Bugsy.. no ainaki lääkäri valaisi mua että tosiaan ovuloimattomuus ei tarkoita sitä et kierrot olis tyyliin 40 päivää niinku olen vähä luullut. Oldn ajatellut et ovulaatio tulee mut se on heikko/keltarauhanen loppuu aikaisin. Mut nyt tosiaan ultrassa positiivisen o.testim jälkeen (siis sekä liuska et digi oli selkeitä plussia) ei näkyny oviksesta jälkeäkään ja limis oli ns kolmikaikuinen ja paksu niinku yleensä ennen ovista on. Lääkäri tosiaan selvensi että ovuloimattomuus voi näkyä nimenomaan joko lyhyenä luteaalina tai tiputteluna ennen tai jälkeen menkkojen TAI kaikkina noina. Ja mä kyl allekirjoitan ton.
Olo oli kyl loppukierrossa iha ku raskaana, palelsi , lämmöt nous tosi korkealle ja oksetti ja tissit kipeni, tai ainaki nännit oli tulessa, mut selkeästi väärään aikaan, jo tyyliin dpo4 alkaen jolloin ei tosiaan voisi tollasta edes olla RASKAUDEN takia. Eli selvästi sit ihan jotain muuta Näin on nykyään yhä useammassa kierrossa.
Mut näillä se on vaan taaperrettava. Mikään ei oikeastaan näköjään takaa mitään, ei edes se plussa siellä raskaustestissä ..
Olo oli kyl loppukierrossa iha ku raskaana, palelsi , lämmöt nous tosi korkealle ja oksetti ja tissit kipeni, tai ainaki nännit oli tulessa, mut selkeästi väärään aikaan, jo tyyliin dpo4 alkaen jolloin ei tosiaan voisi tollasta edes olla RASKAUDEN takia. Eli selvästi sit ihan jotain muuta Näin on nykyään yhä useammassa kierrossa.
Mut näillä se on vaan taaperrettava. Mikään ei oikeastaan näköjään takaa mitään, ei edes se plussa siellä raskaustestissä ..