Hakutulokset

1. K

40+ so what wol.13

Jimima ja Kalabaliikki :love::love::love: Ihan mahtavaa, onnea!!!:love: Antaa toivoa, kun pitkän linjan kanaset plussaa! Olen kyllä niin onnellinen teidän puolesta! Täällä on uitu syvissä vesissä. Iltaisin on itkettänyt ja tappiomieliala on vallannut alaa. Jo muutaman kuukauden on tuntunut...
  2. K

40+ so what wol.13

Paljon onnea Vuorikristalli ja Pyllerö :love: Täällä kp 9. Ei taida meille tulla vauvaa ei.
  3. K

40+ so what wol.13

Muutama testi Pyllis :ROFLMAO::D(y) Mää oon ihan amatööri tuon rinnalla :D Minä luotan noihin paljon parjattuihin rfsu:n testeihin. Mulla ne on näyttänyt niin oviksen kuin raskaudenkin oikein. Yksi erä silloin ihan tämän raskautumisenyritystaipaleen alussa oli jotenkin huonoja ja näytti mitä...
  4. K

40+ so what wol.13

Heippa ihanat! Oon näköjään listan kärjessä huimilla lukemilla, oops... Sori sori sori! Ihan noissa ei mennä, vaan lyhyeksi jäi viime kierto(kin) ja todelliset numerot on nyt kp 24/ 24-26 ja dpo ehkä 12. Testasin dpo 10 ja 11 ja puhdastakin puhtaampi nega oli molemmilla kerroilla tuloksena...
  5. K

40+ so what wol.13

Aika samoissa mennään. Miun tikku oli valkoistakin valkoisempi, joten kyllä tuo näyttää vaan niin paljon lupaavammalta (y)
  6. K

40+ so what wol.13

Luppana, kyllä siellä jotain on (y) Toivotaan, että vahvistuu. Monesko dpo sulla on?
  7. K

40+ so what wol.13

Helmi: Täsmälleen sama tilanne, kp 22 dpo 8 ja testi valkoinen kuin lakana :D Tosi hölmöä edes testailla vielä mitään, mutta saahan siinä sen pienen jännityksen hetken aamuun... Joyzylle paljon onnea :love: Mahtavaa! Toivotaan, että pieni pysyy tällä kertaa matkassa loppuun asti! Saako kysyä...
  8. K

40+ so what wol.13

Voi Jimima, kurjaa! Mutta ymmärrettävä päätös ja todellakin toivon, että vauva-asian asettaminen taka-alalle toisi teille ihanan yllärin :love: Toivotan elämääsi paljon ihania asioita, uusia seikkailuja ja onnellisia päiviä! Bugsy, argh, miten ärsyttävää varmasti. Tässä vaiheessa jokainen...
  9. K

40+ so what wol.13

Helmi: Samoissa mennään eli melko tasavahvalta näyttää viivat täälläkin. Minä käytän aina noita rfsu:n ovistestejä, kun niillä olen todistetusti bongannut oviksen yleensä oikein. Jännä, ettei sulla toimi. Juu Babez, tuo se dokkari taisi olla. Vielä tikusta kuvaa: Kumman laimeeta oli pissa...
  10. K

40+ so what wol.13

Babez, minä ehdin katsoa tuosta dokkarista ehkä kymmenen viimeistä minuuttia. Aika koskettavalta vaikutti ja onnellinen loppu suurimmalla osalla dokumentin pareista ilmeisesti oli. Täällä hurja tikuttelu meneillään. Pari päivää on viiva tummunut hienosti, joten huomiselle tai ylihuomiselle...
  11. K

40+ so what wol.13

Jos sitä nyt ehtisi vähän kirjoitella, kun yksi palaveri peruuntui yllättäen ja onkin nyt sitten aikaa (muka, todellisuudessa olis miljoona hommaa tehtävänä :ROFLMAO: ). Meillä siis alkoi taas uusi kierto. En tiedä monesko, mutta reippaan vuoden olen jo tälläkin palstalla notkunut ja yli vuoden...
  12. K

40+ so what wol.13

Täällä kp 8/ 24-26. Palailen, kun on aikaa. Sen verran kiirettä pitää, että en ole kunnolla ehtinyt edes palstaa lukemaan. Muoks, Korjasin kiertopäivät.
  13. K

40+ so what wol.13

Aivan mahtavaa Pirtsi! Onnea onnea onnea ja myötätuulta purjeisiin :love::love::love: Semmonen viiva, ettei tarvii yhtään tihrustaa :D
  14. K

40+ so what wol.13

Heippa ihanaiset! Olen ihan tippunut kelkasta, mitä täällä tapahtuu. Vauvahaaveita olen jättänyt vähän taka-alalle hetkeksi ja keskittynyt muihin asioihin. Tänään sitten kuitenkin päätin tehdä piipahduksen palstalle ja onneksi piipahdin, koska... Pirtsi :love: Paljon, paljon lämpimiä...
  15. K

40+ so what wol.13

Tammis, kyllä mun mielestä näyttää, että tuo viimeinen rfsu on plussa. Digistä en osaa sanoa mitään, kun en ole koskaan sellaista käyttänyt. Harmi, jos hormonit reistailee! Luppanalla menee jännäksi. Huomista testiä odotellessa! Harmi, jos muuten vaan kierto venyy!
  16. K

40+ so what wol.13

Nyt kaipailen kanasten mielipiteitä ja neuvoja! Miten pian keskenmenon jälkeen ovulaatio voi tulla? Eilen ja vielä tänäänkin on ollut oviskivun tyyppistä kipuilua alavatsalla (vasemmalla taas). Ostin siis kaupassa käydessäni paketin testejä ja testiin piirtyi heti tummat viivat. Onkohan tämä...
  17. K

40+ so what wol.13

Heippa ihanat! Kiva kuulla Pirtsi sun kuulumisia! Nuo on niin ymmärrettäviä nuo fiilikset, että ärsyttää, kun muut vaan pamahtaa raskaaksi. Eihän se itseltä pois ole, mutta ärsyttävää se silti on! Minä näköjään raskaudun, mutta eipä siitä paljon iloa ole, kun ei pääse ekoja viikkoja pidemmälle...
  18. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Hei kaikille! Täälläkin yksi lokakuisista tipahtanut (listalla en ollut, mutta kirjoittelin kyllä). Torstaina todettiin keskeytynyt keskenmeno ja nyt pääsiäisen aika on sitten vuodettu, vuodettu ja vuodettu. Tänään kävin ultrassa ja kohtu on tyhjä. Hyvä niin. Tämä on nyt toinen keskenmeno...
  19. K

40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Kiitokset kaikille myötätunnosta! Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu! Woodoo, tuo ajatus lohduttaa, että useammankin km:n jälkeen voi vielä onnistua. Meillä mies on selkeästi enemmän järkyttynyt. Itsellä on niin riittämätön olo, kun tuntuu etten osaa riittävästi olla tukena. Sinä oletkin jo...
  20. K

40+ so what wol.13

Tervetuloa takaisin Nuppu ja osanottoni suruusi! Luppana kyllä minäkin tuossa viivan näen. Peukut pystyyn vahvistumiselle. Kannattaa tosiaan varmaan testata digillä, niin ei tarvitse arpoa :) Vuorikristallille jaksamista ja kuopukselle paranemista! Lasten kanssa sairaalassa olo on kyllä...

Yhteistyössä