Hakutulokset

1. L

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Heippa kaikille! Olin täällä viime kesänä ja näyttää, että olen vielä taustailijoissa. Luin pari viimeistä sivua nähdäkseni, ketäs täällä nykyisin on ja surukseni huomasin muutamia tuttuja nimiä. Mutta mutta, hekin pääsevät vihdoinkin jatkamaan matkaa... Mielettömästi onnea Lennis ja...
  2. L

Heippa kaikille, Täällä ollaan siis lomalla ja jotenkin kauhean ristiriitainen fiilis. Toisaalta olen onnessani raskaudesta, mutta toisaalta erittäin skeptinen, että se jatkuisi loppuun saakka. Pahoinvointi on tänään helpottanut, mikä voi taas johtua, että sain vihdoinkin nukkua niin pitkään...
  3. L

Fiidu, ihan mahtavaa jatkaa tästä sun kanssa samaa matkaa. Jos laskee mun oikea kierron mukaan, olisi laskettuaika 30.3, luulen sen kuitenkin menevän huhtikuun alkupäiville. Aika samoissa siis mennään, ihan huippua! Tällä kertaa meillä molemmilla sujuu hyvin:love: Niin ja voit päivittää...
  4. L

Kiitos kaikille onnentoivotuksistä ja plussahan se on. Digiin tuli heti "raskaana" ja hetken päästä viikot 1-2. Nyt kun sen tietää, niin onhan olo aika raskaana oleva. Mulla alkoi jo viime viikonloppuna huono-olo ja kuvotus, luulin sen vaan johtuvan jostain muusta, viime raskaudessa ei huonoa...
  5. L

Ihan loistavaa Fiidu, että sulla oli jemmassa luotettava CB. Mullakin on yksi jäljellä ja ajattelin tehdä sen huomenna. On kiva tuliainen miehelle, kun palaan työreissusta. Nyt tietenkin jännittää, miten jatko sujuu. Uskon, että tällä kertaa meillä menee hyvin, eikö niin Fiidu? Suuret...
  6. L

Huomenta, Ihan pikaisesti päivitystä töistä. Sain haamun tai haalean plussan. En ole aikasemmin käyttänyt liuskatestejä, jotn en tiedä mitä niiden pitäisi näyttää? Olen erittäin yllättynyt, niin eri oireet, kun viimeksi. Onnea fiidu!
  7. L

Jee, Fiidu huomenna kunnon plussa kehiin! Aika jännää, täällä pidetään peukut pystyssä, että tulee oikein selvä ja positiivinen testitulos. Tilulilu, tottakai täällä ymmärretään se suuri harmitus, jos ette pääse inssiin reissun vuoksi. Onneksi sun mies on järkkäilemässä parempaa ajankohtaa...
  8. L

Tilulilu hienoa, että olet käynyt testissä, kohta saat varmaan selvyyttä tilanteeseen. Ovulaation tukemiseen löytyy keinot ja sitä kautta olet varmaan raskaana nopeammin, kun uskotkaan. Yritetään nyt kaikki seurata Fiidun positiivista asennetta. Olet niin oikeassa siinä, että se negan saaminen...
  9. L

Lili85 hyvä, että olet päässyt puhumaan asiasta ystävillesi ja miehen läheisille. Avoimuus on tärkeää ja saat sitä kautta tukea. Toivottavasti miehen läheiset saavat miehen ajatukset järkevämmiksi. Sinun pitää kuitenkin ajatella omaa ja tulevan lapsesi hyvinvointia ja voiko mieheen luotaa...
  10. L

Heippa kaikille, Täällä ollaan palattu viikonloppureissusta ja vihdoinkin pääsen päivittelemään tilannetta. Lili85 olen niin pahoillani tilanteestasi. Miehesi on epäreilu ja hänen käytös on milestäni rinnastettava henkiseen väkivaltaan sinua kohtaan. Toivon suurta voimaa sinulle, tilanteen...

Yhteistyössä