40+ so what wol.13

Hei kaikille täältä taustalta!

Joyzy, mahtavaa! Tällä plussalla oli tarkoituksensa. Sormet ja varpaat ristissä täällä seuraillaan sinua! Onnea matkaan!

Toiveilija, welcome back! Ajatukset menee itselläkin laidasta laitaan. Meillä on jo yritetty aktiivisesti neljä vuotta! Kerran vuodessa on tärpännyt ja mennyt kesken. Nyt on odoteltu uutta plussaa jo yli vuosi, eikä mitään tapahdu. Minulla on ihan samanmoista ajatuksia kuin sullakin. Toivotaan nyt tärppiä!

Babez, ollaankohan me täällä listalla ainoat, jotka ei oo plussanneet yli vuoteen??? Roikutaanko täällä hamaan tappiin? Sinulla ei ole nyt siis hoitoja menossa? Onko sulla piikittelyt ja keruu odotettavissa vai jotain pakastimessa?

Roxanne, seuraan sua koko ajan sekä täällä, että IVF-kerjussa! Tsemppiä nyt ja pitkää pinnaa ja kestävää nahkaa pistoksiin! Toivotaan, että tämä pitkä kaava toisi teille runsaan munasolusaaliin. Onko ollut puhetta, siirretäänkö jotain jo tähän siirtoon vai vasta sitten seuraavaan?

Uusiakin on paljon! Kiva! Tervetuloa!

ON: ihana tämä hoitovapaa kuukausi ja koko kesä! Hoidot ja vauvat tuntuu tosi kaukaisilta tällä hetkellä. Mutta, mutta! On se vaan kumma, miten kierron keskivaiheilla sitä asiaa kuitenkin alkaa pyörittämään mielessä. Josko voisin sittenkin onnistua? Oisko nyt ovulaation aika? Voisko sitä kuitenkin olla raskaana? Eilen meinasin tehdä testin!!! Onneksi tulin järkiini, enkä testannut. Nyt onkin sitten sellaiset kuukautiskivut, ettei ainakaan mitään yllätysraskautta tule! Mieli on kuitenkin toistaiseksi avoin ja iloinen.... Ja odottelen elokuun hoitoa (tuntuu, että siihen on aikaa ja onnistuuko ne sulatukset ja voiko tästä siltikään tulla mitään. Vanha akka!).

Mulle voi laittaa iäksi 40 ja pysyn kuitenkin taustalla, vaikka luen joka päivä teidän jutut.

Aurinkoisia kesäpäiviä, positiivisia ajatuksia, liikkuvia siittiöitä ja kypsiä sekä tarrautuvia munasoluja teille kaikille! :rolleyes:

Värkki

Lauantai 2.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (46) ......................?..............31kp/30
Kasenja (40) ...................2..............29kp/26-30
Molly333 (43)...................................28kp/28
Luppana76 (40)..............7...............25kp/28
Helmi1234(39) ................................22kp/26-28
Keltainen Seepra.............................22kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 21kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............19kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............15kp/28
Roxanne (42)..................1...............13kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............8kp/28-30
Vuorikristalli (39)..............................2kp/
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Esteri1 (42)......................2..............?kp/30
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)............................dpo 24
Kasenja (40) ..............................dpo 15-16
Molly333 (43)..............................dpo 13
Helmi1234(39) ............................dpo 8
Keltainen Seepra.........................dpo 8
Helmi1234(39) ............................dpo 7
Pyllerölyllerö................................dpo 7
Iid@ (43) .....................................dpo 2

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

IId@ toivotaan että et tarvi enää testejä, mutta jos tärppiä ei näy, niin laitahan viestiä niistä testeistä sitten.

Vuorikristalli, ymmärrän tunteesi, anna tulla vaan. Jotkut kierrot ottaa päähän enemmän kuin toiset, tiedä sitten mistä johtuu. Mutta kyllähän se uuden kierron alku on niin perseestä. Laitoin kp2, vaikka jossain on ollut, että jos ennen klo 18 alkaa vuoto, niin se lasketaan 1. päiväksi.

Ja kaikille muillekin aurinkoista päivää.

