Hakutulokset

1. V

Toiveissa vauva 2021

@saya En menettäisi vielä toivoa, sillä kaksi testiä antoi vielä eilen toisenlaisia, oikein lupaavia tuloksia. Jospa testaisit huomisaamuna toisella merkillä? Vertailun vuoksi ehkä samoilla, millä eilen?
  2. V

Toiveissa vauva 2021

@Lintuliini95 Vau, kannatti testata! Erittäin hyvältä näyttää noin varhaisilla dpoilla! ❤️ @saya Kyllä siellä mielestäni viivaa näkyy! Oikein lupaavaa. Kovasti vahvistumisia! ❤️
  3. V

Toiveissa vauva 2021

Tein aamulla uuden raskaustestin ja näytäisi siltä, että viiva on hieman vahvistunut. Eilisen kuva tosin on harmillisen huonolaatuinen. Tänään dpo 12 ja testinä RFSU:n 25 mlU. http://aijaa.com/j415Ft Viivan puolesta lupaavaa, mutta lämpöjen ei. Lämmöt on jälleen kaksi päivää laskenut ja nyt...
  4. V

Toiveissa vauva 2021

Hei, täällähän on upea plussapuhuri käynyt! @Luumumuumi Tuohan on aivan upea viiva! Onneksi olkoon! Testien välillä, olkoonkin samaa merkkiä, voi kai olla heittoja, joten en vielä kovasti huolestuisi. Varmaan helpommin sanottu kuin tehty. :D Paljon onnea! :love: @rougemoux Varovaiset...
  5. V

Toiveissa vauva 2021

Tänne mahtuu kaikennäköisiä, -ikäisiä ja -muotoisia perheitä ja yrittäjiä. Kaikki me yhtä tervetulleita. :)
  6. V

Toiveissa vauva 2021

@rougemoux Kuulostaa lupaavalta noidenkin perusteella. :) Mitä aamulämpöihin tulee, niin mietin, että noinkohan luovun niiden mittaamisesta, jos siirryn lopulta kuitenkin uuteen kiertoon. Jokainen lasku ovulaation jälkeisinä päivinä vetää aina mieltä harmaaksi. Tässäkin kierrossa olen jo monta...
  7. V

Toiveissa vauva 2021

Kiitos varovaisista toivotuksista!❤ Kunpa tuo vahvistuisi ja joku pieni olisi kohdun sisällä.❤ Heinäkuussa oli kohdunulkoinen, joten kovasti jännittää senkin puolesta. Käyn tänään ostamassa lisää testejä, jotta näkisi, miten tässä käy. Ehkä kuitenkin ilman miestäni, koska hankin varmaan...
  8. V

Toiveissa vauva 2021

Nyt on dpo 11. Pitäisiköhän jo kirkkaammin näkyä, jos on näkyäkseen?:censored:
  9. V

Toiveissa vauva 2021

Huomenta kaikille! Onkohan tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka? Ja vieläpä pahamaineisilla RFSU:n r-testeillä (25mlU) testattuna. Niin todella ujo viiva, mutta voi miten toiveet hyppäsi korkealle. https://aijaa.com/ODkjnX
  10. V

Toiveissa vauva 2021

Toiveena oli alunperin kevätvauva, mutta tässä kohtaa olen aivan pohjattoman kiitollinen, jos ylipäänsä saan vauvan, olipa syntymäkuukausi mikä tahansa. ❤ @IinesAnkka82 Vaikuttaa jo lupaavilta jo nuo jälkioireet siinä mielessä, että jospa se karmeus olisi pian ohi. Ainakin fyysisten oireiden...
  11. V

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

@jauhopeukalo Varmaankin pian kiinnittymisen jälkeen mahdollista saada erilaisia raskausoireita, kenellä mitäkin - jos mitään lainkaan. Onko sulla kuinka pitkä kierto? Jos ovis olisi ollut tuolloin jo, niin menkkojen pitäisi varmaan pian alkaa, ellet sitten tosiaan ole raskaana?:unsure:
  12. V

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Onko mitään mahdollisuutta, että ovis olisi tosiaan vasta nyt tai että kyse juuri alkaneesta raskaudesta? Mä en tunne flota, mikä se on?
  13. V

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Esikoinen toiveissa Olisiko tuon alemman testin viiva kuitenkin vaaleampi eli ehkä ei vielä ovulaatio? Testeissä on eroja, mutta positiivisen olen saanut samaan aikaan. Minulla PC:n ovistesti ollut vaikeatulkintaisempi kuin One Stepin liuskat. Käytin tämän kierron molempia, mutta taidan palata...
  14. V

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 <3 <3 <3
  15. V

Toiveissa vauva 2021

Hurjan paljon onnea @Alinna86! Aivan ihania uutisia! Nyt vaan tarrasukat pienelle, että pysyy matkassa.❤️
  16. V

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ Hyvä!(y) Huojentava merkki, kun spottaa kaiken jälkeen normaaleja signaaleja kropastaan ja huomaa, että oikeita asioita tapahtuu edelleen. Toivottavasti hCG-mittaustulos on hyvä ja laskenut mallikkaasti. @Alinna86 Vaikuttaa edelleen superhyvältä! Olispa nyt the kierto. :love: ON...
  17. V

@hemari Voi, onpa surullinen tilanne! Oon pahoillani. :( Tosi paljon jaksamista ja voimia kurjaan tilanteeseen! ❤️ Toivottavasti kohtu tyhjenisi mahdollisimman pian ja pääsisit jatkamaan taas eteenpäin.
  18. V

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 Kuva olis kiva! :D En osaa sanoa muuta kuin, että kaikki valkoisesta poikkeavat muutokset lupaavia. Koska niin varhaiset päivät, niin ei ihme että tosi hailuraa tai epäselvää vielä. Jokainen päivä lisää tuo varmuutta tilanteesta. Tää rupeaa käymään jännäksi! :love:
  19. V

@Enerisa3 Toi sun uni :ROFLMAO: Sormet ja varpaat ristissä! Negan testaaminen on aina syvän pettymyksellistä, niin saati sitten tollaisessa tilanteessa. Voi @Alinna86! Jaksamista tähän päivään.❤️
  20. V

@Korallikala Olipa ihana kuulla sun tilanteesta. Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun saakka ja puolisokin pääsee mukaan synnytykseen. Voi että! ❤ @Enerisa3 Ymmärrän hyvin, että jäit pohtimaan, kertoako vai ei. Mä en varmaan olisi malttanut olla puhumatta siitä. Meidän eka plussa...

Yhteistyössä