Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2024

Samovaari, oletko testaillut nyt? 🤗
  2. S

Haaveena vauva 2024

Itse oon käyttänyt clearbluen ovulaatiotestejä 👍
  3. S

Haaveena vauva 2024

Kannattaa käyttää digitaalisia ovistestejä. Niistä näkee helposti onko positiivinen vai ei 👍
  4. S

Lapsettomuushoidoissa olevat

Ja Minttuni tsemppiä ja onnea siirtoon 🥰💕
  5. S

Tehdään suomessakin (en ole varma, että tehdäänkö itse tutkimus suomessa, vai lähetetäönkö ne ulkomaille) näitä kromosomi tutkimuksia.. näissä kerätään enemmän alkioita jotka tutkitaan. Parille alkiolle tutkimuksia ei käsittääkseni tehdä, vaan niitä pitää olla sitten enemmän.
  6. S

Hui miten paljon kaikkea lääkitystä 😱 toki sepä ei tunnu missään mikäli saa sitten sen plussan ja pienokaisen 😍🥰 Osaatko muuten sanoa onko luonnolliseen kiertoon mitään lääkityksiä tulossa..? meillä siis se suunnitteilla 🤔 Minkä ikäinen alkio sulle siirretään? Meidän klinikka suosii...
  7. S

Mä taas jätin letrot nyt tältä kierrolta pois. Tähtäimessä toukokuun lahjasoluhoidot ja toivonmukaan kesäkuun pas 🤗 Hyvin huomaa letrojen vaikutuksen omaan ovulaatioon. Letroilla hymynaama tuli kp12-14 ja nyt kun en letroja ottanut niin ovis tuli jo kp10. Hoidonsuunnittelu käynti on 11.5 ja...
  8. S

Haaveena vauva 2024

Kyllä siinä haamulainen kurkkiii 😍 viivalle vahvistumisia toivotaan 💕
  9. S

Haaveena vauva 2024

Vautsi! 😍 Laita kuvaa meille ihmeteltäväksi? Niitä on aina mukava tutkailla 😊
  10. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi ihanuus sentään 😍❤️💕 toivotaan viivalle vahvistumista ja hyvää vointia sinulle 😊🌞
  11. S

Heippa! Onko ollut mitään oireita jo? 😍
  12. S

Haaveena vauva 2024

Minä olen saanut lapseni 23v&27v ja nyt haaveillaan vielä iltatähdestä. Ikää on nyt 43v. Lahjasoluhoidoissa ollaan.
  13. S

Kylläpä teillä on nyt jännät ajat edessä 🤗🤗🤗 En osaa vielä sanoa milloin siirto. Selviää varmaan hoidonsuunnittelun käynnillä kun lääkäri katsoo kierrot ym. ☺️
  14. S

Haaveena vauva 2024

Kp 1/26-28. Uuteen kiertoon siis ☺️
  15. S

Niin, ferritiini oli vajaa 60. Kuulemma ihan ok. Mut otan nyt 50mg rautaa parin päivän välein kumminkin.. ei se nyt huonoakaan tee 🤗
  16. S

Itseasiassa on jo löytynyt.. ♡♡♡
  17. S

Voi että ♡♡♡ nyt miljoonasti onnea ja tarrasukkia sinne että pikkuinen tarraa kiinni ♡♡♡ 😍 Aivan mahtavaa 💕 Millainen siirto oli kokemuksena? Milloin pöäset testailee? Oliko tuoresiirto vai pas? Moniko päiväinen alkio?🤗
  18. S

Toivotaan toivotaan kovasti että pääset siirtoon 💕
  19. S

Heippa kaikille ♡ Kävin tänään verikokeissa ferritiinin tarkastusta varten. Jännä juttu miten sitä ei vieläkään hirveästi mainosteta lapsettomuushoidoissa jne.. meidän klinikalta ilmoitettiin että ehdottomasti kannattaa ferritiini tsekata, koska voi vaikuttaa alkion kiinnittymiseen kohdussa...
  20. S

Heippa! Miten sulla on homma edennyt? Missä vaiheessa olette? ☺️

Yhteistyössä