Hakutulokset

1. K

Huhtikuiset 2020

Mulla katosi kaikki aiemmatkin raskauden seurannassa tehdyt tulokset sieltä maanantaina ja ei näy vieläkään mitään. NT-ultrassa sikiön koko vastasi viikkoja, ja NT oli 2,2. Eli jos ei veriseulaa olis ollu niin olisin noiden tietojen perusteella hyvillä mielin. Ite oon normaalipainoinen, ei...
  2. K

Huhtikuiset 2020

Kiitos, tässä kun lukee asiasta niin onko niin että kun olen jo 40 niin ikä nostaa tuota riskiä? Mutta mun mielestä on väärin ettei mulle anneta niitä verikokeen muita arvoja. Kaikki pimitetään. Siks pelottaa että jos siellä ol jotain muutakin päin pyllyä..:(
  3. K

Huhtikuiset 2020

Tänään soitti kätilö. Down riski koholla 1/238. Paha mieli... en tajua noista luvuista mitään. Mutta ensi viikolla johonki verikokeisiin. Ihan hukassa oon :cry:
  4. K

Huhtikuiset 2020

No pian selviää mitä masuun kuuluu! Tsemppiä kovasti! Mulla ”onneksi” noita ultria ollu jo neljä aiempien ongelmien takia.. Mulla meinaa lähtee järki kun ei ne veriseulat ollutkaan tosiaan vielä valmiit. Nyt kyttään omakantaa, ja aamusta ilmestyny verikokeiden kohtaan merkintä ”muokattu...
  5. K

Huhtikuiset 2020

Oi, nopeasti sait tiedon! Ihana juttu! Nyt voit hiljalleen alkaa nauttia olosta <3 Mä en toisaalta edes odota soittoa koska sano että jos ei kuulu mitään, kaikki on hyvin eikä jatkotutkimuksia tarvita..
  6. K

Huhtikuiset 2020

NT oli 2,2 eli hyvä kätilön mukaan, esikoisella oli muistaakseni 1,9. Mistähän sen saisi tarkistettua. Joo, nyt saa taas odottaa veriseulan tuloksia. Luulin että ne saa selville samalla reissulla ja vois jo huokasta, mutta ei.. Nää pelot ei oo kivoja. Miten nopeasti sulle luvattiin tuloksia...
  7. K

Huhtikuiset 2020

Voi itku. Tsemppiä kovasti :cry: Mulla olis tänään NT-ultra. Jännittää.
  8. K

Huhtikuiset 2020

Hei vaan kaikille! Pitkästä aikaa hetki lukea teidän juttuja ja voi surku teitä surun kohdanneita. Se on hirveä tunne. Mutta helpottaa joskus. Itse en enää niin asiaa sure, koitan ajatella että parempi että se tapahtui ajoissa eikä esim ihan loppuraskaudessa.. voimia teille! Mulla...
  9. K

Huhtikuiset 2020

Voimia Pinky!!! Mulla ihan älytön selkäkipee, ja väsymys ja huono olo. Oireiden takia itkin jo miehelle et jos tää jatkuu näin niin mun pää ei kestä. Mielialat heittelee älyttömästi. Välillä selaan lastentarvikeliikkeiden valikoimaa, välillä googletan keskeytyksen vaihtoehtoja.. Itkettää nää...
  10. K

Selkäkipu, lääkkeet?

Rv 8 ja jäätävä selkäkipu, kävelylenkin vaikeaa. Panadol ei auta yhtään, miten siis oli? Saako Buranaa ottaa alkuraskauden aikana? Esikoisen aikaan oli selkäkipuja kans, en uskaltanut Buranaa ottaa mutta muistelisin että lääkäri sanoi jälkeen päin että 400mg burana olis ollu ihan ok ottaa?

Yhteistyössä