Hakutulokset

1. K

40+ vauvaketju

Nopea vastaus yön pikkutunneilla.. vaavi on saatu nukahtamaan, itelle iltapalaa nassuun ja nukkumaan! Lämmintä ruokaa... ehei.. Salaattibaari oli hyvä ratkaisu,pikkukaveri rupes karjumaan heti, kun päästiin sisälle :D Mä syötin ensin pikkukaverin ja sit tuuppasin sen ystävän syliin! ;)
  2. K

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Voi kauhistus! :cry: Isot osanotot järkyttynyt :cry:
  3. K

Onnea Zenmama ja pikaista toipumista! :)
  4. K

40+ vauvaketju

Ihanaa, että muutkaan ei kerkeä mitään muuta.. Pientä totuttelemista, että päivä menee sohvan nurkassa kaveri tissillä, pullolla, hyssyttely, tissillä, pullolla, hyssyttely.. Tänään lenkin ajan nukkui ja sitten taas karjuntaa :) Yöt onneksi nukkuu hyvin! Hurjaa on, että huomenna pikkukaveri on...
  5. K

Tsemppiä Tyydeli ja "nautihan" raskaana olosta ;)
  6. K

Hienoa Zandi! Mitään vinkkejä hyvistä äippähousuista ei löydy, kaikki oli kamalia valuvia jne.. Legginsit ja mekko, ne toimi :) Mekot oli iha normaaleja "nanson" ymv. Legginsit löyty henkkamaukalta, oli muute huonoa tekoa, parit ostin ja menivät raskauden aikana haaroista puhki. Laatua! Onneks...
  7. K

Voi että Onni :cry: Otan osaa, itke pois surua niin paljon kuin itkua tulee. Jaksamista tuleviin viikkoihin.:(
  8. K

40+ vauvaketju

Tuo pikkumies onkin mahtava nukkuja täällä, toissayönä nukkui 7 tuntia ja viime yönä 6 tuntia. Eli puolen yön jälkeen vielä tankkaus ja sitten kuudelta tai seiskalta.. Hmm nyt tajusin, että apua hänhän ei jatkanutkaan siitä entiseen tapaan sitten untansa heti syönnin jälkeen niinkuin aiemmin...
  9. K

40+ vauvaketju

Mä oon kohtuu leppoisa ollut, jotenkin on kyllä sopeutumista siihen, että mä olen jumissa kotona ja mies jatkaa harrastuksia ymv. töitä ja toisen lapsen kuskaamista jne.. :D Se kuuluu tietty asiaan ja hyvinhän toi on mukana muuten. Ja niin toipumisesta, pari antibioottikuuria (yhtäaikaisena)...
  10. K

Onnnea Ollakovai!! :):love: Hienoa kuulla hyviä uutisia Almandiini :)

Yhteistyössä