40 + so what, wol 14 (2019)

Valitettavasti tama siirto ei onnistunut eika tainnut olla edes kiinnittymisen yritysta taaskaan, vaikka olikin joitain lupaavia oireita. Tosin aika oireetonta oli.

Olen yha Suomessa. Klinikkani labra on valitettavasti kiinni koronan takia, joten en paase kokeilemaan uudestaan luovutetuilla. Mutta meillahan on myos ne kahdeksan omasolualkiota Dextrassa. Yritan nyt paasta sinne yrittamaan ensi kiertoon. Peukut pystyyn, etta paastaan, ja etta omista alkioista osuisi kohdalle juuri sellainen ihmealkio, josta syntyisi terve, vammaton ja elava vauva. Tahan siis tarvitaan aivan mielettoman suuri ihme, koska alkiot muodostettiin ollessani 45. Mutta jos en yrita lainkaan, silloin ei ainakaan lasta tule. Eli ihme on yha rukoustilauksessa! ❤
 
Valitettavasti tama siirto ei onnistunut eika tainnut olla edes kiinnittymisen yritysta taaskaan, vaikka olikin joitain lupaavia oireita. Tosin aika oireetonta oli.

Olen yha Suomessa. Klinikkani labra on valitettavasti kiinni koronan takia, joten en paase kokeilemaan uudestaan luovutetuilla. Mutta meillahan on myos ne kahdeksan omasolualkiota Dextrassa. Yritan nyt paasta sinne yrittamaan ensi kiertoon. Peukut pystyyn, etta paastaan, ja etta omista alkioista osuisi kohdalle juuri sellainen ihmealkio, josta syntyisi terve, vammaton ja elava vauva. Tahan siis tarvitaan aivan mielettoman suuri ihme, koska alkiot muodostettiin ollessani 45. Mutta jos en yrita lainkaan, silloin ei ainakaan lasta tule. Eli ihme on yha rukoustilauksessa!
Täällä ollaan mukana rukouksessa. <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Rusakkonen
@Rusakkonen täältä myös rukoukset teille ja onnistumiselle.

Itse täällä ihmettelen, kun oletin oviksen olleen maanantaina. Tiistai oli vielä limaton, mutta sitten alkoikin limailut uudelleen. Hain uusia ovistestejä ja kuinkas ollakkaan se näyttää plussaa vain tunnin pidätyksellä. Siis on outoa. Nyt on siis kp 19. Ja tietenkin rakkaani on töissä ja itse oon menossa yöksi. Aamulla voisi ehtiä lemmiskelemään siinä välissä kun pääsen kotiin ja ennen kuin rakkaani lähtee taas töihin. Kuinka voikin mennä aikataulut aina ristiin.
 
@Rusakkonen täältä myös rukoukset teille ja onnistumiselle.

Itse täällä ihmettelen, kun oletin oviksen olleen maanantaina. Tiistai oli vielä limaton, mutta sitten alkoikin limailut uudelleen. Hain uusia ovistestejä ja kuinkas ollakkaan se näyttää plussaa vain tunnin pidätyksellä. Siis on outoa. Nyt on siis kp 19. Ja tietenkin rakkaani on töissä ja itse oon menossa yöksi. Aamulla voisi ehtiä lemmiskelemään siinä välissä kun pääsen kotiin ja ennen kuin rakkaani lähtee taas töihin. Kuinka voikin mennä aikataulut aina ristiin.
Aamu voisi olla ihan hyvä tärpin kannalta. toivotaan että pääsette hyödyntämään sen.
 
Aamu voisi olla ihan hyvä tärpin kannalta. toivotaan että pääsette hyödyntämään sen.
Juu. Päästiin hyödyntämään aamulla oletettava ovis. Nyt piinaillaan uudelleen. Tiedä nyt sitten oliko tässä kierrossa tuplaovis vai oliko viikonlopun limailut feikkiä, kun silloin en testaillut ovista. Luotin vain oman kropan merkkeihin. Tai että irtoaako edes solua ollenkaan limailuista ja plussista huolimatta. No onneksi oon saanut edes nää kierrot pysymään yllä ilman hevoskuuria hormoneja.
 
