Hakutulokset

1. B

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pahoinvointiin en voi ottaa kantaa, itsellä sitä ei oikeastaan ole. Pääsen helpolla kyllä. Tänään on ollut vähän huimausta, mistäköhän se johtuu? Nyt odotan kyllä innolla tuota doppleria, kun Siidalla näkyi lukemia. Tulispa jo tällä viikolla. Toivottasti Caro toivut pian flunssasta. Esemilalle...
  2. B

Onnittelut Salama, nyt saa nauttia ihan rauhassa raskaudesta. Tilasin dopplerin viikko sitten, pitäisi tulla kohtapuolin. Varmasti kokeilen heti, kun saan sen käsiin. Oon jostain lukenut, että mahdollisesti kuuluu jo viikoilla 9-10, riippunee mallista ja hertseistä. Mulla on "täyslahja" tämä...
  3. B

Esemila, vau.fi kirjanen sanoo, että 8. viikolla koko on 9-14 mm, joten sun alkio on rajoissa. Mulla oli 2.5 mm 6+1 (liian pieni), 7.8 mm 6+4 (just oikean kokoinen) ja 18 mm 8+4 (pari päivää pienempi). Lääkäri ei ole ollut huolissaan missään vaiheessa noista koista, eilen antoi vielä katseen...
  4. B

Piti käydä paniikkiultrassa Hiljaa katsomassa. Eilen tuli sitä punaista paperiin ja tänään ollut maha kipeä ja turvonnut. Sain myös päähäni, että oireet on kadonnut (ei kannata googglailla kaikenlaista tyhmää). Ei muuta kuin soitto lääkärille. Pikkuinen köllötteli siellä, sydän sykki kovasti ja...
  5. B

Niin, eikös Seawindillä ole ultra tänään? Onnea matkaan. Roxannella ihan loppusuora menossa, mahtavaa. Tosiaan piinailtiin joskus yhtä aikaa. Tuun täällä perässä pikku hiljaa, Hiljan kanssa. Kiitti Myma tiedoista. Pitää jutella vielä ultralääkärin kanssa, missä vaiheessa otan rokotuksen ja...
  6. B

Kävin tänään hakeen lisää progeja ja kysyin tuosta influenssarokotteesta. Ymmärsinköhän oikein, että vika kolmanneksella se yleensä otetaan? Meni niin nopeasti se hetki. Toisaalta hän sanoi, että pari viikkoa ennen seuraavaa reissua olisi hyvä ottaa eli ensi kuussa sitten. Pienen takia vain...
  7. B

Se on Siida hyvä juttu, älä huoli, munkin maha on hiljaa. Kyllä siellä tapahtuu vaikkei koko ajan tunnukaan. Itsekin ihmettelin alussa, kun ei iske puikkoja, mutta pari ultraa on näyttänyt mitä pitääkin. Mietin, josko laitan typyn nimeksi Hilja :LOL: Mulla estettiin oma ovis, joten proget ja...
  8. B

Ebaysta saa dopplereita suht hyvään hintaan. Itse tilasin 3 mHz, jossa erillinen probe. Jostain luin, että on parempi tuo erillinen osio ja netistä tsekkasin, että 3 mHZ on parempi alussa kuin 2 mHz. Oli siellä 8 mHZ dopplereitakin, mutta en tiedä, onko ne sitten kaikkein parhaita vai ei...
  9. B

Tuosta ICSI jutusta, teen töitä usean klinikan kans Aasiassa ja heiltä kyselen niitä ja näitä. Katsovat vähän ihmeissään, jos mainitsen IVFn. Uskoisin, että klinikat omilta kokemuksiltaan on päätyneet ICSaan kaikki munasolut, oli määrä mikä vain. Hopen viikot tuntuu isoilta, itse vähän yli...
  10. B

Päivitin tuota listaa. Onko ok Siida ja Salama, että otin teidät (minun lisäksi) pois "myöhemmin onnistuvat" listasta? Mukavampi olla toisissa listoissa, ainakin minusta. Täälläpäin joka klinikka tekee vain ICSejä, ei IVFää. Jännä miten Suomessa vielä yritetään IVFää, kun ICSeista saadaan paljon...
  11. B

