Hakutulokset

1. K

Huhtikuiset 2020

Hei kaikille! Taustalla seuraillut jonkin aikaa ja nyt uskaltaudun kirjotella. Ikää itsellä 40. Olin jo luopunut toivosta raskautua enää ikinä, siksi tätä voisi aika isoksi yllätykseksi sanoa. Taustalla keskenmenoja 2, kohdunulkoinen ja yksi ihana 6-vuotias Viikko sitten kävin varhaisultrassa...
  2. K

40 + so what, wol 14 (2019)

Kävin tänään ultrassa, 6+2 laski viikoiksi ja kohdussa näkyi pienen pieni syke ja ruskuaispussi. Onni on se että on kohdussa, mutta pieni pelko silti vielä enkä uskalla hyppiä ilosta. Kohdun suulla oli vähän verensekaista hyytymää, muttei vielä kuulema pidä siitä huolestua.. Voi että, toisaalta...
  3. K

Tein nyt sitten toisen testin ja kahta viivaa näyttää.. sain lääkäriajan ensi viikolle niin saan mielenrauhan että onko se nyt edes siellä missä pitäisi. Päässä pyörii satoja ajatuksia. Pelkotiloja eniten.. Koitan päästä tähän ryhmään mukaan kunhan ajatukset selkenee! Onnea kaikille!
  4. K

Heissan! Täält mukaan tulen hyvin varovaisesti.. meillä 6-vuotias lapsi, jonka jälkee yksi kohdun ulkoinen 2015, ja häntä ennen yksi spontaani keskenmeno 2012. Ilman ehkäisyä menty ja ajateltu että jos tulee, on tullakseen. Usko loppunut eikä vauva ole enää edes ajatuksissa ollut. Eilen...
  5. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

Moi kaikille, pitkästä aikaa. Eipä ole vauvaa meilläkään alulle saatu, kaverit lisääntyy ja raskautuu mutta me ei. Mä oon jotenkin jo luovuttanu ja vauvakuumekin kadonnut.. Mutta tänään, lapseni 2v10kk kysyi että miksi mulla ei ole siskoa? Niin.. Mitäpä sanomaan tuohon...:(
  6. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

Täälläkin kp1... Oli jotenkin raskausolo tän kierron lopussa aika vahva, sittenpä viikonlopulla v*tutti kaikki niin arvasin että menkat tekee tuloaan. Masentaa. Pitäisi tilata aikaa sinne gynelle, mutta jotenkin ei ees kiinnosta mennä kuuntelemaan sinne sitä että toisen lapsen tulo ei onnistu...
  7. K

Apuja tarvitaan! Menkat alko mutta haamuilen edelleen:/

Mutta jospa sulla ei olisi ulkoista en halunnut pelotella mutta itseni olisi jälkeenpäin miettien pitänyt enemmän vaatia selvittämään. Istä hcg nousu johtui. Kun nyt vaan lääkäri kohautteli olkiaan ja sanoi ettei voi tietää..
  8. K

Joo, oli. Eli menkat alko pari päivää myöhässä, en edes ajatellut olevani raskaana. Muiden tutkimusten takia sitten verikoe palajati vkolla 6 että hcg oli koholl ja labrasta onniteltiin raskaudesta... ostin testejä ja tuollasta hailuraa näytti, luulin että varhainen keskenmeno tms ja annoin...
  9. K

Lennis, onnea ❤️ Sunflower, onnea ❤️ Täällä vauvakuume edelleen aika matalalla, mutta ajatuksissa se toinen on kumminkin päivittäin.
  10. K

Mulla kävi noin kohdunulkoisessa raskaudessa. Toli mahdollisuuksia on monia, mutta soita neuvolaan uudelleen ja pyydä hcg-seurantaa..?
  11. K

Endometrioosiin liittyy muitakin oireita kuin kipu vuodon aikana Tässä ote endo.yhd. nettisivuilta: "Endometrioosi aiheuttaa kroonista kipua, heikentää sitä sairastavan elämänlaatua ja aiheuttaa lapsettomuutta. Endometrioosi on uusiutuva, krooninen sairaus. Lopullista parantavaa hoitoa ei...
  12. K

Heippa kaikille! Oon pitäny vähän hiljaiseloa koko vauvakuumeen kanssa. Piti perua sekin yksityisen gynen aika, kun oli niin kipeänä, kuume ja yskä ja kaikki tuli sitten yhtäaikaa. Kp5 taitaa olla meneillään.. Vauvakuume on kyllä kadonnut kokonaan. Mutta äsken eksyin lastentarvikesivuille...
  13. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Voi ei Bettinah.. Ei kivaa, ei ollenkaan. Pushka, samoilla aatoksilla. Alkaa jo tympiä tää päivien laskeminen ja kaikki. Lennis, repesin tuolle vertauskuvalle Ja AaVee, me pidettiin tässä joku aika sitten miehen kans "vapaailta", mummu tuli hoitaa lasta. Oltiin kotona jo 21.30 :) Mä sain...
  14. K

Pessiy, sheldon ja hantta, hassua että meitäon näin monta samoilla kirtopäivillä Bettinah, nuo ekasta kierrosta tärpänneet ja vahingossa alkunsa saaneet pistää aina harmittamaan. tai sittenne jotka jo ostaa tuplarattaita sen takia että on valmiina sitten toista lasta varten kun "ollaan aateltu...
  15. K

Tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille! Mulla alkaa usko loppua. Kp on ollu ku:n jälkeen tasan 28. Monta kuukautta. Edellinen kierto oli 27 ja nyt aamulla alko tuhru, eli kiertopäiviä tuli 24.. Eli kp 1 ja lähtee yrityskierto 10 (12 kksitten alkoi edellinen ku-raskaus). Omistuista on...
  16. K

Voi ei Susa.. Tsemppihalit. Mulla oli Hantta hcg nollissa vasta 6 vko kohdunulkoisen leikkauksen jälkeen. Että eihän tuo 150 enää paljoa ole, mutta on kumminkin korkeella. Jospa huomenna selviäisi jotain! Mitäs muille.. Plussauutisia tippuu silloin tällöin, toivoisi lukevan niitä enemmän...
  17. K

Kerttupetteri! Mulla eka vauvaan asti johtanut raskaus todettiin sen jälkeen kun mulla oli oksennus/ripulitauti kestänyt viikon!
  18. K

Tervetuloa pushka! Ja toivottavasti et viivy tässä pinossa kauan eli tsemppiä yritykseen! Ja kyllä tuossa jotain näkyy, Kärsimätön!
  19. K

Bettinah, on se onneks viikonloppusin kotona. Pitänee touhuta reippaasti ja kävellä käsillään koko viikonloppu... Kärsimätön, mulla samat tunteet noita vauvauutisia ajatellen. Aina kun joku kertoo että vauva tulossa niin tulee mieleen että jos viimesin km olisi mennyt loppuun asti olisi...
  20. K

Mulla kp 4, ja kierto on ollu kolme kk sen tasan 28pv, nyt oli vaan 27. Ja rasittaa kun mies on tulevat kaks kk pelistä kunnolla pois kun on työreissuilla. Prkele.

Yhteistyössä