  • Rakkaus
Reactions: Helmiina1978
Mä oon voinu todella huonosti. Oon ollu kuoleman väsyny ja kärsiny vaikka mistä oireista..päällä on allergiat ja joku ihme flunssakin ehkä..ja maha kipee raudasta. Naurattaa ihan kun hirvee valitus, mutta oon nyt maalla ja tuun viikon päästä kotiin ja heti ma mulla on laajat verikokeet..saa vähän nähdä onko muitakin puutoksia raudan lisäksi..teen pitkiä lenkkejä ulkona ja nukun niin paljon kun lapsilta ehtii.
 
Onko kukaan muuten ottanut niin laajoja verikokeita, etta myos mm. aminohappoja olisi testattu? Saako sellaisia testattua jossakin? Siis etta tietaisi ravinnon saamisen ja imeytymisen tilasta.
En oo otattanut, mutta varmasti saa.
Juuri luin viikonlopun aikana, kuinka monilla on niistä puutetta vaikka proteiinia söisikin. Ja voi aiheuttaa vaikka mitä... Itselle jäi mieleen saamattomuus, jota olen nyt potenut.
Aikanaan treenasin kovaa ja käytin aminohappovalmisteita; jälkeenpäin käytin niitä ihan smoothieen myös. Mut nyt raskauden myötä ne ovat jääneet. Ei siksi etteikö niitä uskaltaisi vaan huono olo ja verensokerit... Ei ne siis nosta sokereita, mutta en oo keksinyt mihin niitä laittaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
En oo otattanut, mutta varmasti saa.
Juuri luin viikonlopun aikana, kuinka monilla on niistä puutetta vaikka proteiinia söisikin. Ja voi aiheuttaa vaikka mitä... Itselle jäi mieleen saamattomuus, jota olen nyt potenut.
Aikanaan treenasin kovaa ja käytin aminohappovalmisteita; jälkeenpäin käytin niitä ihan smoothieen myös. Mut nyt raskauden myötä ne ovat jääneet. Ei siksi etteikö niitä uskaltaisi vaan huono olo ja verensokerit... Ei ne siis nosta sokereita, mutta en oo keksinyt mihin niitä laittaisin.
Kiitos! Mita aminohappovalmisteita olet ottanut? Mietin omaa tilannettani, mutta ihan myos kylla mieheni tilannetta. Miehellani on aina, vaikka hemoglobiini ja ferritiini hyvat, vahemman punasoluja kuin viitearvot. Mikahan mahtaa olla? Voisiko auttaa ravinnolla? Isot testit on tehty eika kyseessa ole leukemia/syopa. Seuraava testiaskel olisi naytteen otto luuytimesta ja mies hieman pelkaa sita, ja toisaalta se olisi myos yksityisella kallis. Han ei paase Englannin systeemiasa julkisella eteenpain, koska kukaan laakari (GP) ei ota asiaa vakavasti.

Itsellani on alhainen ferritiini ongelmallinen. Hemoglobiini hyva.

Molemmilta testattu esim. B-vitamiinit, olivat hyvia.

Kun mietin, etta naillakin voi olla vaikutusta hedelmallisyyteen.
 
Maanantaina menen nyt sitten ultra-aaneen, ja jos kaikki on hyvin, tulee sitten pakastealkion siirto suunnilleen toukokuun 7. paivan tienoilla. Nyt sitten yritan keskittya kavelemiseen, terveelliseen ravintoon ja myos alan tassa keskittya henkiseen puoleen. Jos kohtu uskaltaisi sitten ajatella, etta ON ihan turvallista ottaa vastaan sellainen alkio ja kasvattaa se...! ❤ Olenkin kiinnostunut, jos jollakulla on jotain vinkkia henkiseen valmistautumiseen.
 
@Hulbertiina hyvältä kuulosti teidän ajoitukset!

Onko @hipsu79 sulla raskaus poissuljettu?

Olen @Rusakkonen myös hengessä ja rukouksissa mukana että teillä yritys onnistuisi. Hienoa että homma etenee nyt kuitenkin koronatilanteesta huolimatta. Mietin itse juuri tässä kierrossa tuota henkistä puolta, joka mulla menee aika laidasta laitaan. Viime viikonloppuna oli niin hyvä fiilis sekä henkisesti että fyysisesti että ajattelin et nyt tämä raskautuminenkin varmasti onnistuu. Jaksaminen oli tosi hyvällä tasolla ja sain paljon aikaan. Mitenhän tuollaisen moodin saisi pidettyä yllä? Nyt loppuviikosta työpäivien ja reumakipujen myötä fiilis on taas laskenut muttei onneksi ihan maassa kuitenkaan.

