Hakutulokset

1. S

Lapsettomuushoidoissa olevat

Mehän käytiin yksi ivf hoito..mutta oli tulokseton vaikka maksimilääkitys oli.. nyt olemme lahjamunasoluhoidossa .. luultavasti päästään kesällä pakastealkion siirtoon, mikäli kaikki nyt menee ok 💕 meillä ei ole yhtään yhteistä lasta vielä.. Mulla tulee hikoilu kohtaus menkkoja edeltävänä yönä...
  2. S

Moikka ♡ mulla oli viim.syksynä (42v) amh 1.6..eli ikään nähden ihan hyvä. Mutta hoidoissa ei saatu silti kunnon follikkeli/munasolu vastetta 😔
  3. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heipähei kaikille ♡ Terapiassa käyty ja hän näytti meille vihreää valoa hoitoihin ja sanoi että pitää peukkuja pystyssä että vauva saataisiin.. Pakastetut munasolut jätettiin pois haaveista ja päätettiin kumminkin lähteä tuoreluovutukseen... olemme jonossa ekana ja pari luovuttajaa selviää...
  4. S

Ihan samaa mieltä samovaarin kanssa... inssi ei paranna raskaaksi tulon mahdollisuuksia juurikaan, ellei vikaa ole juurikin siittiöissä... Mekin käytiin se yks ivf suoraan viim.syksynä. Maksimilääkitys ja saatiin 2 munasolua joista toinen ei ollut kypsä ja toinen ei hedelmöittynyt. Mulla amh...
  5. S

Vielä tuohon icsi hoitoon.. eli pakstettuihin munasoluihin tulee pakastamisen takia paksumpi kuori, joten ainakin ilm.jenkeissä tehdään icsi pakastetuille munasoluille...
  6. S

Heippa vaan kaikille ♡ Tänään olen ottanut hiukan selvää tuoreiden ja pakastettujen munasolujen käyttöä ajatellen. Prosenttiaalinen ero ei ole suuri, kun katsoo lahjasolu syntyvyyttä. Myöskin pakastetut munasolut hedelmöittyvät suunnilleen samassa suhteessa kuin tuoreet. Toki klinikan kanssa...
  7. S

Haaveena vauva 2024

Minäpä taidan kanssa liittyä tänne ryhmään jännäilemään eli @Samppa40, ☆ 1/21 ☆ 3. (1 yhteinen) 43v. Kp 15/26-28
  8. S

Haaveena vauva 2023

Paljon Onnea matkaan ja tarrasukkasia ♡♡♡
  9. S

Kiitos vastauksestasi 😊 Pitää klinikan kanssa käydä nämä asiat läpi ennen kuin hoito aloitetaan 👍
  10. S

Heipparallaa! Tuota mietin kun lääkäri sanoi että munasolupankista löytyisi jo pakastettuja munasoluja... kannattaneeko niitä sitten edes ottaa jos on huonompia laadultaan ja jos hedelmöityksen jälkeen ei jää mitään.. joutuneeko silti maksamaan ne? Pitää kysellä klinikalta tarkemmin vielä siitä..

Yhteistyössä