ON kierron alku taitaa venyä, koska tunsin oviksen omasta mielestäni hyvin, joten jokunen päivä ootellaan. Tosin tuntemuksia on, joten saa nähdä.

• Tykkää
Reactions: Iid@
Helmi: Täsmälleen sama tilanne, kp 22 dpo 8 ja testi valkoinen kuin lakana :D Tosi hölmöä edes testailla vielä mitään, mutta saahan siinä sen pienen jännityksen hetken aamuun...

Joyzylle paljon onnea :love: Mahtavaa! Toivotaan, että pieni pysyy tällä kertaa matkassa loppuun asti! Saako kysyä, että montako km:a teillä olikaan taustalla? Oliko niin, että asut jossain ulkomailla?

Mullahan on nyt kaksi km peräkkäin. Kilppariarvot mittailtiin, jo viimeisimmän km:n jälkeen (oli ok) ja kovasti lupailivat, että mahdollisen kolmannen jälkeen tutkittaisiin sitten jotain muutakin.

Virkille ihanaa yritysvapaata kesää! Elokuussa sitten uusin voimin tositoimiin taas!

Vuorikristalli: Mullakin oli edellinen kierto 21 päivää. Otti niin päähän ja uskon, että maaliskuun lopun km sekoitti kierron. Lyhyitähän minun kierrot normaalistikin on, mutta ei tuossa mittakaavassa! Tsemppiä!

Omaa napaa tulikin jo. Ei tuntemuksia suuntaan ei toiseen. Dpo 8 tosiaan menossa ja jos ei plussaa tule, niin toivottavasti tulisi ainakin normaalimittainen kierto.

• Tykkää
Reactions: Joyzy
Helmi, pidan taalla peukkuja et testeihin alkais varia kertymaan :p

Karhuemo, kiitos. Ikaa siis on 42, eli ei mikaan nuori kananen enaa. Just iski jarkytys kun ajattelin et sita sit on 60v kun muksu on kotoalahto-iassa :eek::LOL:

Vuoris, sydan :cry: vuoksesi. Haluaisin lohduttaa, mutta olen huono sanailemaan. Mutta silti kiinnostaa, onko sinulla kokeiltu lugeja tukemaan luteaalia? Siis mulla ei ole kokemusta muuten kuin et nyt aloitin ne positiivisen testin jalkeen. Mutta puoli vuotta olen tassa tapellut etta saisin ne edes kokeeksi luteaalin tukemiseen kun niita varhaisia keskenmenoa on ollut niin monta (4).

Keltsi, saksassahan ma talla hetkella majailen.

Korjailin parit kannyn oikoluku virheet. Ja hitsi, ma olen kirjoittanut ainakin 2 pitkaan viestia ja ne katoilee ihmeellisesti, ja kesken kirjoittamaan valilla sivu kaskee kirjautumaan uudelleen. Ihme haroilya.

Viimeksi muokattu:
Luppana, vaikka puhelin pahasti varjostaa kuvassa juuri testikohdan, niin silti kun suurensin kuvia, niin kylla siella viivanalku alku nayttaisi kurkistelevan :LOL:
Kiva että joku muukin näkee jotain että en oo ihan pöpi pääo_O.... No tulevat päivät näyttävät onko TAAS vaan jotain huonoo pilaa noi viivaset... Jännittää ihan pirusti:confused:...

Niin ja ihanaa odotusta sinulle vielä kerran :love:

• Tykkää
Reactions: Babez74
Heippa kanaset

Jopas täällä on taas vilkastunut
Tervetuloa takaisin Ester1 ja Toiveilija! Ihana kuulla Ester1 että sinuakin on onni potkaissut 40+. Tuliko ihan luomusti vai hoitojen avustuksella?

Luppanalle pahoittelut täteilystä...uutta kierrosta kehiin! Samoin Vuoriristallille! Pari kiertoa voi mennäkin, ennen kuin kroppa on valmis km jälkeen. Joten toivotaan, että tässä oli siitä kyse.