Itsellä nyt DPO0, 1 follikkeli saatiin tässä kierrossa kasvamaan ja mikäli plussaa ei tule niin edessä taas lääkeannoksen nosto. Alkoi huolestuttaa vähän tuo mun munasarjojen "laiskuus" kun gynekin jo kommentoi et aika isoja alkaa nää hormoniannokset olemaan mutta minkäs teet... Painoa toki pitäisi saada matalammalle mutta kun tässä olen jo ainakin 25 vuotta rakentanut epätervettä suhdetta ruokaan ja ymmärtänyt ettei laihduttelu johda pitkän päälle kuin painon lisääntymiseen niin se tie tuntuu tuskallisen hitaalta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Rusakkonen
Joo en ole raskaana. Pitkät imetykset ja monta raskautta ja päälle nämä alun keskenmenot niin rauta on varmasti vaan 0..puhuin miehelle, että kun saan tulokset rupean selvittämään yksityiseltä mitä maksaa tuo rautatankkaus..ei tässä oo mitään järkeä että kärsin järkyttävistä mahakivuista kun yritän syödä väkisin rautaa ja julkiselle vähätellään vaan..vauva olisi ihana yllätys, mutta koska saatu jo näin monta en halua keskittyä suremaan sitä mitä ei saatu..hyvä näin jos ei enää onnistu. Ensi viikolla siis aika labraan minulla. Luulen että tämä oli muutenkin kierto etten edes ovuloinu..väsyttäny ja ärsyttäny vaan kaikki..kai se on tämä korona-arkikin, uuvuttaa kun mihinkään ei pääse ja kaikki kökitään pihapiirissä.. haluisin yksin lomalle, kauas!
 
En ole seurannut enää tätä yrityspuolta, mutta tulin ilmoittamaan vauvamme syntyneen 19.4. Kopioin tähän kirjoittamani synnysrapsan ja toivotan teille kaikkea hyvää vaihesiinne. Meidän vauva syntyi lahjamunasoluhoidon avulla kolmen keskenmenon jälkeen. Pitkä oli taival, mutta tuossa kiitos nyt on olohuoneesa mieheni sylissä <3.

Synnytysrapsa
Vauvan koko arvioitiin rv 38+1, 17.4 olevan 4100 g, jonka vuoksi suunniteltiin käynnistys seuraavalle päivälle. Aamulla menin sovitusti Espoon sairaalaan, jossa jonotin neljä tuntia kuullakseni sairaalan olevan täynnä. Saimme luvan tulla illalla uudestaan. Illalla emättimeen asetettiin ballonki ja mies lähetettiin kotia. En saanut kovin voimakkaita supistuksia, mutta suhteellisen nopeaa kohdunsuu oli auki 4 cm ja ballonki tippui ulos. Lääkäri tutki tilanteen ja totesi tilanteen olevan vielä epäkypsän. Sain jonkin kohtua kypsyttävän tabletin ja käskyn nukkua. Heräsin viideltä aamulla ja seitsemältä tuli lääkäri, joka totesi tilanteen olevan kypsä kalvojen puhkaisulle. Kalvot puhkaistiin ja vauvan päähän asetettiin anturi. Sain luvan kutsua mieheni paikalle ja menimme synnytyssaliin. Supistukset olivat voimakkaita ja olin aluksi ammeessa , josta siirryin sängyn viereen seisomaan ja imppaamaan ilokaasua. Iäisyydeltä tuntuneen ajan jälkeen olin avautunut neljästä sentistä kuuteen senttiin ja totesin, että on tulossa pitkä ja kivulias synnytys ja en selviä ilman lääkkeitä. Aqua-rakkuloita olin saanut jo saliin tullessa.

