Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Meillä on ollut vain 2-3 tallettelua oviksen aikaan. Kolme alkaa olla jo maksimi, etenkin jos tulee peräkkäisiä päiviä. 😅 Esikoinen tärppäsi niin, että oli pari tallettelua parin päivän välein.
  2. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille! 😍 Ja tervetuloa uudet! Alkoholin käytöstä kyseli joku. En juonut aiemminkaan alkoholia kovin usein mutta raskauden jälkeen entistä harvemmin. Viinit ja kuoharit pölyttyy kaapin päällä 😅 Joten ei ole tarvinnut vähentää. En myöskään juo kahvia. Ja lasken mahdollista...
  3. S

Haaveena vauva 2022

Harmi, että niin moni muukin on joutunut uuteen kiertoon. :( @senya Ikävä kuulla. Olen pahoillani teidän puolesta. Voimia ja tsemppiä! Mulla oli ihmeen lyhyet menkat. Yleensä on 4-5 päivää mutta nyt vain kolme, joista vain noin 1 vrk oikeasti runsasta vuotoa. Eilen loppui iltapäivällä kuin...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Mulla alkoi kevyt vuoto joten taisi olla tässä tämä kierto. 😔 Kp 32 mutta ovulaatio oli taas liian myöhään vasta kp 23. Pitäisi saada sitä aikaistettua ja/tai tukea loppukiertoon, jotta luteaali olisi pidempi. Ärsyttää etten hankkinut apuja kun kävin gynellä tarkastuksessa. Nyt pitää sitten...
  5. S

Haaveena vauva 2022

@Selis Täälläkin alkoi nyt illasta pahaenteinen kevyt jomotus alavatsalla ja vähän kuin paine. Huoh, niin selvä menkkaoire. 😒 Laitetaan sormet ristiin! Tervetuloa @Tibitii! Plussatuulia sinne 😊
  6. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussasta @Liljah! Tänään dpo 8. Olin ajatellut, etten turhaan testaa ennen loppuviikkoa, kun viime kierroissa tiputtelu on alkanut dpo 9-10 ja vuoto seuraavana päivänä. Mutta nyt alkoi kuumotella testit kaapissa. Mihin aikaan päivästä testaatte erityisesti näin varhaisilla päivillä...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Olen pahoillani keskenmenosta, todella surullista. ❤️ Ja ikävää, että vaikutti tolla lailla vielä vuodenvaihteessakin. Kysymykseen en osaa ottaa kantaa.
  8. S

Haaveena vauva 2022

Tekisi mieli testata ensi viikolla mutta pelkään, että ehtii alkaa vuoto ennen testailuja. Viime kierrossa testasin malttamattomana kp10 ja vielä samana iltana alkoi tiputella. :( Mutta siis joo, testaan jos ns. ehdin. Ensi su vasta olisi dpo12.
  9. S

Haaveena vauva 2022

Taisin kirjoittaakin jo aiemmin, että mulla on ollut parina päivänä jonottelua munasarjoista, siltä puolelta mistä oletettavasti irtosi munasolu. Ja paikat eivät ole olleet aivan kuivat. Muuta ei. Sisältövaroitus: limajuttuja. Nyt jälkikäteen olen myös tajunnut/miettinyt, että taisi olla...
  10. S

Haaveena vauva 2022

Kaikenlaisista oireista… Mulla tuntui eilen vasemman munasarjan paikkeilla tosi selvästi ns. kipuilua varmaan puoli päivää. Mietin alkoikohan keltarauhanen tuntua ovulaation jälkeen. Turvotti myös. Kaikki tuntemukset ylipäänsä tuntuvat vahvistuneen ekan raskauden jälkeen. Onko muilla lapsen...

Yhteistyössä