Hakutulokset

1. L

~Heinäkuiset 2020~

Paljon onnea! Ja loistavaa että on omat istukat, hyvää odotusta!
  2. L

~Heinäkuiset 2020~

Miten ajattelit että olisi turvallisempaa aikaisemmin? Itse taas ajattelisin että paremmin näkee myöhäisempänä ajankohtana ja niskaturvotus rajat vaihtelee raskausviikkoken mukaan, ne siis otetaan huomioon.
  3. L

~Heinäkuiset 2020~

Hei kaikille! Täällä viimeisiä heinäkuisia la 31.7. Haluaisin mielellään mukaan FB-ryhmään koska koen siellä kirjoittelun mielekkäämmäksi. Tosin joudun odottamaan vielä muutaman viikon, että pääsen ensi ar-ultraan ja ilmoitan raskaudesta työnantajalle (työnkuva sellainen, että raskaudesta pitää...
  4. L

Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

Tulin vain kommentoimaan foolihappoasiaan. Multitabsissa on 400 _mikrogramaa_ foolihappoa. Se taitaa olla yleinen suositus ennen raskautta ja raskauden aikana. Foolihappoa voi ottaa enemmän, itselleni on määrätty 5 mg päivässä, eli n. Kaksitoista kertainen annostus, normaaliin suositukseen...
  5. L

40+ so what wol.13

Moikka, Minut voi poistaa listalta. Hyvää jatkoa kaikille!
  6. L

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Voi ei. Olen tosi pahoillani. :cry:
  7. L

Heippa, Olen pitänyt hieman taukoa täältä. Ja nyt voisi minut poistaa listalta. Plussasin pääsiäisenä. Särki tervetuloa tänne ja suuret pahoittelut keskeytyksestä. Se on vaan ehkä hirveintä, mitä joutuu tekemään. Itsellä oli keskeytys viime lokakuussa. Piinamiina toivon todlla, että...
  8. L

40+ so what wol.13

Heippa kaikille ja hyvää pääsiäisen loppua. Tässä tulee taas erittäin omanapaista tilitystä. Olen yrittänyt olla miettimättä liikaa tätä koko projektia, sen verran kuitenkin että raahasin miehen kanssani lapsettomuusklinikalle. Yleensä olen siis raskautunut helposti, mutta nyt tuntui jotain...
  9. L

40+ so what wol.13

Täällä ollaan. Toivuttu uuden kierron aiheuttamasta pettymyksestä. Alkaa olla aika rankka. Eli nyt kp6/30. Tuli ainakin todistettua, että ei se CB:n kaksoishormoni testi ole niin luotettava. Kai se perustuu siihen, että testi menee lukkoon kun saa pysyvän hymynaaman. Mullahan oli jemmassa vielä...
  10. L

40+ so what wol.13

Jouzy olen todella pahoillani puolestasi. Koita jaksaa. Itsellä on taas fiilikseet olleet aika vaihtelevat. Välillä on parempia päiviä ja sitten huonompia. Jokatapauksessa kuukautiset eivät ole vielä alkaneet. Eilen tein CBn digillä aamupissasta negan. Toisaalta jos mun ensimmäinen hymynaama...
  11. L

40+ so what wol.13

(y)(y)Kiitos kun pääsen mukaan. Täällä onkin todella aktiivista ja kestää varmaan hetken, ennen kun pääsen juttuihin mukaan ja tutustun teihin muihin. Tammitytölle täytyy sanoa, että ihailen sinua. Olen varmaankin törmännyt kirjoituksiisi aikaisemmin. Täällä tai jossain muualla? joka...
  12. L

40+ so what wol.13

Heippa kaikille! Mahtuisiko mukaan tänne teidän joukkoon? Täällä tuntuu olevan hyvä rento meininki ja aktiivista porukkaa. Elämänkokemus on myös plussaa. ;) Olen "vasta" 37-vuotias ja kohta puolin vuoden vanhempi. Meidän yritys on päässyt alkuun vasta aika myöhään. Kesti aika pitkään, ennen...
  13. L

Hienoa Mustikk4 että asiat etenee ja nyt alkaa tapahtumaan! Sekopuolinen toivottavasti toipuminen on edennyt ja sairastupa on jo jäänyt taakse? Lallastiina pahoittelut uudesta kierrosta. Täällä sama homma. Nyt siis kp6/31.
  14. L

Moikka, Täällä edelleen odotellaan kuukautisia. Piti alkaa jo eilen, mutta mitään ei kuulunut, äh. Miksi aina silloin kun aktiivinen yritys alkaa, kierrot alkaa heittelemään? Muuten aina tasaiset 27 päivää ja nyt jotain 30++. Ja negat testattu. Mustikk4 taisin joo kommentoida sulle. Meni nimet...
  15. L

Täällähän on hiljaista. Kiitos Blackcat kun lisäsit minut mukaan listalle. Blackcat tähän lapsen saamiseen sisältyy niin paljon turhautumista, odottelua ja tunteiden sekamelskaa. Ymmärrän ne huonommuuden tunteet, itsellä ollut vähän samoja. Vaikka minulla ei ole sinänsä ongelmia...
  16. L

Apua mikä tilanne sekopuolinen. Todella outoa ja sekavaa, miten meinasit nyt toimia? Pääsetkö keskustelemaan diagnoosin tekijän kanssa ja näyttämään kuvia. Vai pitäsikö yrittää löytää asiaan perehtynyt gynekologi ja pyytää vielä kolmatta lausuntoa? Ihan kun tilanne ei olisi tarpeeksi stressaava...
  17. L

Hei, Täällä ollaan myös kriiseilty ja koko lapsen saaminen tuntuu niin vaikealta ja lähes mahdottomalta. Millimollilla ja Miulla loistava suunnitelma alkaa suunnitella matkaa. Hyvä saada jotain muutakin ajateltavaa ja jotain kivaa odotettavaa. Ja hyvä, että Miulla asiat etenee ja käynti...
  18. L

Heippa kaikille, Täällä päästään vihdoinkin mukaan uuteen yritykseen. Kierto sitten piteni kolmella päivällä, eli viimeinen oli 31 päivää. Hankaloittaa hommaa, kun vapaat pyydetty jo maaliskuuhun saakka väärään aikaan. Nyt menossa siis kiertopäivä 12. Kävin gynekologilla viime viikolla täisi...
  19. L

Hyvää vuodenalkua kaikille! miu84 mulla ei valitettavasti ole kokemusta ovistikuista, mutta voihan se olla että ovis onkin tulossa myöhemmin? Ainakin itsellä tuntui ovis tulleen pari päivää myöhemmin, tässä kuluneessa kierrossa. Toivottavasti tulee ja pääsette hyödyntämään sen. BlackCat...
  20. L

Kiitos kaikille, ihana vastaanotto! Kivaa päästä mukaan juttuihin pikku hiljaa. Oma toipuminen on sujunut yllättävän hyvin, vaikka jossain vaiheessa olin niin syvällä surussa, että tuntui onko missään mitään järkeä? Vauvakuume on toistaiseksi poissa, enkä varmaan usko lasta saavani, ennen kun...

Yhteistyössä