Hakutulokset

1. L

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Huomenta kaikille, En ole ehtinyt täällä käymään ja muutenkin olen ollut kiireinen. Kiire on toisaalta positiivinen asia, ei tarvitse koko aikaa analysoida omaa oloaan. Nytkin kirjoitan puhelimella, yritän päästä pian kommentoimaan kunnolla kaikille. Ehkä huomenna? Mili85, anna miehelle aikaa...
  2. L

Pakko oli tulla nopeasti onnittelemaan. Upeaa Lili85, onneksi olkoon ja paljon onnea matkaan. Eiköhän kaikki mene hienosti! Toivotaan, että Lili85 avasi heinäkuun plussavyöryn.(y)
  3. L

BlackCat joo ei todellakaan kannata miehelle syöttää Gelee, muuten homma vaikeutuu todella. Ja kannattaa ehdottomasti kokeilla vyöhyketerapiaa. Mun akupunktiodaami sanoo, että pitäisi tulla hoitoon kierron ensimmäinen tai toinen päivä, eli luulisi olevan vähän sama homma. Hoidot varmaankin...
  4. L

Täällä ollaan hieman huolestuneita oviksen ajankohdasta. Käytin ensimmäistä kertaa clearbluen kaksoishormooni -testiä ja sain vilkkuvan naaman ensimmäistä kertaa kp10 sunnuntaina. Seuraavana päivänä sain taas vilkkuvan naaman. Sen jälkeen testien tekeminen jäi ja eilen tein vielä kerran ja sain...
  5. L

Fiidulle kiitos listan päivittämisestä.
  6. L

Heippa kaikille, Täällä ollaan palattu työreissusta ja vihdoinkin pääsen kirjoittamaan kunnolla. Olen kyllä käynyt nopeasti vilkaisemassa teidän kuulumisia. Fiidu mennään aika samoissa, hyvin olet päässyt hyödyntämään ovis-aikaa. Itselläni oli pelko ovulaation siirtymisestä myöhäisemmäksi...
  7. L

Kiitos mukaan pääsystä. Yritän tässä opetella mitään tämä toimii ja tietenkin tutustua, teihin kanssa kuumeilijoihin paremmin. Keskenmeno on osaltani käsitelty niin hyvin, kun mahdollista. Alkushokki oli tietenkin kamala ja en ollut ollenkaan tietoinen, kuinka yleisiä keskenmenot ovat...
  8. L

Hei kaikille! Olen käynyt lukemassa keskusteluanne aikasemmin ja päätin nyt hypätä mukaan. Olen 37 vuotias ja mieheni on saman ikäinen. Kuumeilu on jo alkanut viime vuoden puolella, mutta vasta tämän vuoden alusta päästiin tosi toimiin. Raskauduinkin yllättävän helposti, jo toisesta...

Yhteistyössä