Hakutulokset

1. V

Heinäkuiset 2021

@ellli Onneksi olkoon! Nyt vaan vedät henkeä ja nautit. Tässä vaiheessa ei varmaan kauheesti muuta voi. :) Itse pelkään ihan hirveästi, että oma raskauteni on menossa kesken, sillä koko päivän on tullut vaaleanpunaista pyyhkäisyvuotoa. :( Ei ole kipuja vielä, mutta koko ajan kuulostelen...
  2. V

Heinäkuiset 2021

Paljon onnea plussista @tipsutin<3 ja @Sannaap123! ❤️❤️❤️ Minäkään en ihan vielä uskalla liittyä Fb-ryhmiin, mutta hieman pidemmillä viikoilla voisin hyvinkin. Olipa muuten ihana ajatus paljastaa raskausuutiset jouluna. Mieheni sukulaisille voisimme hyvin paljastaa silloin, jos sinne asti...
  3. V

Toiveissa vauva 2021

En tiedä muista, mutta minulla aamulämpöjen mittaus toimi ainoastaan ovulaation spottaamiseen. Tulin tästä kierrosta raskaaksi, mutta lämmöt heittelivät ihan miten sattuu ja olin ihan suotta allapäin monta päivää sen takia. Jos joskus vielä kiertoja mittailen, niin ainoastaan ovulaation...
  4. V

Toiveissa vauva 2021

Varovaiset onnittelut jo!❤️ Kyllä siellä viivat näkyy.❤️
  5. V

Kesäkuiset 2021

Veikkaan, että vaativat yleensä jonkun syyn tai huolen, että pääsisi hCG-mittaukseen julkisella. Yksityisellä onneksi pääsee mittauttamaan sen, mutta maksaa jonkin verran. Ei kuitenkaan mahdottomia.(y)
  6. V

Heinäkuiset 2021

Ihanaa! Paljon onnea ja tervetuloa mukaan tänne!❤️ Teillä tulee lapsille tosi mukava ikäero. Saavat kaverit toisistaan. ❤️ Vilkaisin, että Facebook-ryhmä on jo olemassa, mutta en ole uskaltanut vielä liittyä. Ehkä hiljalleen voisi. Meinaako muut liittyä?
  7. V

Heinäkuiset 2021

Voi mikä helpotus tänään!:love::love: HCG-arvo 779 (mitattiin 4+3) ja ultrassa näkyi jo upea pieni musta aukko, joka sijaitsee kohdussa. Helpotuksen kyyneleet valui koko matkan kotiin. Vieläkin itkettää.:D Pääsen onneksi vielä parin viikon päästä katsomaan, että syke varmasti näkyy. Paljon...
  8. V

Heinäkuiset 2021

@brave Ymmärrän! Ihan sama pelko täälläkin. Onneksi kuitenkin täältä sain kimmokkeen varata, niin pääsikin sen myötä samantien selvittämään, onko asiat oikeaan suuntaan menossa. Sekin tieto helpottaa ihan valtavasti. Toivottavasti meillä hCG:t kasvaneet yhtä mallikkaasti kuin siellä! Huominen...
  9. V

Heinäkuiset 2021

Arvon daamit, neuvola-aika on nyt varattu! Antoivat 24.11. Taitaa olla @Alinna86 kanssa samana päivänä, jos oikein muistan. :) Samalla lähettivät siltä seisomalta hCG-mittaukseen ja huomenna lääkäriin poissulkemaan kohdunulkoisen mahdollisuutta. Huomenna on iso päivä, kävipä miten tahansa.
  10. V

Heinäkuiset 2021

@Ananas90 Väkisin niitä analysoi, vaikka kuinka yrittäisi välttää tekemästä niin. :P Kiitos teille vinkeistä! Olin ajatellut ensimmäisenä mahdollisena hetkenä käydä varhaisultrassa, vaan ehkäpä kuitenkin odottelen sen kanssa pidemmälle. Katsotaan! Tässä ehtii mieli vielä monesti muuttumaan. :D...
  11. V

