Hakutulokset

1. H

.

Aika sanattomaksi laittaa tuo miehesi käytös :( Jaksamisia sinne!
  2. H

Haaveena vauva 2020

Me alotettiin yrittäminen tammikuussa ja maaliskuun lopulla pistin hakemuksen vetään uuteen työpaikkaan, nyt jännäilen tuleeko soittoa haastatteluun ikinä ja alkaako menkat ensi viikolla :D Hetken myös mietin et pitäisikö käyttää tovi ehkäisyä, mutta sitten mietin että kuinka se harmittaa jos en...
  3. H

Haaveena vauva 2020

Täällä menossa dpo 6 ja oon aivan rikki, väsyttää ihan sikana! Pari päivää oon myös palellu ja alavatsaa vihloo. Mies uskoo kovasti että nyt tärppäsi, mutta itse oon asenteella pessimisti ei pety :unsure: Toivotaan että nää olis raskausoireita molemmilla :)
  4. H

.

@Wintersun aivan ihania uutisia! :) pidän tosissani peukkuja pystyssä että 2020 teillä olisi vihdoin oma vauva sylissä :love: @quinque mahdottoman paljon onnea! :love: Täällä taas mies hössöttää ootkohan raskaana juttuja huolella :ROFLMAO: oon ollut viime päivät älyttömän väsynyt, nukkunu siis...
  5. H

.

Ihanaa että saatiin vielä tähän ketjuun lisää plussanneita :love: Paljon onnea siis plussanneille :) ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille. @peanut_butter mulle on tehty ultraus reilu vuosi sitten eikä se sattunut :) Täällä on ollut hirveet oviskivut dpo 1-3 ajan, ihan niinkun menkat...
  6. H

.

Hei te jotka tikutatte ovista, niin oletteko huomanneet kierrossa jossa ovulaatiota ei ollut kuukautisissa jotain eroa ovuloivaan kiertoon verrattuna?
  7. H

.

@Wintersun tsemppiä tulevaan! Täälä olis flon mukaan huomenna ovulaatio, tänään jo talleteltu sekä sunnuntaina jos vaikka tää olis se meidän kierto :) Että huomenna on dpo 0 ja alkaa se kamala piinailu :confused::D
  8. H

.

@Minic tottahan se on että ei sellaiseen firmaan haluaisi edes jäädä missä ollaan valmiita irtisanomaan raskauden takia, mutta ei se kauheasti naurata saada kenkää koeajalla ja sitten olla raskaana sekä työtön. Mutta välillä on otettava riskejä elämässä. Varmasti tuun huutelemaan tänne kuinka...
  9. H

.

@Minic juu raskaus ei oo syy irtisanomiselle, mutta koeaikana kaikki on mahdollista.. jos itselle käy "huono" tuuri niin saisin uuden työn joka alkaisi toukokuun alussa ja plussa tulisi testiin 2 viikon päästä :ROFLMAO: Mutta katuisin jos en olisi tuota työtä hakenut vaan siksi että voin ehkä...
  10. H

.

@Wintersun kirjoitin ehkä hieman epäselvästi, laitoin siis vasta hakemuksen uuteen työhön (y) Nyt odottelen vasta että tuleeko soittoa edes haastatteluun :D Toivon todellakin teille vauvaa vuodelle 2020! Teille jos joillekkin se onni kuuluisi! Toisaalta teidän tarinanne avasi omat silmäni että...
  11. H

.

Paljon onnea plussanneille! :love: ja pahoittelut uusiin kiertoihin joutuneille. Meillä on tosiaan vielä mahdollisuus jouluvauvaan :love: Menin ja hain vaan uuteen työpaikkaan jonka todella haluaisin, hetken mietin pitäisikö laittaa vauva puuhat hetkeksi jäihin. Päädyin ratkaisuun että jatketaan...
  12. H

Haaveena vauva 2020

@Persikka123 täällä kanssa asutaan maalla ja kaupunkiin en halua enään ikinä :LOL: Me ei rakennettu taloa vaan tehtiin vissiin se toinen ääripää ratkaisu ja ostettiin vanha 1860 luvulla rakennettu hirsitalo :) Täälä kanssa pitäisi jokainen huone sisustaa ja remontoida jollain tasolla, joten on...
  13. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Vaikka meillä on menossa vasta yk 3, niin kyllä sitä on tullut mietittyä että miten kaikessa yksinkertaisuudessaan voi olla näin hankalaa tulla raskaaksi.
  14. H

Haaveena vauva 2020

Osaan samaistua tuohon vauvakuumeeseen! Itsellä tuntui vielä pahemmalta se että kun miehellä on jo lapsi edellisestä liitosta, niin tuntui ettei hänellä ollut mikään kiire lisääntyä kun se oma lapsi jo löytyy. Itse väänsin miehelle rautalangasta ettei se ole mitenkään varmaa että kykenen edes...
  15. H

Sitä mäkin toivon :oops: etenkin kun mieskin toivoisi sitä jouluvauvaa :love: Tsemppiä teille! Toivottavasti saat kropan tasapainoon ja pääsisitte yrittämään :rolleyes: pidän peukkuja että plussa tulisi nopsaa (y)
  16. H

.

Joo täällä on nyt haaveessa se jouluvauva :love: mieskin jopa sanoi että olisi paras joululahja koskaan :rolleyes: tässä kierrossa siis pupuillaan ja paljon ;) toivottavasti muutkin saisi sen elämän parhaan joululahjan tänä jouluna :love:
  17. H

.

Kiitoksia! Siihen pyritään että olisi jouluna vauva kainalossa :love: Pitääkin myydä miehelle ajatus erilaisesta joululahjasta, jos vaikka peitto heiluisi sen voimalla enemmän ;)
  18. H

.

@Wintersun kiitoksia, vaikka osasin varautua ettei tässä kierrossa tärpännyt. Nyt kun asiasta mainitsit niin piti oikein laskea, näköjään olisi vielä mahdollista saada jouluvauva :love: olisi kyllä paras lahja koskaan :love:
  19. H

Haaveena vauva 2020

Voisin myös hypätä mukaan tähän ryhmään. Meillä siis toiveena mun ensimmäinen ja miehelle toinen lapsi :) Huldaliini/ 27/ 1/ ya 1/19
  20. H

Täällä alkoi kp 1 ja yk 3.. No tässä kierrossa onneksi mies lupasi et nyt tehdään meille vauva :love: toivottavasti onnistutaan siinä. Tsemppiä uusiin kiertoihin kaikille ja tuhannesti onnea plussanneille :love:

Yhteistyössä