Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2020 <3

Komppaan @vilkevälke @Elsaalviina. Mä linkkasin ja joltain sivulta löytyy se kuva, mut laitan sen tähän uusiks jos helpottaa yhtään. Mun kuuleman perusteella monessa kaupungissa/kunnassa ymmärretään päivystyksessä se vuodon aiheuttama tuska ja otetaan ihanasti odottajat vastaan ❤️
  2. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Mohan oisko sulla mahdollista käydä lääkärillä tarkastuksessa jo ennen sitä? Eihän tilanteelle voi mitään oli se mikä hyvänsä, mutta itellä tuntu viime viikolla sietämättömältö ajatukselta pitkittää odotusta ja jossittelua yhtään hetkeä. Se on tosi piinaavaa. Tosiaan hyvä merkki, ettei ole kipuja.
  3. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lennis ihanaa :love: mä oon laskenut oviksesta itselle la 19.6., mutta kuukautisista on 15.6.,joka varmaan pysyy virallisena laskettuna aikana. Mutta ovulaatiosta laskien ollaan siis samalle päivälle odottamassa kääröä :love:
  4. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lastunen voi kamalaa mikä stressi  onneksi kaikki oli nyt hyvin :love: ihanaa :love: @Mohan mulla oli vuotoa tasan 5+5. Sitä tili koko päivän pyyhkiessä ja vuoto oli punaista, reilusti liman seassa. Tiputtelu ja kevyen vuodon väliltä. Ilmeisesti oli peräisin limakalvoilta, koska kohdusta ei...
  5. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lennis miten meni? Mä täällä koko päivän oon jännittänyt :LOL:
  6. E

Kesäkuiset 2020 <3

@taatelinen jännä, kun sanoit mäti ja graavikalaa... Tuli niin hullu mieliteko juuri niihin. Ja siis tässä taas tää hulluus: tiedän, että jos kumpikaan ko asioista vahingossakaan sattuis nyt suuhun, niin oksentamisesta ei tulis loppua o_O eilenki kroppa valehteli mulle, että haluaa täytetyn...
  7. E

Kesäkuiset 2020 <3

@MariCarina ymmärrän, miten tollanen on tavallaan sekä ihanaa että kamalaa. Onhan se kiva, kun muut on niin kiinnostuneita, avoimen välittäviä ja osallistuvia. Kun Suomessa monesti ihmiset vaan mököttää poteroissaan. Ja meilläkin miehen kanssa on tosi minimaaliset tukiverkot sukulaisista, niin...
  8. E

Kesäkuiset 2020 <3

Ahhhhhh laitoksen pikkujoulut :rolleyes: sus siunaa, vältän jos voin. Näissä oloissa mua ei sais kirveellä uhatenkaan laivalle, kun muutenkin tuun herkästi merisairaaksi :LOL: @HemuliHoo oot kyllä Super-nainen jos sinne päädyt! :D Hittolainen aamulla tuuletin sitä pahoinvoinnin...
  9. E

Kesäkuiset 2020 <3

@vilkevälke kääk, nyt jo!? Apua kun aika menee nopsaan! (kaikkien muiden, paitsi oman odotuksen kohdalla) :LOL: @MariCarina anteeks mutta repesin täysin tolle sun kuvaukselle :ROFLMAO: niin hauskaa, miten kulttuurit voi olla erilaisia :LOL: kyllä ei kovin moni suku punkea Suomessa yhtään...
  10. E

Kesäkuiset 2020 <3

@vilkevälke mul oli viime viikolla niin paha olo, et mies toi sea bandit mulle - vaikka oon vähän vaihtoehtohoitovastainen :D ja voi kuulkaa ku meni sukkelaan ranteeseen, kyllä se tosiaan on ihan sama mihin se pahan olon häviäminen perustuu, todellisuuteen vai kuvitelmaan, kunhan helpottaa...
  11. E

Kesäkuiset 2020 <3

@vilkevälke aikuisilla valitettavasti usein noi korvatulehdukset ei parane ilman kyuria, kun tuppaavat oleen hankalampia kuin lapsilla :( mut Ab kuuri on ihan turvallinen raskauden aikana. Kunhan siis on raskausaikana sallittu Ab - tän voi vielä tarkistuttaa kuuria hakiessa apteekissa :) Tähän...
  12. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Lennis kääk!!!!!! :D mua jännittää sun puolesta! Vaikken olle kaan ajattele, et siel ois mitään pielessä, niin jännittää muiden osalta kun se on niin iiiiiiiihanaaaaaa nähdä se eka kuva siitä tulevasta vauvasta :love: oon ehkä vähän kajahtanut :ROFLMAO::love: @taatelinen hei täällä on ihan...
  13. E

Kesäkuiset 2020 <3

Hei tuli mieleen tästä muistot kertomisesta esikoisen ajalta (virsi miten sitä sillon JÄNNITTI, nyt vaan odottaa sydän väristen :LOL:). Mua siis pelotti keskenmeno aivan hulluna ja ihan tarpeettomasti, kun mitään ongelmia ei ollut. Ei kyllä ollut mitään oireitakaan. No, sitten sovittiin miehen...
  14. E

Kesäkuiset 2020 <3

@hanba preech :LOL: mutta joo, eihän se auta tässä kohtaa muutenkaan kuin odotella. Mielellään kyllä hibernoisin jossain koomassa tosiaan tämän ajan :ROFLMAO:
  15. E

Kesäkuiset 2020 <3

@hanba kiva kuulla kuulumisia :):love: Mulla on tänään sama fiilis: eilen ja tänään ollu aivan selkeästi vähentynyt/olematon huonovointisuus, ja huomaan miettiväni, että tarkoittaako tämä nyt sitten keskenmenoa :confused: Toivottavasti ei.
  16. E

Kesäkuiset 2020 <3

Voi että, raskaus on kyllä sellaista aikaa, että varmasti monet sellaiset perusperiaatteet tulevat pintaan. Ajattelisin, että niin dopplereissa kuin rokotuksissakin kaikki tekee, nii kuin sydän (ja toivottavasti vähän järkikin :LOL:) sanoo. @Naarassusi mä aloin tehdä hankintoja noin rv 13...
  17. E

Kesäkuiset 2020 <3

Kyllä varhaisultra ssa kuunnellaan sydänäänet aina kun viikkoja on riittävästi siihen, että se onnistuu. Eli yleensä 6+ :) se on kyllä jotenkin ihana kuunnella sitä pikku jumpsutusta :love:
  18. E

Kesäkuiset 2020 <3

No mun selvittelyjen perusteella on mainittu, että ei ole tutkittu tarpeeksi, jotta voitaisiin sanoa pitkäaikaisen jatkuvan käytön olevan varmasti turvallista. Samaan hengenvetoon, pitkäaikaishaittoja tuskin harvasta käytöstä on, kun näitä laitteita on tosiaan käytetty neuvoloissa vuosikymmenet...
  19. E

Kesäkuiset 2020 <3

Muistan lukeneeni joskus, että stressi ja väsymys pahentaa pahoinvointia. Ja omakohtainen kokemus tästä kyllä puoltaa myös tätä. Okei mut kiitos, hyvä tietää noi kriteerit, millä sulle määrättiin. Koska mulla tosiaan oli välillä jo niin vaikea olo, että meinas paniikki kohtaus tosissaan...
  20. E

Kesäkuiset 2020 <3

@Vauhtimamma ihanaa!! :love: yksikö oli? Mietin sitä sun ruokahalua :D

Yhteistyössä