Joyzy - saman ikäisiä siis ollaan! Eli sun hcg oli dpo8 17 ja dpo11 57. Mähän jouduin ravaamaan viimekertaisen raskauden aikana verikokeissa paljon. Tm se lopulta olikin. Joten neulatyynylle verikoetsemppiä ja toivotaan että hcg nousee kohisten!! Mulla klinikalla sama homma, eivät hevillä an a keltsitukea, ei julkisella eikä yksityiselläkään. Sanoivat, että sitä annetaan vain ivf:n tueksi ja senkin tukena 50% tutkimuksista on puolesta ja vastaan keltsituen vaikutuksista. Mutta eivät ymmärrä, että itse ainakin haluaisi ottaa kaiken avun mitä voi matkaan, ettei tartte jossitella.

Helmi ja Keltsi - vedätte ripi rinnan, toivottavasti teiltä pian pärähtää plussat testeihin!

Roxanne - kiitos tsempeistä! Toi on niin tärkeää, mä uskon, että mun hoidot siellä julkisella meni just hukkaan tuon takia - tilanne oli kaikkea muuta kuin otollinen ja sressitön. Edellinen plussa on mullakin loma-ajalta. Hienoa, että sä otit vinkistä vaarin ja sumuttelit tuplana jos ei suutin tuntunut vetävän. Mä uskon, että mun virhe oli just se ja tekisin itse nyt samalla tavalla. Hyvä, että oli sulle apua nyt onkin sitten jännät paikat! Tuu heti ens vkolla tuomaan ultrakuulumisia. Olis kiva kuulla sun lääkityksistä terkemmin, vai jaatko ne ivf ketjussa? Mä en ole vieläkään löytänyt sitä, joten voisiko joku laittaa linkin? Toivottavasti nämä luomukierrot toimis (kuten mulla on kaikki raskaudet saaneet alkunsa) eikä tarttis sinne hoitoon elokuussa mennä... samaa itsekin mietin, että luomuraskaudet tällä iällä on kyllä blessing ja itsekin toivon että tärppäisi ennen hoitoa...sais niilläkin rahoilla olla kotona pidempään..

Karhuemo75 - kerrohan lisää jos jaksat tilanteestasi! Kiinnostaa kovasti, kun mullekin suunnitrllaan tuota pitkän kaavan ivfää... kaksi lyhyen kaavan takana. Ja samat sanat kuin roxannellekin, ke ultran jälkeen kuulumisia

Keltsi- mulla on ne 3km takana ja kerroinkin kerjussa aiemmin, mitä,tutkimuksia ne tekee sen jälkeen. Oli kyllä helpottavaa saada kuull ettei ollut mitään kromosomihäiriöö tai tukostaipumusta. Niitä ne verestä testaa ja muistaakseni 2kk kestää tulosten saaminen.

Virkki - itse asiassa mulla oli km viime keväänä ja se tm alkusyksystä. Mulla on yleensä ollut 1-2 raskauden alkua per vuosi näiden 3 v aikana... mutta niihin km tuhrautuu aina niin tuhottomasti aikaa ja sitten oli niitä hoitoja, jolloin valmistuessa täyty pidättäytyä. Mulla on nyt siis ollut luomuilua vuoden verran kun totesin, ettei kannata hoitoja yrittääkää tällä työn määrällä, menee vaan rahat hukkaan. Nyt piti olla tälle kuulle, mutta työmatka, joka nyt siis peruuntuikin, oli esteenä ja pitkän kaavan ivf siirtyi nyt sitten alkusyksyyn. Mutta luomuna yritetään väliaika! Meillä on ollut kaksi tuoresiirtoa, eikä pakkaseen jäänyt mitään, kun vain yhdet alkiot selvisi jatkoon molemmilla kerroilla. Eli sumuttelua ja piikittelyä on tiedossa. Mitenkäs sulla? Ja mitä kaikkea sulle on tehty? Mutta nautihan hoitovapaasta! Onko se niin, ettet voi tulla raskaaksi ilman hoitoja?

Iid@ & Bugsy - meillä taitaa olla tässä kierrossa melkein sama rytmi!

