Hakutulokset

1. K

40+ vauvaketju

Vauvan itkeminen kyllä on niin kamalaa, että itkee siinä äitikin, oli sit masentunut tai ei. Noin kahden kuukauden iässä se itkeminen tais olla pahimmillaan ja sitten se siitä väheni kuten vatsavaivatkin! Parempia vaiheita on siis tulossa! Pirunpelto kyllä saa valitella! Ei tää aina herkkua...
  2. K

40+ vauvaketju

No hei vaan kaikille! Jopas ne lapset kaikilla kasvaa :) Äiti74 teillä ollaan jo päikyssäkin? :) Täälläkin pikkupoika jo 11 kk :) Kävelee ja vähän jo juokseekin ympäri asuntoa :) Juoda killittää vettä niin paljon kuin vaan saa, mutta äidin tekemä ruoka ei oikein maistu. Kaveri tykkää syödä...
  3. K

40+ so what wol.13

Hellou, taas ilmoittaudun mukaan tuolta taustalta, vaikka tuntuu, että tämä "yrittäminen" jää tähän peruselämän kiireisiin.. No kierukan poiston jälkeen ensimmäiset menkatkin tulivat, ja nyt kai on kiertopäivä 11.. tai jos otetaan kunnon vuotopäivä niin ehkä 8? Miten se sitten lasketaankin...
  4. K

40+ so what wol.13

Hei taas kaikki, vaikeaa on päästä mukaan, kun kerkeää näköjään käydä kerran viikkoa tai jotain lukemassa edes.. Se että kerkeisi vielä kirjoitella... Mutta Mirrix älä luota yhden lääkärin tokaisuun, mieti rauhassa ja sure nyt mennyttä rauhassa! Mun ensimmäinen meni myös kesken ja koska olin 40...
  5. K

40+ so what wol.13

Heip kaikille! Ilmoittaudun jälleen mukaan.:eek: :giggle: Ens viikolle on varattuna kierukan poisto ja sitten alkaa toisen lapsen yritys. Hui kauhistus tavallaan! Olin täällä viimeksi 2015, ja ensimmäinen raskaus alkoi joulukuussa 2014 ja päättyi helmikuuhun 2015. Toinen positiivinen...
  6. K

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Voi Nuppu <3
  7. K

Pirunpelto, nyt vaan saikulle! Itse jäin saikulle pari kuukautta ennen äitiyslomaa ja se helpotti myös henkisesti! Pääasia on nyt sinä ja sun lapsesi ja teidän molempien vointi. Töitä kerkee tässä maailmassa tehdä ja korvaamattomia ei meistä kukaan ole töissään tai ainakin tosi harva. :) Voi...
  8. K

40+ vauvaketju

Äiti74, syötätkö itse tekemiä ruokia? Täällä ainakin ne tökki alkuun varsinkin, kun nuo purkkiruuat on vaan niin paljon sileämpiä. Perunasta oon lueskellut, että se ei maita usein. Meillä kasvissuosikki on ollut kesäkurpitsa ja bataatti tai palsternakka :D Ihmeen fiksu kaveri :) Avoin päiväkoti...
  9. K

Hmm kyllä joutuu kaivelemaan muistia, rasituskokeen jälkeen pari viikkoa mittailin kotona ja, koska tulokset olivat niin huonot niin päädyin äitiyspolin asiakkaaksi ja siellä aloitettiin tabletit heti. Päivittäin sitä verensokeria mittailin 2-5 kertaa, insuliinia pistin loppuvaiheessa aamuisin...
  10. K

Vastailenpa täältä välistä Babezille! Raskausdiabetes oli koko raskauden, todettiin jo rv 16 (muistaakseni). Tabletit ei paljoa auttanut, loppuvaiheesta sain insuliinitkin. Ruokavaliota en kyennyt aivan tarkasti noutamaan, mutta vauva oli koko ajan hyvävointinen ja ei kasvanut liian isoksikaan...
  11. K

