Hakutulokset

1. S

Helmikuiset 2021

Täällä tuli sunnuntaina 12 raskausviikkoa täyteen ja voisin liittyä listalle. la 9.2. Skorpioni-79. 3. lapsi. HUS Torstaina on eka uä. Jännittää. Sydänääniä kuuntelin eilen töissä ja kuuluivat hyvin.
  2. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Täällä tuli sunnuntaina 12 raskausviikkoa täyteen, tarkentuu torstaina ensimmäisessä ultraäänessä. Eilen kuuntelin töissä sydänääniä ja kyllä ne vaan kuuluivat. Jännittää tosi paljon tuleva uä, onko kaikki muuten hyvin.
  3. S

Helmikuiset 2021

Ihanaa että joku muukin jo katselee tarvikkeita. Meillä ei oo mitään vanhoja jäljellä, olen kaikki aikanaan myynyt. Nyt pakko oli muutama pikkuvaate jo haalia kirppikseltä, vaunuja oon ihaillut torissa mutta niitä en uskalla vielä hankkia ennen kun on käyty ultrassa.
  4. S

Helmikuiset 2021

Hei kiitos paljon tiedosta . Tosi kiva juttu , päästään sittenkin yhdessä :love:
  5. S

Helmikuiset 2021

Mulla on ollut kanssa viime päivät ihan mahdotonta tää oleminen, kokoajan yököttää, tunnin välein pitää syödä että pysyy ees jotekin kuosissa. Yökin yksin työhuoneessani, työkaverit varmaan jo ihmettelee kun oon tunnin välein syömässä kahvihuoneessa. Oon yrittänyt nyt pitää napostelut...
  6. S

Helmikuiset 2021

Onko muuten teillä minkälaisia tietoja noista koronarajoituksista seulontayksiköissä? Helsingissä Bulevardille mennessä vielä viime viikolla aikaa varatessa luki että terve ei saisi ottaa saattajaa mukaan. Harmi, mies olisi halunnut tulla mukaan. Mutta tietenkin ymmärrettävää jos ei saa näinä...
  7. S

Helmikuiset 2021

Uskaltautuisinkohan nyt tähän ryhmään. Iltatähteä olisi tulossa, laskettu aika 7.2.2021. 3. lapsi tulossa ja HUS:n alueella. Eka neuvolakäynti on ollut, puhelimitse toteutui. En ole varhaisultrassa käynyt, odotan 3 viikon päästä olevaa ekaa seulaa. Olo on ollut vaihteleva, aamulla ei niinkään...
  8. S

Mä oon tosi hämmentynyt tosiaan myös lukiessani tuota listaa. Plussa tuli nopeasti, ja nyt jokainen päivä jonka saan elää niin että tämä raskaus jatkuu normaalisti, on lahja. Toisaalta nyt olen jo alkanut kauhulla tarkkailla itseäni- miksei ole jo raskauspahoinvointia kun kahdesta ekasta oli jo...
  9. S

Kiitos :) Olen ihan puulla päähän lyöty vieläkin. Kokoajan mietin että milloin mä herään tästä unesta. Ja samalla tietty täynnä kauhua, että mitä tässä vielä voi tulla eteen.
  10. S

Huomenta. Tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin. En olisi uskonut että tärppää näin nopeasti. Piti tuijottaa testiä monta kertaa, että uskoi sitä todeksi, Nyt pitäisi siis saada tämä pysymään sisällä ..
  11. S

@Montecea Onnea paljon!! . Itse olen tässä nyt opetellut ovulaatiotestin käyttöä viikon verran, tänään tuli aamulla kaksi viivaa siihen ja oli pakko töissä tehdä testi uudestaan, kyllä siinä vaan oli kaksi viivaa. Pitää siis aktivoitua nyt yrittämisen suhteen, kiva tietää että elimistö ainakin...
  12. S

Mulla kaksi ekaa tullut yrittämättä 23 ja 26 vuotiaana. Miehellä on yksi lapsi myös. Meillä on siis uusioperhe. Itse olin jo pitkään sitä mieltä että oma lapsiluku on täynnä ja haluan vaan matkustella ja elää nyt rennosti kun lapset on jo isoja. Jotenkin oon kuitenkin koko ajan aistinut enemmän...
  13. S

Nyt mulla on kierukan poiston jälkeen tulleet ne oikeat kuukautiset, on sen verran runsaat on. Eli ensimmäinen ovulaatiotestipäivä olisi siis ensi keskiviikkona. Kylläpä jännittää. Toisaalta nyt kun on lukenut kuinka vaikeaa monella on niin enpä tiedä, Toisaalta myös kokoajan takaraivossa...
  14. S

Hei Hulbertiina. Kyllä minut voi lisätä listaan. Voimia menetyksesi johdosta..
  15. S

Täällä on nyt otettu kierukka pois. 4 pv sen jälkeen tuli parin päivän kuukautiset, en oikein tiedä milloin kannattaisi tehdä niitä ovistestejä, kun ohjeessa lukee 11 pv kuukautisten alusta, mutta olikohan ne edes oikeat menkat..
  16. S

Hyvä kun löysin tämän palstan, jotenkin ristiriitaisin tuntein tämän lapsiasian kanssa olen, toisaalta olen ollut välillä jo ihan varma että lapsiluku on täynnä, mutta silti tuntuu että rauhaa en vielä ole saanut. Onneksi on muitakin 40+ yrittäjiä. Kierukan poiston jälkeen ovulaatiotesti on...
  17. S

Kiitos Tikkerituu:) Ei olla yritetty, itseasiassa vielä kierukka paikallaan, ollaan oltu joo-ei- joo linjalla pari vuotta. Nyt kuitenkin päädytty siihen, että otetaan kierukka ensi viikolla pois ja annetaan elämän päättää. Riskit tietenkin pelottaa, ekat tulleet helposti. Yritän nyt pitää pelon...
  18. S

Heippa! Täällä uusi haaveilija, ikää 40, 2 teiniä ennestään..

Yhteistyössä