Mullahan oli niitä haamuja, mutta tänään kp15 pärähti vahva ovisplussa!!, mä olen superinnoissani, sillä kun olen tikuttanut niin koskaan ei ole ollut ovis tähän optimaaliseen aikaan, vaan kp10-12. Mullehan hoitojen päättyessä julkisella sanottiin, että mun munikset kypsyy liian aikaisin, mikä vaikuttaa laatuun. Joten ilmeisesti myöhemmin kupsyvät on parempilaatuisia, mutta jos on hyvin lyhyt kierto tulee luteealivaiheesta lyhyt. Mulla menee nyt oppikirjamasesti, joten toivotaan että nyt tärppäis!

Mä en tiiä ootteko muut yhtä pöhköjä, mutta aina kun mulla ovis ja talletukset osuu kohilleen, niin sitten käyn katsomassa laskurista la ja milloin rv 12 ja kela-laskuristakin milloin olis äippäloma uskon positiivisen ajattelun auttavan

Mutta nyt oikein ihanaa vkl jatkoa arvon leidit! Kiitos että olette olemassa ja jakamassa tätä yhteistä tuskaa (ja iloa)! Olette tärkeitä! Toivottavasti muistin nyt kommentoida kaikkia ja pahoitteluni, jos joku unohtui.

Hyvää yötä!

Joyzylle onnea <3

On ollut ihan hitokseen setvittävää ja asioita hoidettavina. Nyt onneksi alkaa taas helpottaa. Jännityksellä odottelen, vuodon pitäisi alkaa sunnuntaina. En usko tärppiin. Ei oo sellainen tunne ollenkaan.

Meilläkin on teinejä ja pikkuinen (ja sitten yksi kouluikäinen) ja vaikka onkin välillä haastavaa, niin ajattelen, että teineille on ihanaa saada leikkiä ja hoivata pientä. Ja pieni saa läheisyyttä ja hellyyttä roppakaupalla :)
Korjasin oman KP:ni listaan (tänään KP 16, ei 15) ja lisäsin itseni piinailijoihin päiväyksellä DPO 7, vaikkei oikeasti taida olla yhtään mitään piinailtavaa. :confused: Mulla oli taas joko liian aikainen ovis (veikkaus KP 9) tai sitten ei ovista ollenkaan. Limat alkoivat heti menkkojen jälkeen, mutta testata tajusin vasta KP 9. Silloin oli vahvahko testiviiva, mutta ei ihan plussa. Siitä viiva vain haaleni, joten olisikohan plussa tullut jo KP 8 ja ovis olisi ollut KP 9!? Liian aikaista joka tapauksessa. Täsmäiskua yritettiin KP 9, mutta tuskin se mihinkään johtanut. Vaikka olisikin tärpännyt, jo KP 9 irronnut munasolu on todennäköisesti aivan kelvoton ja epäkypsä. :( Taitaa olla nyt niin että tämä projekti on nyt tullut tiensä päähän. Takana 3 vuotta 4 kk yritystä ja tuloksena yksi KKM (muutama kk taukoa sen jälkeen). Pakko se on vain hyväksyä että esivaihdevuodet ovat astumassa kehään ja jäämme yksilapsiseksi perheeksi. Olen ikionnellinen ainokaisestani :love:, mutta kyllä tämä homma surutyötä tulee vaatimaan. Olisin niin halunnut hänelle sisaruksen, mutta vanha mikä vanha.:notworthy:

Heinäpellolle pahoittelut KM:stä!

Uusille tervetuloa!
Hei!

Olin aiemmin taustailijoissa, mutta minut oli pudotettu listalta pois joskus vuodenvaihteessa. Olen kuitenkin tätä ketjua lueskellut. Pakko on kysyä Jiminalta, että oletko harkinnut luovutettuja munasoluja? Meillä ne oli seuraavana listalla, käytiin jo siihen pakollisina kuuluvissa psykologin käynneillä,mutta sitten onnellisesti ivf toimikin 6. kerralla (n 12 alkionsiirto) ja tällä erää ei noita luovutettuja ehkä tarvita. Olen nyt 30 rv+3. Ikää on 43 v. Plussasin 12/15.