Heinäkuiset 2021

Veikkaan, että niin mekin päädytään lopulta tekemään. Pääasia että näkee vihdoin, missä mennään. :) Kuinkahan pitkällä pitäisi olla, ennen kuin ekan ultran varaa? Ennen 6+jotain siellä tuskin näkyy kauheasti mitään? Huomasin, että on jotain halvempiakin paikkoja varhaisultria varten, mutta...
  12. V

Heinäkuiset 2021

Aivan! Onpa tosi hyvä, että pääset hCG-mittaukseen. Varmasti helpottavaa kuulla, missä mennään! HCG-mittaus, seurannasta nyt puhumattakaan, olisi kyllä huikeaa tässä vaiheessa. Mulla taustalla se epäselvä raskaus, jota kohdunulkoiseksi epäilivät, niin periaatteessa sen myötä voisi päästä...
  13. V

Heinäkuiset 2021

Ihanaa että huutelet! :) Toivottavasti hCG nousisi. Se tässä vähän jännittääkin. Tuo eilinen tulos oli dpo 14 ja aamupissasta. Jos uskaltaisin seuraavan tehdä ylihuomenna eli dpo 17. Normaaleja liuskatestejä voi huoleti tehdä liukuhihnalta, mutta viikkonäytölliset on sen verran tyyriitä, ettei...
  14. V

Heinäkuiset 2021

Niin totta varmasti! :) Tässä alussa iskee välillä epäusko, että onko oikeasti jotain tapahtumassa, kun ei ole oikein raskausoireita vielä. Olisi suorastaan helpottavaa kokea jotain jomotuksia tai pahaa oloa. Tyyntä myrskyn edellä? :P
  15. V

Heinäkuiset 2021

Eilen oli 4+1 ja Clearblue näytti 1-2 viikkoa. Toivottavasti hCG nousee tarpeeksi nopeasti. Erehdyin tästäkin jo lukemaan netistä ties mitä kauheuksia. Ostin toisen viikkotestin loppuviikkoa varten, jotta näkisi, onko nousua tapahtunut, ja sitten on mun osalta testit tehty. Varhaisultraan...
  16. V

Heinäkuiset 2021

Uskon, että huolestuttaa, mutta tosi varhaisia päiviä menossa vasta. Auttaisikohan Clearbluen viikkotesti? Ajattelin itse tehdä yhden huomenna ja 6 päivän tms päästä toisen.
  17. V

Heinäkuiset 2021

@rovela @naapu Ihanaa! Tässä vaiheessa oireet on jotenkin todella innostavia ja helpottavia merkkejä siitä, että jotain tapahtuu. Mulla on useamman päivän ajan jomottanut kohdusta oikealta. Välillä vasemmaltakin. Rinnat on hieman arat ja kolmena aamuna on ollut inan etova olo. Vieläkin...
  18. V

Heinäkuiset 2021

Täällä onkin jo ryhmä olemassa, mahtavaa! :D Varovaisesti ilmoittaudun mukaan. Täällä dpo 13 menossa ja laskurin mukaan la olisi 2.7. Jos kaikki menisi hyvin, niin kyseessä olisi ensimmäinen lapseni. Heinäkuussa raskaus meni kesken (totesivat kohdunulkoiseksi, mutta eivät olleet täysin...
  19. V

Toiveissa vauva 2021

Ah, aivan! Niinhän se kannattaa tehdä. Hätähousuna ajattelin, että totta kai heti huomisaamuna, mutta maanantai varmasti parempi. :D Ihan kauheita olet joutunut kestämään. :cry: ❤️❤️❤️
  20. V

Toiveissa vauva 2021

Hieman on taas viiva vahvistunut.❤️ Tänään dpo 13. Voi miten toivon pieni, että pysyisit tällä kertaa matkassa.❤️❤️❤️ https://aijaa.com/C8FosL P. S. Uulala! Kuvan saa näemmä näkymään ihan vain kopioimalla Aijaan urlin.

Yhteistyössä