En ollut tutustunut puudutusvaihtoehtoihin etukäteen, sillä kuvittelin synnyttäväni luomuna kuten kolme aiempaa lastani. Kätilä suositeli epiduraalia ja olin jo niin tolkku pois, että suostuin siihen. Asentaminen meni hyvin ja kivut loppuivat. Nukahdimmekin hetkeksi miehen kanssa, ja pötköttelin kivuttomana sängyssä. Kutsuin kätilön paikalle jossakin vaiheessa, kun tuli pieni ponnistamisen tarve. Olin 10 cm auki, mutta lapsi hyvin korkealla. Puoli-istuvassa asennossa ponnistin supistusten aikana (3-4 minuutin välein) lasta alemmas. Tämä vaihe kesti kolme tuntia ja oli aivan turha. Lapsi ei laskeutunut yhtään ja turhauduin pahasti. Kätilöllä ei ollut mitään ideoita asian edistämiseksi ja pyysin jo leikkausta. Ihmettelin, miksi mitään ei tehty, vaikka vaihe vain kesti ja kesti eikä edistynyt yhtään. Tuli vuoronvaihto ja sanoin uudelle kätilölle ponnistaneeni turhaan kolme tuntia ja synnytys ei etene. Tämä pyysi apukäsiä ja huoneessa olikin lopulta kolme kätilöä. Yksi kätilöistä oli tomera ja sanoi, että nyt ponnistat sen lapsen ulos. Jalkani asennettiin jalkatukiin ja muutin asentoa. Tässä asennossa lapsi alkoikin nopeaa syntymään ja mies tuli vireeni. Ponnistin hyvin ja tehokkaasti ja lapsi syntyi 16 minuutissa. Kokonaiskesto oli n. 9 h, joka on minun pisin synnytykseni.

Lapsi painoi 3675 g ja oli 50 cm pitkä, eli painoarvio heitti paljon. Mieheni itki onnesta lapsen synnyttyä ja saimme olla kolmestaan noin neljä tuntia synnytyshuoneessa.

Vauva syntyi sunnuntaina ja imetys ei käynnistynyt ollenkaan. Vauvalla ei ollut imuhaluja, ja sai korviketta. Lypsin koko ajan koneella. Tiistaina pettymys oli suuri, kun vauva määrättiin valohoitoon. Keskiviikkoiltana pääsimme kotiin, ja oli mahtavaa näyttää vauvaa siskoille ja uudelle isälle . Aamulla emme saaneet vauvaa hereille ja syömään, joten lähdimme osastolle takaisin. Minä ja vauva jäimme osastolle vuorokaudeksi seurantaan ja vauva alkoikin nopeasti syömään lääkärin ohjeen mukaan. Vauva pitää herättää syömään kolmen tunnin välein. Pumppaan omaa maitoa pulloon ja lisäksi saa vähän korviketta. Maanantaina menemme imetystukihenkilölle, mikä on aavistuksen koomista, sillä olen imettänyt kolme lasta, yhteensä kolme vuotta. Vauva ei ime, vaan nukahtaa rinnalle.

Olemme hänestä superonnellisia ja hän on maailman kaunein vauva mielestämme. Hän syntyi rv 38+3, 19.4.
 
Sellaista tietoa, etta jos joku muukin kuin mina etsi taman matkan henkiseen puoleen tukea, niin nyt on tallainen ilmainen Focus on Fertility -sarja luentoja yms. menossa Facebookissa. Jarjestajana on Sarah Holland, The Fertility Mindset. Joka paiva on sessio (niin kauan, kuin tama maailman koronasulkeutuminen kestaa), jossa Sarah haastattelee ekspertteja ja he opettavat katselijoille tekniikoita. Kaikki videot ovat saatavilla myos jalkeenpain Facebookissa. Itse alan nyt tutustua tuohon sarjaan enemmankin. Suosittelen.

Toinen, mita suosittelen, on Gabriela Rosa, australialainen hedelmallisyysekspertti - loytyy netista googlaamalla. Hanella on hyvia kirjoja ja myos Fertility Challenge -kurssi, joka oppii todella paljon. Tein juuri tuon kurssin ja olen muutenkin tutustunut hanen luentoihinsa ja kirjoihinsa nyt tammikuusta, ja olen onnistunut mm. pudottamaan pois kaiken kofeiinin ja ylimaaraisen sokerin, gluteenin ja maidon. Suosittelen tutustumaan!
 
Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot

@Hulbertiina (43 v.), 3. / aloitettu1/2015 / Letrozole + gelee royale
@tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu
@M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / inseminaatio
@Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu 1/2019 / luomu
@Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu
@nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu
@Salli79 (40 v.), 4. / aloitettu 2/2019 / luomu
@Montecea (40 v.), 2. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Vielä kerran ❤ (44 v.), 3. / aloitettu 01/2019 / luomu + ivf
@Kaneli41 (41 v.), 2. / aloitettu 3/2019 / luomu
@Satuvauva (41 v.), 5. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Solunen (41 v.), 2. / IVF
@Valoa79 (40 v.), 3. / aloitettu 10/2019 / luomu
@Rusakkonen (47 v.), 2. / aloitettu 1/2017 / luomu + ivf/lahjamunasolut, taustalla 2 lahjasoluhoitoa ja 4 omasolu-IVF:ää, enkelipoika 12/2019 viikolla 36+1 ❤
@Emmelie75 (44 v.) / luomu + ivf
@Anilian (41 v.), 5. / aloitettu 11/2019 / luomu
@lillans (41 v.), 2./ yritys aloitettu 2/2019
@Tikkerituu (40 v.), 3./ aloitettu 11/2018 / ovulaation induktio, enkelipoika 11/2019 viikoilla 20+2
@hipsu79 (40 v.), 6./aloitettu 10/2019/luomu
@Shibali (39 v.) 1./aloitettu 9/2019/luomu/hoidot alkamassa
@Brunet82 (37 v.) 4. / aloitettu 2/2020 / luomu
@Angervo76 (43 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / luomu + mahdollisesti ivf, testi pos 17.1.2020, tilanne rv 4+1, km.
@Äidiksi2020 (43 v), 1. /aloitettu 2/2020 / lahjasolut
@PumpuliNumpuli (39 v.) 1. /aloitettu 1/2019/hoidot alkamassa
@maris39 (40 v.), 2. /luomu

Taustalla:

@yöeläjä
@Roxanne
@Reetaleena

Plussanneet (y):love: elokuun 2019 jälkeen:

@kärhö (40 v.), 2. / ilman ehkäisyä jo kauan / luomu --> 20.8. tilanne 6+2
@Mammakatri (40 +), ? / aloitettu 3/2019 / luomu --> 9.10. tilanne 5+4 / laskettu aika 6.6.2020
@Eloveera-79 (40 v.), aloitettu 10/2018 --> luomuraskaus, 29.12. tilanne 19+4 --> laskettu aika 20.5.2020, tulossa KOLMOSET :love::love::love:
@Buah Hatiku (42 v.), / inseminaatio luovutetuilla siittiöillä --> 12.10. tilanne rv 12
@Kolmannen kuumeilija (39 v.), 3. / aloitettu 3/2019 / luomu --> pos. testitulos 30.10.
@KeltainenSeepra (ollut taustalla, luomu) --> pos. testitulos 7.11.
@Silmu75 (44 v.), 1. / aloitettu 2013 / luomu, lahjasolut --> pos. testitulos 25.11.
@Mirumarumoru (44 v.), 4. / 3 x ivf, lahjamunasolu 11/2019 --> pos. testitulos 23.12.
@Ellinoora38 (38 v.), 1. / aloitettu 12/18 / luomu + ivf, testi pos 12/2019, 16.1.20 tilanne rv 7+1
@Helmiina1978 (41 v.), 6. / aloitettu 2/2019 / luomu, testi pos 23.1.2020
@-Julia (40 v.) 1./aloitettu 6/2018/luomu/inseminaatio LA 31.10.2020

Lapsen syliin saaneet:

@Mary18, 12/2019

@kirsillevauva (46 v.), 4. / aloitettu 12/2013 / luovutetut munasolut --> LA 30.4.2020. SYNTYNYT 19.4.2020.
 
