Hakutulokset

1. B

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tässäpä linkkiÖ http://faithit.com/why-god-took-so-long-give-me-baby-rebekah-fox/
  2. B

Oli kyllä kaunis runo, sai silmät kyyneliin. Se mun tarkoittama juttu liittyy kyllä tuohon, yritän etsiä sen tänään.
  3. B

Darni, kiva kuulla susta, pitkästä aikaa :) paree painella tuonne toiselle puolelle kuiteski tästä yrityksestä, jookos. Roxanne myös, jännitän täällä sun kanssa ja toivon niin paljon onnistumista. Mulla tm:n jälkeinen menkkojen odottelu, en pääse vielä siitä uuteen yritykseen, kun uusi klinikka...
  4. B

Marrasmai, hyvä, että saatte sen tutkimuksen. On yksi suuri tekijä pois onnistumisesta.
  5. B

Niin ja eri klinikoilla on todellakin eri luokitukset.
  6. B

Kalabaliikki, älä huolehdi siitä luokituksesta, sun alkio on normaali ja sillä on hyvät mahdollisuudet. On eri testit, joilla kiinnittymistä voi testata, jos se on ongelma. Plussaa odottelen sinulta :)
  7. B

Kovasti onnea Roxanne tähän hoitoon. Domi, en minä vielä pysty luovuttaan. Yritän vaihtaa klinikkaa. Munasoluja myös mietin, kun itsellä ei paljoa ole ja nekin huonoja. Vaikka viim alkio oli tosi nätti. Plussia ens viikolla!
  8. B

Kiitos myötätunnosta. Vipelle taitaa tulla kaksoset, onnea! Tsemppiä muille.
  9. B

Tm taas, mitäpä muuta tässä iässä
  10. B

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Kiitos kommenteista ja tsempeistä. Sain toisen kokeen tuloksen jo eilen, kun kerroin paniikista. Ekahan olikin 65.8 eli vielä alhaisempi ja toinen 257 eli hyvin menee. Yritän nyt vähän nauttia tästä olosta.
  11. B

Kiitos kaikille onnitteluista! HCG oli tuplaantunut odotetusti. Siirryn nyt täältä toiselle puolelle. Onnea kaikille matkaan, jutellaan pian! Ootta vahvoja sissejä.
  12. B

Kiitos Roxanne "tuppautumisesta", helpotti mieltä hieman. Odotan sun liittyvän mun seuraan tänne pian!
  13. B

Voi, kun kaikki on jo pitkällä, onnea! Tuun nyt tänne panikoimaan, kun en kehtaa enää tuolla toisessa ketjussa kirjoitella, ettei tule mielenpahoituksia. Toivottavasti huolitte alkumatkalaisen mukaan. Sieltä on sitten tulossa iso lössi perässä kohtapuolin. hCG oli 68,5 4+1 eli mitä ootta mieltä...
  14. B

Harmi, kun ei kalabaliikki onnistunut. Onneksi teillä on vielä kaksi huippuyksilöä. Kuube, mulla hoidot on vaikuttanut enemmänkin menkkojen pituuteen, ei vuodon määrään. Viivat vahvistuu kyllä, mutta hitaasti. Digi näytti vain 1-2 4+3 aamulla. Huolestuttaa. Rinnat on kyllä kipeet, väsyttää ja...
  15. B

Kiitos Siida. Kyllä siellä jotain tapahtuu, ei silti vieläkään vahvoja viivoja. Yritän asennoitua tuosta huolimatta positiivisesti. Viivoja ei tule ilman istukkahormonia. Kai sen voisi merkitä plussalistaan. Tänään on verikoe, josta saan tulokset maanantaina. Ilolle ja kesänlapselle tsempit...
  16. B

Voi Kalabaliikki, Koita sinnitellä, vielä on aikaista. Ehkä sulla näkyi pregnyl, niinku mulla kans viimeksi blastolla pp6. Silloin tuli oikea plussa myöhemmin (tm tosin). Mitä oireita? Mulla vessassa ravaaminen, lievät tuikkailut kohdussa ja järkky nälkä. Yhtäkkiä tulee tajuton nälkä ja samalla...
  17. B

Onnea Kalabaliikki! Mulla tänään haaleampi eli varmaan kemiallinen. Surettaa.
  18. B

Haamujen esiäiti muka nähty PP8, mahdollisesti toiveajattelua. Toiv huomenna parempi. Kalabaliikki, uskon, että tuo oli kiinnittymisvuotoa. Sulla blasto niin kiinnittyy hetimiten.
  19. B

Kiva, kun tulit kalabaliikki piinaileen mun kanssa. Sulla on nyt todella hyvät mahdollisuudet, onnea! Itsekin tekisin PGSn jos tulis edes kolme alkiota. Saitko muuten tietää sukupuolen? Pyydä nähdä tulokset, niissä voi olla. Plussataan sit suunnilleen samaan aikaan :) Roxanne, taisin jo aloittaa...
  20. B

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:) AdeliinaJosefiina # 04/2015 #2.#3.ICSI another #3/15#2.#PCOS#1.IVF Bridge #5/15#1.#matala AMH, ikä#5.ICSI cindra#kevät/14#1.#selittämätön,(PCO)#1.IVF/1.PAS Domi #4/12#1.#selittämätön#3.IVF/ICSI/1.PAS Ilo2010...

Yhteistyössä