Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Kiinnostavaa kuulla vitskuista. Mainitsin omista vitamiineista vain vehnänalkioöljyn ja raskausmonivitamiinin mutta niiden lisäksi syön d-vitamiinia ja omega-3:a säännöllisesti.
  2. S

Haaveena vauva 2022

@Selis sanopa muuta odottamisesta. Lähinnä ”pelkään”, että uusi kierto alkaa taas tosi pian. Mutta pitäisi siihenkin nyt olla ainakin viikko. Käytättekö muuten jotain erityisiä vitamiineja tms? Tossa yhdessä lapsettomuushoitoja käsittelevässä kirjassa mainittiin mm. maitohappobakteeri, CoQ10 ja...
  3. S

Haaveena vauva 2022

Täällä tulikin ovisylläri! On ollut aivan oireetonta mutta iltapäivällä alkoi kunnon polttelut kohdun seudulla. Sitä ennen puoliltapäivin tein testin ja viiva oli aika haalea. Nyt kun tein uuden + CB:n, niin pärähtikin hymynaama! Hämmentävää. Huonoa on se, että on myös kuumetta, joten ei mikään...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Onnea @Suikku1! Ja plussatuulia kaikille muillekin! Mulla on jo kp 21 eikä edelleenkään merkkejä ovulaatiosta. Testitkin näyttää aivan haaleita viivoja. Mietityttää voiko olla ovuloimaton kierto. Tai sitten vain venyy tosi paljon. Aloin lukea Projekti vauva: Kaikki mitä olet aina halunnut...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Pyrin siihen 4h vaikka onkin välillä aika nihkeää odottaa vessaan pääsyä. 😅🙈 Myös siis liuskojen kanssa. Yleensä testaan klo 12-13 maissa eli pidätän aamun ekan tai tokan pissan jälkeen. Ja hyvinkin voi joo näyttää CB hymynaamaa huomenna. Tai pitäisi periaatteessa näyttää. Saattaisi näyttää...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa… Kp 18 jo eikä pienintäkään merkkiä ovulaatiosta. Pari päivää olen testannut ja aivan haaluraa viivaa tulee. Eikä muutenkaan mitään oireita. Viime kierroissa on tullut plussa kp 19-20. Kierron alkaessa vuotoa oli tavallista pidempään, joten kai se vaikuttaa. Alkusyksystä oli vähän...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Hups, lisäsin nähtävästi itseni listalle väärään kohtaan eilen 😆 Pitäisi olla pari riviä ylempänä. @Untamoinen pahoittelut, ja kovasti jaksamista! ❤ Tervetuloa mukaan @Leppis- ja @Snanniska!
  8. S

Haaveena vauva 2022

Lisäsin itseni nyt peruslistaan, siksi päivitin listan uusiksi.
  9. S

Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  10. S

Haaveena vauva 2022

Onnittelut plussista! @daisy01 Omiin silmiinkin on osunut useat vauvauutiset somessa (+mediassa) ja kyllähän ne kirpaisee. Toivottavasti säästytte vauvauteluilta jouluna. Tosi ajattelematonta läheisiltä kommentoida noin henkilökohtaista asiaa. Mut voisi muuten lisätä listalle mutta vain...
  11. S

Haaveena vauva 2022

En tiedä mihin tuo perustuu, että heti eka plussa olisi dpo -1, tai onko asia tosiaan näin. Mutta omien tuntemusten mukaan ovulaatio on tullut vasta kolmenkin päivän kuluttua ekasta plussasta. Ja CB:n testi näyttänyt tosiaan monta päivää plussaa. 🤔 Vastaus siis myös Nekkuniinalle.
  12. S

Haaveena vauva 2022

Onnittelut plussista@Mozart ja @Pikkumyy78 ! Tsemppiä tuleviin tutkimuksiin @Scarletta! @Lavender_ Surullista, että olet joutunut kokemaan keskenmenon. ❤ Kiinnostavaa, että hoidot tarkoittavat tässä kohtaa tuollaisia kierron kartoituksia. Voimia @aniiloraK! @Iinanen Osaanotto ja kovasti...
  13. S

Haaveena vauva 2022

Peukku nimimerkin hankkimiselle. Mutta ikävää, että oot joutunut kokemaan keskenmenon. <3
  14. S

Haaveena vauva 2022

Mun tavallisesta poikkeavat tuntemukset olivat selvästi vain huijausta, koska aamulla tuli paperiin heti kunnolla verta. ☹️ Ja sitä on tullut pyyhkiessä senkin jälkeen plus on kova paine alavatsalla. Joten eiköhän tämä ole kp1. 😭 Alkaisi vaan kunnolla nyt vuoto. Harmittaa tosi paljon etten...
  15. S

Haaveena vauva 2022

Tsemppiä piinailuun! Pystyn samastumaan. Mulla oli täälläkin mainitsemaani kovaa polttelua vähän aikaa keskiviikkona, mikä oli arvioni mukaan dpo6. Ja on ollut kaikenlaista tuikkimista, mikä tuntuu musta kohdun alueella. Ei jotenkin aivan tyypillistä menkkoja ennakoivaa oiretta. Olen ajatellut...
  16. S

Haaveena vauva 2022

@Toiveikas1992 Onnea plussasta! 😍 @Lumihiutale_Harmi, että nega. @Fazeriina82 Hyvä, että täällä pidettiin sun puolia. ❤️ Ja hyvin on sanottu asiat. Ei tosiaan ole kenenkään muun paikka määritellä millaisia ratkaisuja kukakin tekee. Tänne saa purkaa fiiliksiä. Mutta anonyymit tylytykset voisi...
  17. S

Haaveena vauva 2022

Omaa napaa taas aivan täysin mutta ai että kun iski kovat menkkaoireet! Aamulla oli vähän nippailua mutta nyt oikein kunnon polttelut kohdun suunnalla. Ja tietysti elättelen toiveita, jos vaikka tärppäsi. Piti jopa kaivaa esiin merkinnät ekan raskauden alkuajoilta. Ei ole ennen plussaa olleita...
  18. S

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤ Ja myös @Liljah ❤ En tiedä mikä päivä ovis lopulta oli viime viikolla, kun testit näytti plussaa niin monta päivää. Mutta arvioisin, että ehkä torstaina. Silloin olisi vasta dpo5. Preglife ennustaa seuraavan kierron alkamista jo su/ma, koska tänään on...
  19. S

Haaveena vauva 2022

Kierrot ovat vaihdelleet aika paljon raskauden jälkeen, kaikkea 28-52 väliltä. Mutta aika usein 32-33 päivää. Luteaalivaihe jää siis joka tapauksessa alle 14 päivään. Vasta parissa kierrossa oon seurannut ja on ollut alle 10 vrk. @Liljah Onpa ikävää tollanen epätietoisuus. Onko sulla mitään...
  20. S

Haaveena vauva 2022

@Untamoinen @SSonkku Mulla on onestepin liuskat ja niistäkin vaikea sanoa milloin alkaa olla tasavahva viiva. Siksi oon tuplatestannut clearbluen hymynaamalla lähempänä oviksen ajankohtaa. Mulla se on vasta joskus kp20-23 aikoihin. @LuminaMilja Onpa täkerö kommentti työkaverilta! Asiahan ei...

Yhteistyössä