Täällä taustailija. Varasin itselleni gyne-ajan...ajatuksena EHKÄ otattaa kierukka pois. Mutta nyt oon ei - joo - ei - joo...linjalla, että mitä lopulta teen. Viisi lasta jo on, joista neljä vanhinta koululaisia/yläkoululaisia. Eli isoja jo. Sitten on tuo iltatähti 2v. Ja jotenkin oon saanut päähäni, että hänelle pitäis vielä "kaveria" yrittää. Mutta uskaltaako...jaksaako. Mies on reissutöissä, hyvin vähän kotona. Sit on tää korona-aika..sekin pelottaa, että jos raskautuis ja sit sairastuiskin ja siitä koituis sikiölle jotain.
Sit noi isot lapset ..heille oon heittäny ilmoille puolivitsillä että josko vielä yksi mahtuis tänne meille. Mutta he on todenneet ettei jaksais yhtään pientä enää ja että taapero jo käy kovasti hermoille.
Mitä jos raskautuis ja sit iän takia saisi ei-terveen lapsen...se olisi iso taakka koko perheelle. Onko itsekästä toivoa vielä yhtä? Tavallaan tietysti eniten toivon kuopukselle "kaveria"... Mutta haluaisin vielä kokee raskauden myös, vaikka se pelottaa. Ja sit taas turha pelätä kun eihän sitä edes tiedä että raskautuisiko enää kun ikää kuitenkin on jo se 41v.
Sori tää pohdinta...kun on monia, joilla ei ole edes sitä esikoistakaan vielä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Helmiina1978
Täällä taustailija. Varasin itselleni gyne-ajan...ajatuksena EHKÄ otattaa kierukka pois. Mutta nyt oon ei - joo - ei - joo...linjalla, että mitä lopulta teen. Viisi lasta jo on, joista neljä vanhinta koululaisia/yläkoululaisia. Eli isoja jo. Sitten on tuo iltatähti 2v. Ja jotenkin oon saanut päähäni, että hänelle pitäis vielä "kaveria" yrittää. Mutta uskaltaako...jaksaako. Mies on reissutöissä, hyvin vähän kotona. Sit on tää korona-aika..sekin pelottaa, että jos raskautuis ja sit sairastuiskin ja siitä koituis sikiölle jotain.
Sit noi isot lapset ..heille oon heittäny ilmoille puolivitsillä että josko vielä yksi mahtuis tänne meille. Mutta he on todenneet ettei jaksais yhtään pientä enää ja että taapero jo käy kovasti hermoille.
Mitä jos raskautuis ja sit iän takia saisi ei-terveen lapsen...se olisi iso taakka koko perheelle. Onko itsekästä toivoa vielä yhtä? Tavallaan tietysti eniten toivon kuopukselle "kaveria"... Mutta haluaisin vielä kokee raskauden myös, vaikka se pelottaa. Ja sit taas turha pelätä kun eihän sitä edes tiedä että raskautuisiko enää kun ikää kuitenkin on jo se 41v.
Sori tää pohdinta...kun on monia, joilla ei ole edes sitä esikoistakaan vielä.
Meillä on vanhin jo aikuinen ja sitten koululaisia..ja pari alle kouluikäistä päälle. Ja nuorin samaa ikää kun teillä Yritän aatella että on hyvä näin, mutta jos vielä yksi tulee niin ollaan onnellisia. Oon samanikäinen ja mietin, että turhaa sitä ehkäisyäkään käyttää jos ei edes raskaudu.Enenmän lapsimäärä on ollu tuntemattomille ja osalle sukua se ihmettelyn aihe, uskon että omille lapsille se ei niin shokki olisi vaikka vauva tulisikin.. itsellä nyt ollu nuo alun keskenmenot riesana..ikä ja huono ferritiini ei varmasti ole hyvä yhdistelmä ja fyysisesti yritys ottanu välillä lujille..
 
Jaahas..rauta-arvot oli nousseet jopa vähän viime kerrasta, eli vissiin se imeytyy vaikka en mahaoireitten takia oo pystyny paljon syömään, mutta sitten muut vitamiinitasot oli romahtanu alas..no ei kun apteekkiin ja mitä noita googlailin niin esim. d-vitamiinin puutoskaan edesauta raskautta..
 
Täällä on nyt otettu kierukka pois. 4 pv sen jälkeen tuli parin päivän kuukautiset, en oikein tiedä milloin kannattaisi tehdä niitä ovistestejä, kun ohjeessa lukee 11 pv kuukautisten alusta, mutta olikohan ne edes oikeat menkat..
 