Haikara matkalla :love: nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Roxanne ... 6.ICSI ... ensimmäinen ... 16.11.2017 Blob ... 1.ICSI 1.PAS ... ensimmäinen yhteinen ... 27.11.2017 Kesäheinä-78 ... 6.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ...22.12.2017 Giraffen__ ... 3.IVF 1.PAS ... ensimmäinen ...
  12. B

Onnea Vipelle vauvasta! Onnittelut myös heliokselle, se on hienoa nähdä se syke pitkän odotuksen jälkeen. Täällä vuoto poissa, eilen ja tänään pelkästään ihanasti raskaana. Toivottavasti pysyy näin. Toisessa ketjussa lisää plussia, aikamoinen aalto menossa.
  13. B

Ihanaa Salama! Sun alkio on juuri hyvän kokoinen, vau.fin kirjanen sanoo, että tällä viikolla koko on 4-8 mm. Mullakin oli kaks päivää jäljessä ekassa ultrassa, 4 päivää myöh oli normaali. Mittaus on myös niin ja näin nyt alussa. Sydämensyke on parempi mittari.
  14. B

Ihan pikaisesti vain päivitys. Tänään tuli jo vuotoa, joten menin ultraan. Alkio oli edelleen omalla paikalla, sydän sykki ja kokokin vastas 6+5. Kohdunkaula vuotelee, nyt siis vuodelepoa kotona. Kesis, mitä juttuja sinä puuhaat siellä sairaalassa? Vähän on tylsää vain maata. Kiitos tsempeistä...
  15. B

Kiitti Siida. Tuhrua oli jo ennen ultraa, jopa punaista pari kertaa. Soittelin klinikalle ja pääsen ultraan huomenna, mutten ole päättänyt vielä. Jos tämä rauhottuu tästä, niin ehkä odotan vielä. On edelleen niin aikaista. Lepään nyt kotona muutamia päiviä. Onneksi pomo on hyvin ymmärtäväinen...
  16. B

Saapa nähdä, kuinka kauan saan olla täällä tällä kertaa. Ruskea tuhru paheni tänään tiilenpunaiseksi ja maha on kipeä torstaista. Kovasti huolettaa tämä tilanne. La oli kyllä se ultra ja sydän sykki, mutta mitä ihmettä tämä tuhruttelu on?! Hope on myös täällä. Kiva kun sinäkin Siida tulit. Osa...
  17. B

No minäpä siirryn tänne nyt kun sydämen syke on nähty ja jopa kuultu!! Iän takia omat munasolut ei tuottanut laadukkaita alkiota, joten kävin hakemassa Espanjasta lahja-alkion. Ootta kaikki jo tosi pitkällä, mutta on mukava lukea (olen jo kurkkinut tänne) kokemuksista. Jospa sieltä toisesta...
  18. B

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Hyviä uutisia monella, tämä on kyllä positiivinen syksy. Siirryn nyt toisaalle pikaisen päivityksen jälkeen: ruskeaa tuhrua viime su ja uudestaan nyt torstaina, joka yltyi punaiseksi. Olin ihan paniikissa. Tänään ultrassa (6+1) sydän sykki pienellä. Onnea matkaan kaikille, nähdään toisessa...
  19. B

Jokos se love uskaltaa testata? Oireet ainakin kuulostaa hyvältä. Siidalle tulee nyt tuplaonni, kaiken tämän odottelun jälkeen. Itse en uskaltanut siirtää kahta, vaikka olisi saanut samaan hintaan. Itsellinen kun olen, niin yhdessäkin on varmasti tekemistä. Maravillalla on hyvä suunnitelma...
  20. B

Voi Zoona, pahoittelut. Kylläpä sen tuntee kropassa ja mielessä, jos ei tärppää. Nyt vaan uusi kierto käyntiin. Minä (ei me) kävin Espanjassa klinikalla vain siirrossa, omaa klinikkaa ei ole täällä, missä asun, joten ultrat käyn jossain naisten klinikalla. JannaJBlle myös pahoittelut. Keräät nyt...

Yhteistyössä