Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Minusta tämä on selvä haamu 🥰 huomenna uutta testiä ja tarrasukkia toivotaaan kovasti mukaan 🥰
  2. S

Haaveena vauva 2023

Laita kuvaa uudesta testistä 😊
  3. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Kiitos vastauksestasi 😊 Jännä kun hoitajan kanssa asioin niin ilmoitti siirtävänsä meidät jonoon..vaikka terapeutilla käydöän vasta parin viikon päästä. 🤔 No ei enää pitkä aika oottaa. Luulen et itsellä laitetaan luonnolliseen kiertoon koska kierto säännöllinen ja limikset kasvaa hyvin...
  4. S

Tähän tosiaan vastailin yksityisviestillä ♡
  5. S

Ja projekti etenee ♡ terapia sekä lh jutustelutuokiot sovittu. Huuuuii.. tästä se lähtee 😊💕 tosin minä oon sen verran pessimisti että aattelen: eipä se tämäkään kumminkaan tule onnistumaan.. pitäisi saada oma mieli juurikin toisin päin.. että NYT me saadaan se toivottu ja kaivattu vauva ♡...
  6. S

Me ilmottauduimme just jonoon ja nyt katsellaan terapia aikaa.. eli projekti nytkähti liikkeelle ♡
  7. S

Jeee, kertoilehan matkanvarrelta kuinka hoito etenee. Millainen oli se terapeutin luona käynti? Mitä asioita kävitte läpi? Meillä on se nyt tulossa ekana. Odotitteko pitkään luovuttajaa? Mitä lääkkeitä tarvitaan tuohon limakalvon kasvatukseen? Joutuuko piikittämään? Hirveästi kysyttävää...
  8. S

Heippa kaikille! Tämä ketju näyttää hiljentyneen tyystin. 😔 Eikö ole ketään lähdössä hoihin tai vaikka odottelemassa hoitoja? Olisi mukava jutella ja vaihtaa ajatuksia aiheesta.. 😊
  9. S

Lapsettomuushoidoissa olevat

Me käytiin yksi ivf hoito yksityisellä viim.syksynä. Vaste hoidolle oli surkea vaikka lääkitykset tapissa. Lääkäri ei suositellut jatkamista. Päädyttiin yrittämään luomuna lääketuella ja miettimään lahjamunasoluhoitoa. Uskoisin että itsellä on munasolut jo niin huonoja ettei niistä ole...
  10. S

Heippa! Onko täällä ketään muita jotka ovat/ovat aloittelemassa lahjamunasoluhoidot kuin Chiarina46 ja minä? HIrveästi kiinnostaa kaikki aiheeseen liittyvä, joten vertaistukea olisi mukava saada ja keskustella aiheesta. 😊🌞 Mukavaa ja 🌞 alkuviikkoa 😊
  11. S

Joo, eli tammikuu 2021 aloitettu 😊
  12. S

Huomenta kaikille ♡ Voisin liittyä tähän ryhmään. Eli taustaa sen verran että itseltäni löytyy jo 2 aiempaa lasta(täysi-ilkäinen sekä ihana teini) edellisestä suhteesta. Ikää mulla on kohta 43v ja mies on 40v. Mieheni kanssa yritys aloitettu 1/2001. Väliin mahtuu kkm, tuulimuna sekä 1...
  13. S

Haaveena vauva 2023

Onnitteluja ja tarrasukkia ♡ Onko ollut minkäänlaisia oireita?
  14. S

Haaveena vauva 2023

Niin, no maksaahan se. Mutta oikeastaan ainoa testi joka kertoo edes jotain munasarjojen tilanteesta 🤔 voi kun olisikin jokin lääke millä saisi hedelmällisyyden hyväksi vielä yli 40v. 😌
  15. S

Haaveena vauva 2023

Oletko mittauttanut hcg ja amh arvot? Niistä saa osviittaa jos on vaihtarit tulossa...
  16. S

Haaveena vauva 2023

@Sipiriina Paaaljon onnea ♡♡♡
  17. S

Haaveena vauva 2023

Juu, itse tein tänään ja negaa näytti normaalilla r-testillä ainakin. Oottelen ens viikon että ilmestyykö menkat.
  18. S

Haaveena vauva 2023

Mikä dpo muuten sait plussan testiin tuolloin?
  19. S

Haaveena vauva 2023

No katotaan alkaako menkat ens viikolla. Ei oo kyllä mitään oireita muuten.
  20. S

Haaveena vauva 2023

Näin mäkin oon käsittänyt et ennen menkkojen alkua lämmöt romahtaa mistä johtuu tuo yö hikoilukohtaus. Itsellä on selkeä merkki juurikin tuo, et kun yöhikoilukohtaus tulee, niin seuraavana pvnä alkaa menkat. Tässä kierrossa tosin ihmetyttää n. dpo8 tullut lämpöjen notkahdus (alemmas kuin...

Yhteistyössä