Hakutulokset

1. H

.

Pitääkin perehtyä tuohon lääkkeeseen tarkemmin jossei plussaa ala kohtapuoliin kuulua (y)
  2. H

.

@Wintersun en oo ikinä kuullutkaan moisista? :eek: Mulle vaan sanottii viimeks että ainoo mahdollisuus saada vuodot kuriin olis veren paksunnus vai oliko se ohennus lääkkeet (n) Silloin se kuulosti niin hurjalta etten uskaltanut sellaiseen lähteä. @Neltsuliini paljon onnea plussasta! :love:
  3. H

.

Kuulostaa niin tutulta! Itse kävin viime keväänä gynellä ultrauttaan paikat, kun kivut lisäänty niin paljon että joutui olemaan pois töistä kuukautisten ekat 1-3 päivää o_O Itse en huolinut myöskään kierukkaa. Sain sitten reseptin 800mg buranaan sekä 1000mg panadoliin, niillä kivut on pysyneet...
  4. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Hipposka kiitoksia, sitä itsekkin toivon :love: Toki toivon että kaikki saataisiin se plussa äkkiä :love: @Adalmina30 kuulostaa niin tutulta tuo "ei puhu eikä pussaa" :LOL: meillä kun toin itse vauva haaveet julki niin miehen vastaus oli vain ettei ole ajatellut koko asiaa, muuta en hänestä...
  5. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Voisin myös liittyä tänne :) Meillä on minulle esikoinen ja miehelle toinen lapsi haaveissa, eli vauvalla olisi nyt 4v isoveli miehen entisestä liitosta :) ikää minulla on 27v ja miehellä 30v, ehkäisy jätettiin tammikuussa pois eli yk 2 on menossa. Ovulaatiota en ole bongaillut muutakuin omien...
  6. H

.

Mut voisi siirtää piinailijoihin. Flo:n mukaan tänään olisi dpo 1. Tovin mietin että kannattaako koko piinailija listalle edes lähteä tässä kierrossa kun on ollut seksiä niin vähäsen, mutta eikai siitä piinailusta haittaakaan ole.. (n) Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :( ja...
  7. H

.

Täällä oli ollu puhetta siitä että kelle ootte kertoneet yrittämisestä. Meillä tietää vaan mun 2 kaveria, en oo kyllä täysin varma onko mies jollekkin omalle kaverilleen asiasta maininnut. Itse haluan pitää vauvan yrittämisen visusti salassa muilta. Ite oon ihminen joka haluaa pitää asiat...
  8. H

.

Paljon onnea plussista :love: Täällä alkoi kp 1/28-31 ja yk 2.
  9. H

.

Itse ihmettelen kun on rinnat super kipeät ja raskaan oloiset, niin ettäkun kotiin pääsee töistä niin ekana lähtee rintaliivit :LOL: Tosin kipu sijoittuu rintojen sivulle, joten taitaa olla vaan jotain kierron ihme oireita (n) Ymmärtääkseni raskaus tuo nänneihin sen kivun eikä rinnan sivuille...
  10. H

.

Täälä kanssa olisi yksi haaveilija lisää joukkoon :) yritys 1 menossa nyt ja dpo 1 olis tänään jos flo:n arvio ovulaatiosta pitää paikkansa. Vielä mennään miehenkaa tulee jos on tullakseen menetelmällä, ja toistaseks on kohtuu rauhallinen fiilis kaiken suhteen :) Itselle tuli justiinsa 1kk...

Yhteistyössä