Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

@Nemily Juu varmasti riittäisi joka toinen päivä. Meni vaan nyt ajoitukset huonosti, eli se eka tuossa ovulaation alla oli pidemmän tauon jälkeen. Siksi tuntui, että pitää nyt ahkeroida. 😅 Mulla on ollut niitä yksinkertaisempia digitestejä, jotka ei vilku. @daisy01 Heti tuntui tuhlaukselta, kun...
  2. S

Haaveena vauva 2022

Piti muuten kommentoida tähän jo aiemmin että hyvä kumminkin, että ultran perusteella kaikki näyttää normaalilta. Ettei ole siitä kiinni. Mutta onhan tollanen 3v arvio tosi pitkä.ä aika. Toivotaan teille plussatuulia!
  3. S

Haaveena vauva 2022

Siis voiko ovulaatiotestit näyttää plussaa 3 vrk? Tai jo 3 vrk ennen ovulaatiota? 😆 Olen hämmentynyt. Olin varma, että eilen oli ovis ja nyt kumminkin tänään on aivan samanlaiset tuntemukset, kovaa painetta alavatsalla. Onestepin tein päivällä ja aika tasaisen näköiset viivat oli edelleen. Mutta...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Mulla tuntuu ovulaation aikoihin ainakin kova paine ja vähän kuin polttelua alavatsalla. Pari päivää ennen on menkkamaista juilintaa, yleensä sen puolen munasarjoissa, joista on lähdössä munasolu. Hämmentävää muuten on, että nyt kaikki on tuntunut suunnilleen keskellä alavatsaa tai jopa vähän...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Muutama on puhunut ultrasta. Kävin tänään itsekin gynellä ja ultrattavana. Kaikki näytti normaalilta, ja yksi munasolu oli kypsymässä. Sain eilen puoliltapäivin jo yllättäen CB:llä hymynaaman vaikka onestepin liuska oli edelleen hyvin haalea. Gynen mukaan voisi kuitenkin mennä vielä parikin...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Juu sama huomio, tulee kurkattua myös viivoja. Mutta mulla ei lähtenyt nyt toimimaan lainkaan eli ei piirtynyt edes viivoja. Tietty ns. virhekoodi tuli. Oletan, että kastelin liian vähän aikaa. Ja yhtä saatoin epähuomiossa käännellä kädessä. 🙄
  7. S

Haaveena vauva 2022

@Keksi82 Auts, nihkeää tollanenkin. Kolme kymmenen pakkauksesta oli nyt aikamoinen saavutus. Kaksi oli jo, että wtf mutta että kolmannessakaan ei alkanut tapahtua mitään. @Lemoni87 No niinpä! Ihmettelin sitä jo viime kierrossa, kun oli ekaa kertaa taas käytössä. En muista ekan raskauden...
  8. S

Haaveena vauva 2022

Pakko jakaa ärsytys. Tein tuhlausennätyksen: onnistuin sössimään kolme (!!) CB:n hymynaama-ovistestiä tänään. Ei vaan lähtenyt vilkkumaan ja hakemaan tulosta. Laskin varmaan 15 sek liian nopeasti tai jotain. Sen siitä saa, kun yrittää testailla kesken työkiireiden. Nyt on enää jäljellä 4 kpl ja...
  9. S

Haaveena vauva 2022

Olen pitänyt hiljaiseloa kierron alun. Tervetuloa uudet! Pahoittelut keskenmenosta @Mimmimami ja @Uusioperheen äiti :cry: ❤ Testaamisesta ja oviksen bongaamisesta kun on puhuttu. Tikuttelen, koska ei olla kovin aktiivisia tallettelemaan, niin osuu sitten edes mahdollisimman oikeaan aikaan. Ja...
  10. S

Haaveena vauva 2022

@Eimy Ei selity mun tapauksessa ehkäisyllä koska en ole käyttänyt hormonaalista raskauden jälkeen. Mutta on kokemusta myös tuosta. Tarvitsin ekaa raskautta ennen Terolutin tukemaan kiertoa.
  11. S