Nimimerkki (+ikä) / monesko lapsi / yritys alkanut / keinot

@Hulbertiina (43 v.), 3. / aloitettu1/2015 / Letrozole + gelee royale
@tatti55 (42 v.), 3. / yritys alkanut 8/2017 / luomu
@M4rianne77 (42 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / inseminaatio
@Mymmeli43 (43 v.), 6. / aloitettu 1/2019 / luomu
@Tammityttö (43 v.), 4. / aloitettu ? / luomu
@nelli5 (43 v.), 5. / aloitettu 2019 / luomu
@Salli79 (40 v.), 4. / aloitettu 2/2019 / luomu
@Montecea (40 v.), 2. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Vielä kerran ❤ (44 v.), 3. / aloitettu 01/2019 / luomu + ivf
@Kaneli41 (41 v.), 2. / aloitettu 3/2019 / luomu
@Satuvauva (41 v.), 5. / aloitettu 7/2019 / luomu
@Solunen (41 v.), 2. / IVF
@Valoa79 (40 v.), 3. / aloitettu 10/2019 / luomu
@Rusakkonen (47 v.), 2. / aloitettu 1/2017 / luomu + ivf/lahjamunasolut, taustalla 2 lahjasoluhoitoa ja 4 omasolu-IVF:ää, enkelipoika 12/2019 viikolla 36+1 ❤
@Emmelie75 (44 v.) / luomu + ivf
@Anilian (41 v.), 5. / aloitettu 11/2019 / luomu
@lillans (41 v.), 2./ yritys aloitettu 2/2019
@Tikkerituu (40 v.), 3./ aloitettu 11/2018 / ovulaation induktio, enkelipoika 11/2019 viikoilla 20+2
@hipsu79 (40 v.), 6./aloitettu 10/2019 / luomu
@Shibali (39 v.) 1./aloitettu 9/2019 / luomu / hoidot alkamassa
@Brunet82 (37 v.) 4. / aloitettu 2/2020 / luomu
@Angervo76 (43 v.), 3. / aloitettu 6/2018 / luomu + mahdollisesti ivf, testi pos 17.1.2020, tilanne rv 4+1, km.
@Äidiksi2020 (43 v), 1. /aloitettu 2/2020 / lahjasolut
@PumpuliNumpuli (39 v.) 1. /aloitettu 1/2019 / hoidot alkamassa
@maris39 (40 v.), 2. /luomu
@skorpioni-79 (40 v.) 3. /aloitettu 4/2020 / luomu

Taustalla:

@yöeläjä
@Roxanne
@Reetaleena

Plussanneet (y):love: elokuun 2019 jälkeen:

@kärhö (40 v.), 2. / ilman ehkäisyä jo kauan / luomu --> 20.8. tilanne 6+2
@Mammakatri (40 +), ? / aloitettu 3/2019 / luomu --> 9.10. tilanne 5+4 / laskettu aika 6.6.2020
@Eloveera-79 (40 v.), aloitettu 10/2018 --> luomuraskaus, 29.12. tilanne 19+4 --> laskettu aika 20.5.2020, tulossa KOLMOSET :love::love::love:
@Buah Hatiku (42 v.), / inseminaatio luovutetuilla siittiöillä --> 12.10. tilanne rv 12
@Kolmannen kuumeilija (39 v.), 3. / aloitettu 3/2019 / luomu --> pos. testitulos 30.10.
@KeltainenSeepra (ollut taustalla, luomu) --> pos. testitulos 7.11.
@Silmu75 (44 v.), 1. / aloitettu 2013 / luomu, lahjasolut --> pos. testitulos 25.11.
@Mirumarumoru (44 v.), 4. / 3 x ivf, lahjamunasolu 11/2019 --> pos. testitulos 23.12.
@Ellinoora38 (38 v.), 1. / aloitettu 12/18 / luomu + ivf, testi pos 12/2019, 16.1.20 tilanne rv 7+1
@Helmiina1978 (41 v.), 6. / aloitettu 2/2019 / luomu, testi pos 23.1.2020
@-Julia (40 v.) 1./aloitettu 6/2018/luomu/inseminaatio LA 31.10.2020

Lapsen syliin saaneet:

@Mary18, 12/2019
@kirsillevauva (46 v.), 4. / aloitettu 12/2013 / luovutetut munasolut --> LA 30.4.2020. SYNTYNYT 19.4.2020.
 

Yhteistyössä