suren lapsen kanssa menetettyä aikaa, kun 2-vuotias selvästi reagoi äidin "häviämiseen". Täällähän mä siis oon, mutten jaksa tehdä mitään...
  12. E

Kesäkuiset 2020 <3

Ihania uutisia :love: Onko muita, jotka kärsii nyt lisääntyneistä päänsäryistä? Inhottava, kova jomotus taas ollut aamusta asti, eikä lähde vaikka miespolo kuinka hieroo. Lääkettä en raaskisi ottaa, mutta pakko kai se kohta on. En siis ole lääkevastainen, mutta tiedättehän te... Raskaana...
  13. E

Kesäkuiset 2020 <3

Kiitos kun jaoit tämän :) itseäni ihmetytti koko hematooma, koska viimeksi sellaista ei nähty ja nyt kun ei ole viikkoon ollut vuotoa, niin näkyi. Mutta tosiaan, koska lääkäri ei sanonut asiasta oikeastaan muuta kuin että sellainen on (sivulauseessa), niin oletan sen olevan ns merkityksetön...
  14. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lillin mulla oli dpo7-14 (eli 3+0-4+0) sellasta tiputteluvuotoa, erityisesti aamuisin kun lähdin liikkeelle ja iltaa kohden sit hiipui. 5+5 tuli koko päivän limaista kirkasta verista tiputteluvuotoa/aivan kevyttä vuotoa, joka sitten loppui siihen päivään. Muuta ei ole ollut. Mutta huolestuttaa...
  15. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä varmistettiin tänään, että meilläkin on yksi ainokainen asukas kohdussa kasvamassa ❤️ olo on huojentunut, sillä vaikka kaksi lasta ei itsessään olisi ollut kamalaa niin raskaus ja siihen liittyvät riskit kyllä. Lääkärin kanssa puhuttiin myös jo synnytyksestä. Mulla ensimmäinen synnytys...
  16. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä reippaana töihin menossa - vain tunnin myöhässä :D ei vaan kykene suoriutuun aamuista tän nopeammin, kun verensokerin nostelu kestää niin pitkään. Huonoa oloa tulee herkästi sit siitä johtuen, eli... Olen iloinen, että ylipäätään suoriudu töihin :D
  17. E

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä. Mulla oli ton pahimman huonovointisuuden aikana myös tämä pahimmillaan, mut tosi b herkästi tulee yhä nälkä. Esim yöt ei mene syömättä alkuunkaan, ja mä oon ihminen joka ei _ikinä_ oo harrastanut mitään yösyöntiä, ihan hyvin voinu ennen yöllä herätessä ignorata nälän. Mua turhauttaa tosi...
  18. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma kiva kuulla, että sielläkin alkaa helpottaa! (y) @taatelinen mulla ei auta kuin nukkuminen. Töissä pitäis soitella uutta projektia, on pitänyt ko koin 2 viikkoa, enkä vaan saa alkuun. Toki nyt poissaolojen vuoksikaan ei ole edennyt, kun pahimman pahoinvoinnin ajan kökin kotona. Ei...
  19. E

Kesäkuiset 2020 <3

Mulla tais olla oikeasti joku mahatauti, olo on ma-to muuttunut ihan petipotilaasta työkuntoiseen ja jopa hyvinvoivaan :D voihan tämä olla huonokin merkki, mutten haluais heti alkaa manaamaan. Hölmöä sinänsä, olin siis varannut huomiselle lääkäriajan pahoinvointilääkkeistä keskustelua varten...
  20. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Mohan mä oon niin pahoillani :cry: mulla menee niin ihon alle tällaiset uutiset, ettet uskokaan. Mä toivon, että teille suotais pian se pikku käärö syliin ja tää ois pian paha muisto vaan ❤️

Yhteistyössä