Hakutulokset

1. H

40 + so what, wol 14 (2019)

Osassa kunnista pääsee, kannattaa tarkistaa pääseekö teillä. Meillä ainakin Keski-Suomessa pääsee 40+ odottajat kunnallisen kautta.
  2. H

Minä oon 41, mutta ei se väliä vaikka vuoden nuorempikin olisin
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Eikä kriisitilanteessa oikeesti jaksa edes hakea apua..se on minusta terveydenhuollon tehtävä napata kiinni heti ihmiset, kellä on akuutti kriisi päällä ja antaa ne ajat yms. Itellekkin kävi alussa niin et tyyliin soitettiin et vauva ei oo ok ja nähdään viikon päästä, siinä kohtaa ois pitäny...
  4. H

Joo mä tuolla kun kävin keskustelee niin totesinkin, et eniten stressaa muut ihmiset ja niitten mielipiteetJokaisella pitäs olla se oma rauha❤️
  5. H

Mä taas kerroin heti noille meidän isoille ja yllättävän hyvin ne otti, vaikka on tulossa erityinen..pienille kerrotaan tällä viikolla, ei oo haluttu et ne vielä möläyttää ympäriinsä, muutenkin tähän raskauteen suhtautuminen on ollut aikamoista niin yritetään kertoilla tipottain ettei jäädä...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Mä huutelen täältä taustalta, että ota yhteyttä äitipolille..itsellä oli/on tässä raskaus menossa joka ei menny ihan niin kuin toivottiin ja mietittiin keskeytystäkin niin suositeltiin semmoistä psykiatria, joka erikoistunut keskeytyksien/keskenmenojen/kohtukuolemien kautta syntyneisiin...
  7. H

Huh. Elämäni rankin kuukausi takana. Meitä on tutkittu ja vauvaa on tutkittu kaikilla mahdollisilla tavoilla ja me päätettiin pitää tyttö..downin syndrooma hänellä nyt siis on, toivon ettei kukaan teistä joudu tommoisten päätöksien eteen. Nyt en aio murehtia enää turhia vaan jos jotain vielä käy...
  8. H

En ole pahoittanut mistään mieltäni..tekee ihan hyvää kun voi keskittyä muitten vauvahaaveisiin. Itse en koe itteäni vanhaksi muuta kun tässä vauva-asiassa.. helkkarin ikä ja ikäriskit.
  9. H

Mä aattelen, et se varhaisultra ois kuitenkin ollut ”turha”..kun ei nyt 12+ ultrassakaan vauvasta mitään vikaa löytynyt..oliko et Niptin voi tehdä vko 10 eteenpäin?Joku voi korjata jos väärässä ja täällä tosiaan kunta sen tarjosi. Yrittäkää aatella et huonot kokemukset on harvinaisia ja nyt kun...
  10. H

Nipt tehtiin 13+1 ja seerumiseulassa hälytti down riskiluvuilla 210:1, nt-ultrassa turvotukset ok/rakenteet. Reilun viikon odotin tuloksia..nyt varmaan ainakin pari viikkoa saa odotelle keskeytystä kun laki vaatii punktion ja sen tuloksia ootella, sit Valviiran lupa..aivan järkyttävää odotusta...

Yhteistyössä