Hakutulokset

1. H

.

Täällä alkoi kp 1 ja yk 3.
  2. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täälä odotetaan menkkoja, kiertopäivä 30/28-30 menossa. Huomen aamulla teen testin jossei menkat ala ennen sitä. Jotenkin oon ollut aivan varma ettei tässä kierrossa millään voinut tärpätä kun ainoo tallettelu oli dpo -1 mikäli flon ennustama ovulaatio pitää paikkansa.
  3. H

.

Täällä ei vielä oo menkkoja näkynyt (y) Kauppareissulta tarttui raskaustesti mukaan jonka teen huomenna aamulla jossei menkat ala ennen sitä.. Ja tosiaan kiertopäivä 30/28-31 menossa.
  4. H

.

@Wintersun kiitos! :) Vaikka kaikki menkka oireet oon jo bongannut, että uskoisin et kohta aukee hanat.. o_O Tosi usein mulla menee kierto muutenkin tonne 30 päivään..
  5. H

.

En ole vielä testannut, päätin odottaa keskiviikkoon tai torstaihin. Oon jotenkin aivan varma että tässä kierrossa ei oo tärpänny niin odottelen kiltisti uutta kiertoo alkavaks..
  6. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä kans aika varmasti alkaa uus kierto viikonloppuna, niin kovasti on juilinut alavatsaa muutoman päivän jo :unsure: mutta miehen kanssa puhuttiin että nyt uudesta kierrosta eteenpäin aletaan tallettelemaan reilusti oletetun ovulaation aikoihin, jos vaikka tärppäisi sitten :love: pidän...
  7. H

Raskauden yrittäminen ja elämäntavat

Itse lopetin tupakoinnin kun alettiin yrittämään, myös mies lopetti. Sauna siiderit yms oon juonut niinkun ennenkin. Olen koittanut lisätä kasviksia ruokavalioon, koska ne uupuivat ruokavaliostani lähes kokonaan. Muuten olen elänyt ihan normaalisti.
  8. H

.

@hitvetti kuulostaa kyllä kurjalta tuo tilanne :( Oma mieskin on mallia "ei puhu eikä pussaa" niin osaan samaistua siihen että miten ahdistavaa se voi välillä olla kun toinen ei kykene puhumaan. Sen verran omanapailua että eipä kyllä tässä kierrossa tuskin tärpännyt, (niinkuin jo aavistelinkin...
  9. H

.

Meillä taas se tihein putki osuu keväälle ja syksylle, muut kuukaudet on kohtuu tyhjinä :LOL: Pitäis varmaan alkaa kans noudattaan tollasta sääntöö niin ei olis tili aina miinuksilla syksyn jälkeen :LOL:
  10. H

.

Mä oon aina halunnut loppu kevät tai sit kesävauvan :love: Syysvauvaa en haluaisi, koska syksyllä on mun molempien vanhempien, mummon, kummipojan ja kummitytön synttärit, miehen sekä anopin synttärit. Jotenkin se syksy ahdistaa jo nyttenkin kun joka viikonloppu on jotain juhlia, niin olisi kiva...

Yhteistyössä