40+ vauvaketju

Hei hoi, täällä myös menee mukavasti :) Pikkuinen on löytänyt unirytmin ja nukkumaan klo 20 ja herätys noin klo 7 :) Oikein hyvä! Kiinteitä on aloitettu syömään ja nyt menee lihakin.. Oon pysytellyt purkkiruuissa, kun äidin tekemät ei maistu niin hyvin! Puuroa on vasta kerran kokeiltu ja se ei...
  12. K

40+ vauvaketju

Hellou täältäkin vauvalandiasta! Oon käynyt katselemassa, mitä kirjoittelette, mutta kun olen siirtänyt läppärin "työhuoneeseen" ja tabletti + puhelin vain ovat olohuoneessa "käsillä" niin ei tuu niillä kirjotettua. Ihan kamala kapistus koko tabletti. Hieno ajatus oli, että someaika vähenee...
  13. K

40+ vauvaketju

Meilläkin saatiin eilen 3 kk rokotteet, poika säikähti ja itki niin, ettei koskaan :cry: ei ollut itku äidilläkään kaukana.. Mutta hyvä juttu oli se, ettei mitään kipuilua ole tullut jälkikäteen, poika nukkui viime yönkin kokonaan kuten toissayön! :) Bilettämässä.. kyllähän sitä ehkä joskus...
  14. K

40+ vauvaketju

Kiva kuulla teitin kokemuksia, täällä pojalla tulee piakkoin 3 kk täyteen ja huomenna onkin neuvolatarkastus. Meillä nukkumaanmeno iltaisin sujuu tosi hienosti, kaveri nukutetaan pullolle / tissille tai sitten pistetään aika unisena sänkyynsä parin pehmon kanssa. Nukahtaa sänkyynsä itsestään...
  15. K

40+ vauvaketju

Mä kyllä luen sujuvasti, mutta en oo saanut kirjoiteltua mitään :) Täällä on riskejä otettu, kun en ole saanut aikaiseksi varata aikaa kierukan laittoon ennen kuin nyt vasta ja aika on kesäkuun puolella.. Mutta luulis, ettei tässä kohtaa ovulaatiota tule itsestään, kun ei tullut...
  16. K

Tervetuloa Pirtsi! Vaikka ite olenkin riskiraskauteni kanssa jo periaatteessa ulkona tästä ryhmästä, poika on nyt pian 7 viikkoa! :) Kaikenmaailman diagnoosit, ikää liikaa, ylipainoa liikaa,verenpainetauti raskausdiabetes (joka ei missään vaiheessa ollut ihan hallinnassa) jne, niin täysin terve...
  17. K

Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika) mai-ja......................(39)......3......19.05.2016 SuloinenSalaisuus..(40)... 11..... 16.06.2016 Tipuna.................(41) ..... 1 ...... 21.06.2016 (poika) Zandi..................(41) ..... 2 .......08.07.2016...
  18. K

Okkei, yritänpä lisäillä, ei tuo kovin vaikeaa ole :) Mulla oli kans raskausaika hankalaa siksi, että heräilin tunnin välein vessaan :/ No pari viimeistä kuukauta menikin sitten saikulla sen vuoksi! Nyt kun kaveri on syntynyt niin olen nukkunut huikeita usean tunnin unia! Pikkukaveri herää vain...
  19. K

Päivitin hiukan syntyneitä, toivon mukaan meni oikein. Uusiakin on tullut Boynty ja Elotar? Tietoja voi lisätä, jos haluaa.. :) Tai sitten, jos tuntuu vaikealta niin kertoa ne, niin joku muu lisää! Tervetuloa Sakariina! Muitakin uusia saisi jo tulla, missä on esim. Pirunpelto.. :)
  20. K

Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika) mai-ja......................(39)......3......19.05.2016 SuloinenSalaisuus..(40)... 11..... 16.06.2016 Tipuna.................(41) ..... 1 ...... 21.06.2016 (poika) Zandi..................(41) ..... 2 .......08.07.2016...

Yhteistyössä