Hakutulokset

1. B

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mitä mieltä oletta, HCG oli 649 PP12 blastosta? Olen vähän hermona, kun viime to sain digiin 2-3 ja odotin lähemmäs 1000 arvoa. Voi tätä piinaa. Milloin voi mennä aikaisintaan ultraan, jotta näkee sydämensykkeen? Mites loven oireet? Mulla oli sellaisia hentoja tuikkauksia kohdussa n. 3 päivää...
  2. B

Ihanaa Helios! En tiennytkään, että piinailit. Milloin siirrettiin ja minkä ikäinen? Tämä aalto on tosiaan liikkeessä, toiv mahdollisimman moni tulee mukaan.
  3. B

Voi harmi Zoona. Jospa se vielä muuttuis, viralliseen päivään on vielä aikaa. JannaJ, mites sulla? Ootko testaillut? Salama, meinaatko digin tehdä? Lovelle tsemppiä piinaan.
  4. B

HCG nousu on mun tapauksessa alkiosta riippuvaa. Aiemmat omilla munilla saadut oli hitaita, mutta tämä lahja-alkio on nopea. Blasto siirrettiin ja pp8 sain digiin 2-3. Kyllä ne blastotkin voi siis olla tuulimunia. Jos se on kuoriutumisesta kiinni, pyytäkää assisted hatching, pitäis auttaa...
  5. B

Salama, mää uskon, että tämä on molemmille SE ratkaiseva siirto. Mulla on varma olo... ja tissit ku Samantha Foxilla ;D En uskonut ekan tm:n jälkeen enää omiin muniin vaikka yritinkin monesti, joten tämä oli paras ratkaisu. Usko oli luja mun kroppaan, se haluaa tulla raskaaksi. Ja nyt mun toive...
  6. B

Mahtavaa Salama! Täällä näkyy myös hyvä värillinen viiva. En käyttänyt tukihormoneja. Miten tää voi näyttää näin aikaisin?! Nyt Zoona testaamaan! Ne kohtutuntemukset on hyvä merkki.
  7. B

Ootko Maraville Barcelonassa? Tulin tänne alkionsiirtoon viikoksi.
  8. B

Moi taas! Tuun piinaileen teidän kanssa, jos sopii. Tällä kerralla siirrettiin pas blasto, huippuluokkaa 4AA. Omat munat taitaa olla lopussa ja rupuja iän myötä, miestäkään ei edelleenkään ole, joten päätin kokeilla luovutettua alkiota. Klinikkakin on eri, joten tämä tulee onnistumaan hienosti...
  9. B

Salama, eiköhän tuo vuoto ole enemmän hoidoista johtuvaa tai sitten kiinnittymisvuotoa :) hyvä oire tässä vaiheessa! Entäs Toivo, Uneksija ja Maljakko, mitä oireita? Tiedetään, että kaikki kropan oireet kuunnellaan, joten laittakaapa listaa. Itsellä oli koti IUI (tai IVI jos tarkkoja ollaan)...
  10. B

Hei taas kanssasisaret! Ihan ekaksi paljon onnea Kesäheinälle. On kyllä piinaavaa aikaa ja vielä vuotoakin, onneksi loppui. Periaatteessa en kuuluisi tällä kierrolla tänne, mutten osaa muuallekaan mennä. Tein siis koti-inseminaation viime to eli piinapäivät menossa. Aika pienet mahdollisuudet...

Yhteistyössä