Tsemppiä kaikille, tämä on hyvä ketju!

• Tykkää
Reactions: Iid@ ja Roxanne
Joku kyseli siita IVF-ketjusta. Se loytyy tuolta Lapsettomuus-osiosta, tassa linkki viimeisimpiin viesteihinhttp://kaksplus.fi/threads/ivf-hoidoissa-oleville-sinne-joutuville.2380613/page-356#post-31312373

Babes, ma siis sain ekan plussan dpo 8, eka hcg oli dpo 9 lukema17, toinen dpo 11 ja lukea 57. Nyt hiukan huolettaa kun eilisen ja tan paivan tikut ei ole paljon vahvempia kuin perjantainen, mutta ei tota pissaakaan saa kauhean kauan pantattua. Nukkuessa max 3h menee pissaamatta. Maanantaina pitais seuraava hcg mutta, mut en saa uutta lahetetta ennen kuin ke-to, to todennakoisesti. Eli mun taytyy soittaa ja selvittaa noi kokeiden hinnat et jos sen maksaa itse. Mut, ulkomaalaisena siita joutui maksamaan niin eri hinnan kuin eurooppalaisena maksais. Ja jep, eurooppalainen kelakortti on tilattu mutta ei viela kasilla, niin siita ei sitten apua.

Luppana! Ihan, kun minunkin silmäni näkisivät jotain toisen viivan tapaista siinä.

Arvatkaas... Tää on kyllä kuumeilevan himotestaajan painajainen.
Muutettiin eilen meijän kesäkotiin.
MUN TESTIPUSSINI JÄI KOTIIN!
Voitteko kuvitella. Mies ei mun varastoista tiedä. Ei mun himoista tiedä...
En mä voi hällekään avautua. Ei ymmärtäs ei.
Mies käy kyllä hakee kanin maanantaina. Onko mun nyt tunnustettava tämä hulluuteni hänelle?
Oi voi... ja mä, kun meinasin, että huomenna aamulla aloitan testailut.
Lämmöt muuten näyttää hyvälle. Eilen pieni lasku lämmöissä. Tänään nousi korkeammalle mitä tässä kierrossa ollut... kiinnittymisdippi? Tota en ainakaan kuvittele... Mut en usko plussaavani en.
Muita oireita ei olekaan.
Ääh, mut on kai miun pakko miehelle sanoa että tuo testivarastoni tänne.
Täältä ei meinaan helposti testikaupoille pääse.
Jos mies katsoo aiheelliseksi hakea mulle hoitoa, niin...

tältä näyttää käppyräinen.

Viimeksi muokattu:
Molly3: pahoittelut menkoista mutta jotain positiivista jos haetaan niin kierto on normaali(y)

Tänään rfsu testi samanlainen kun eilen jotain näkyy ja apteekin omalla tuli viivanen tosin reippaasti testiajan jälkeen... Joten sitä ei lasketa :sneaky:... Testailu jatkukoon..

Kaikille tsemppiä tasapuolisesti:love:

Luppanan viivalle vahvistumista! Joyzylle on täällä peukut pystyssä, että hcg jatkaisi vauhdikkaasti nousuaan ja että pikkuinen pysyisi matkassa seuraavat 9 kk. Torvi, hurjasti onnea!! Kylläpä tuli taas hyvä mieli tuosta, että tälläkin iällä voi hoidot onnistua ja että sinnikkyys lopulta palkitaan.

Babez, lämmin kiitos tsempeistä! <3 Oli tosiaan pitkälle sinun ansiotasi, että tajusin laittaa riittävästi niitä sumutteita ja hoito toimi. Lääkärinikin sanoi nyt viimeksi kun kysyin, että on aina parempi laittaa liikaa kuin liian vähän. Onpas hienoa että sait selvän oviksen optimaaliseen aikaan, toivon niin kovasti että saisit plussan jo ennen hoitoa!