Haaveena vauva 2022

Kp 1 täälläkin. :( Eilen alkoi olla sellainen paineen tunne alavatsalla, että olin aika varma tästä lopputuloksesta. Mutta tänään oli vasta dpo 10, joten lyhyiksi jää kierrot oviksen jälkeen. Viime kierrossa menkat alkoi jo dpo 7 ovisplussan jälkeen. Huoh. Oon miettinyt gynelle menoa, joten kai...
  12. S

Haaveena vauva 2022

Samaa tulin sanomaan kuin @Guinevere eli meillekin sanottiin kolme vuotta sitten, että laskeminen alkaa alusta. Iän mahdollisesta vaikutuksesta en osaa sanoa.
  13. S

Haaveena vauva 2022

Tervetuloa uudet! @Eimy hyvin näyttää viiva vahvistuvan, onnea! @Mansikka_maanantai ja @SannuB onnea plussasta! @Mansikka_maanantai mulla oli esikoisen raskaudessa parina päivänä vähän tiputtelua ennen plussaa. Kaikki oli ja meni silti hyvin. Aivan ekassa raskaudessa sen sijaan oli...
  14. S

Haaveena vauva 2022

Mulle tuli vain sellainen olo, että olisinkohan raskaana. Kaikki tuntemukset oli hyvin menkkamaisia tai niitä edeltäviä. Ei siis mitään poikkeavia. Ja oikeastaan ekassa raskaudessa (oli kemiallinen tai tosi varhainen km) oli sama, että lähinnä fiilis, mutta silloin olin aika varma, että olin...
  15. S

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut negatesteistä ja uuteen kiertoon joutumisista. Jaksamista kaikille yrittämiseen <3 Ja tervetuloa uudet mukaan! @Topukka Digitestit on lähemmäs 30€ paketti, enemmänkin riippuen testien määrästä ja testistä. Hankin itse yhden 10 kpl paketin nyt alkuun liuskojen oheen ja testasin...
  16. S

Haaveena vauva 2022

@Liljah Vahvistui onestepin viiva vielä. Testasin eilen puoliltapäivin ja oli aika tasavahvat viivat. Kuivuneena jopa kontrollia tummempi. Ja CB:ssä tuli edelleen hymynaama. Sen jälkeen en enää ole testannut kun en ole jaksanut pidätellä. @petronella09 Toivottavasti hengähdystauko auttaa...
  17. S

Haaveena vauva 2022

Kommentoin kerralla varmaan koko viikkoa. Voimia @momtobe <3 Saa avautua! @daisy01 Kysyit Terolutin käytöstä. Söin niitä ennen ensimmäistä raskautta mutta ei oikein ole muistikuvia. Womanlog-sovelluksen merkintöjen mukaan vuoto on ollut aika perus 4-5 päivää. Oletko @M85 tehnyt jo...
  18. S

Haaveena vauva 2022

Täysin omaa napaa nyt nopeasti. Onpa jännä! En olisi bongannut vielä ovista pelkän liuskan perusteella mutta tein samalla CB:n ja sain hymynaaman. Liuska on Raskauskeijun Onestep. https://ibb.co/27qFhHQ Edellinen tallettelu on maanantailta ja mietin eilen, että olisi hyvä ajankohta mutta ei...
  19. S

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 Tilasin vastaavan testisetin Raskauskeijulta kirjeenä viime la ja tuli perille vasta tänään perjantaina. Onnea plussasta @Apustaja! Tsemppiä @83Keiju.!Toivottavasti saatte polilta apua. Toivotaan plussatuulia @Keksi82. Ihanaa, kun oot saanut miehen samaan osoitteeseen. Mulla on...
  20. S

Haaveena vauva 2022

Onnea @Seppiina plussasta! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Oon lueskellut taustalla mutta ei mitään mainittavaa kerrottavaa. Kp9 ja flunssa. Oon miettinyt missä kohtaa alan tikuttaa ovista, kun kierto vähän vaihtelee. Kurkkasin miten ovismerkintöjä on ennen ekaa raskautta, niin on...

Yhteistyössä