Mulla on nyt lääkityksenä Pergoveris + Gonal-f. Lisäksi sumuja menee edelleen jarruna yksi aamuin ja yksi illoin. Tuo Pergoveris on vissiin kaikkein kallein hormonilääke mitä löytyy, yksi paketti maksoi yli 800 euroa ja tarviin vielä toisen... :eek: Mut sillähän ei nyt ole väliä, kun lääkekatto on täynnä ja yksi paketti maksaa mulle 2,5 €. :giggle: Aiemmissa hoidoissa mulla on ollut Menopur, joka on samankaltainen valmiste kuin Pergoveris (molemmissa on sekä FSH:ta että LH:ta). Ymmärtääkseni niitä määrätään usein just meille vanhemmille kanasille.

Kantsii tosiaan käydä lueskelemassa myös tuota IVF-ketjua, jonka Joyzy linkkasi, jos hoitoja on meneillään tai suunnitelmissa. Itse olen ainakin saanut sieltä vertaistukea ja paljon arvokasta tietoa. Nyt siellä on keskusteluissa mukana myös yksi IVF-hoitaja, joka on kertonut tosi mielenkiintoisia asioita.

Karhuemo, onko sulla tullut sumuista mitään sivuoireita? Mulla on ollut vähän kuumaa oloa/hikoilua, mut ei onneksi mitään sen pahempaa. Ultrakuulumisiasi täälläkin odotellaan!

Virkki kyseli siirrosta: juu, kyllä tuoresiirto on tarkoitus tehdä heti tähän kiertoon, jos vain jotain siirrettävää saadaan (aina ei ole saatu :(). Jos jotain saataisiin vielä pakkaseenkin niin se tuntuisi jo lottovoitolta. Stressitön ja hotiovapaa kesä kuulostaa ihanalta - nauti siitä!

Onnea ja tsemppiä kaikille muillekin! Pahoittelut, etten nyt kaikkia maininnut erikseen, mutta kovasti elän vaiheissanne mukana ja toivon plussia jokaiselle.

Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 5.6.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (46) ......................?..............32kp/30
Kasenja (40) ...................2..............30kp/26-30
Luppana76 (40)..............7...............26kp/28
Helmi1234(39) ................................23kp/26-28
Keltainen Seepra.............................23kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2.............. 22kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6...............20kp/27-28
Babez74 (42)..................1...............16kp/28
Roxanne (42)..................1...............14kp/29
kolibrinorsu (38)...............1..............9kp/28-30
Vuorikristalli (39)..............................3kp/
Esteri1 (42)......................2..............2kp/30
Molly333 (43)...................................1kp/28
Iltatähti 76 (39)................2...............?kp/26-28
Athina (41)......................6...............?kp/ 28-30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)............................dpo 25
Kasenja (40) ..............................dpo 16-17
Helmi1234(39) ............................dpo 9
Keltainen Seepra.........................dpo 9
Helmi1234(39) ............................dpo 8
Pyllerölyllerö................................dpo 8
Iid@ (43) .....................................dpo 3

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Jännäksi menee!

Kaksi alinta kuvaa on käsitelty lisäten värikylläisyyttä ja kontrastia. Tein sen sen takia, että koskaan aiemmin en ole sillä saanut minkäänlaista muutosta viivankohdalle.

http://aijaa.com/Y1phKc
Ylempi pcliuska ja toinen on apteekin ultra
jännää.
Ja vähän "kade" kun en pääse dippaamaan tikkua, kun ne hiton testit on kotona.
Sanoin ukolle mun kaapista. Siel on pari testii. Eikös se oo pari, kun halpisliuskoja on lähemmäs 100 ja pc:tä, sit jokunen viikollinen digi, apteekin oma ja jotain en ny muista mitä tikkuja ne oli.

Lämmöt nousi taas eilisestä 37,11 tänään aamulla.
Nyt alkaa jo mielikuvitus laukata. Vaikka koitan, että en elättele toiveita. Kun en nyt vaan oikeen plussaan usko.

Mies tietty unohtaa sen testipussin.
Toisaalta saattas olla ihan fiksuakin ootella vaan niitä menkkoja ja testailla vasta vaikka viikon päästä, jos ei näy.
No joo, jos unohtaa niin pakko sit tilata ja oottaa pari päivää, että testit tulee.

• Tykkää
Reactions: bugsy

Yhteistyössä