Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Kiitos @Lili_86 ❤ Mitään selkeää nimenomaan raskausoireiksi todettavaa ei ole ollut. Kaikki menisi mulla menkkoja edeltäviksi oireiksi. Isoin merkki itselleni oli se, kun vuoto ei alkanut niin kuin edellisissä kierroissa. Luteaali kun on ollut vain dpo 7-10. Oireet: alavatsalla tuntui painetta...
  2. S

Haaveena vauva 2022

@Tibitii Kiitos! Aika tarkalleen kolme vuotta tulisi nyt ikäeroksi.
  3. S

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Minäkin kuikuilen heti jo tätä ketjua, sillä tein aamulla täysin selvän plussan. 😍 Eilen illalla dpo 11 oli jo haalea viiva liuskassa. Aivan hirvittävän aikaistahan tämä on, joten en uskalla vielä kauheasti iloita, mutta jännittävää! Esikoista, joka on nyt 3 v 3 kk, yritettiin vuosi. Nyt oli yk...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Sain plussan! 😭 Kerroin pari päivää sitten, että on ollut vahvasti menkkoja ennakoiva olo. Vuoto ei ole alkanut edelleenkään, joten luteaali on kestänyt jo pidempään kuin viime kuukausina. Testasin toissa päivänä malttamattomana dpo 10 negan. Olin ajatellut odottaa tähän aamuun (dpo 12) mutta...
  5. S

Haaveena vauva 2022

Ooh onnea @Selis! 😍 Mulla on ollut jo kaksi päivää menkkoja oireileva olo: kova turvotus, paineen tunne ja kipuilua alavatsassa, ilmavaivoja, vessassa ramppaamista. Olin jo aivan varma, että vuoto alkaa tänään. Vähän hiipii toivonkipinää mutta toisaalta on vasta dpo 9. Pelkään, että jos vaikka...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Mulla nämä kaikki olisivat ovisplussa. 😄 En suunnilleen edes saa noin tummia viivoja. Näiden tulkitseminen voi olla varsinkin aluksi tosi hankalaa. Tsemppiä siis testailuun! @Mimerkki @mamma41 Jaksamista kummallekin! ❤️ Tervetuloa @Anniikka! Hyvä kun ootte saaneet nyt ajan tarkempiin...
  7. S

Haaveena vauva 2022

Onnea @Snanniska!
  8. S

Haaveena vauva 2022

Onnea @Lavender_! 😍 Ja tervetuloa uudet, plussatuulia kaikille!
  9. S

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 Mulla vähän samaa ihmettelyä ovistesteistä, tosin usemman päivän välillä. Sain hymynaaman lauantaina ja sen jälkeen ollut tyhjää ympyrää, niin kuin kirjoittelin jo aiemmin. Mutta tänään alkuillasta oli pakko testata vielä, kun on ollut kova paineen tunne alavatsassa ja paikoin jopa...
  10. S

Haaveena vauva 2022

Yleisesti siis kommentoin tuota 14 vrk, en suoraan juuri sinun sanomisiisi. 😊 Ovulaation tapahtumisesta piti sanoa, että mulla tuntuu nykyään lähes aina kaikki tuntemukset vain vasemmalla mutta silti gyne totesi loppusyksystä, että nimeonomaan oikealla kypsyi munasolu. Jännää, että menee näin.
  11. S

Haaveena vauva 2022

Oman kokemuksen mukaan ei suoraan mene niin, että luteaali on aina saman pituinen. Ei myöskään toteudu, että menkat alkaisivat aina tasan 14 vrk kuluttua. Tiedän, että ”pitäisi” mennä niin mutta itsellä kokemus on muuta. Mutta en yleistä. Ja itse tikutan ovista, koska haluan saada varmuuden...
  12. S

Haaveena vauva 2022

@Laurenzia Mun kokemus liuskoista on, että aikamoista arvailua. Ainakin siis mulla. En saa tasavahvoja viivoja ollenkaan vaikka samaan aikaan CB:llä (ei vilkkuva) onnistun saamaan hymynaaman. Toki pikkuhiljaa vähän vahvistuu. Kuivuneena saattaa olla joskus toinen viivakin melko vahva. On ollut...
  13. S

Haaveena vauva 2022

@Wintersun Nyt on ollut kokeilussa Kotitestin Sofi-liuskat ja tuntuvat jäävän vielä haaleammiksi kuin Raskauskeijun vastaavat. Tänään ei enää tullutkaan CB:n hymynaamaa mutta on jopa vanhemmat ovismaiset tuntemukset kuin eilen. 🤔 Hämmentävää, kun joka kuukausi tuntuu menevän vähän eri tavalla.
  14. S

Haaveena vauva 2022

Tuli ihan luomuna mutta vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Lähete oli jo ekoihin verikokeisiin ym. lapsettomuuslääkärillä käynnin jäljiltä. Nyt onkin jännää. Sain tänään CB:llä hymynaaman melkoisena yllärinä. Tikussa näkyvä viiva ei kylläkään ollut vielä tasavahva toiseen nähden. Tein samalla...
  15. S

Haaveena vauva 2022

Onpa ihana kuulla, että teillä on kumminkin yksi pikkuinen. ❤ Olin keskusteluissa mukana (runsaat) kolme vuotta sitten toisella nimimerkillä ja kovasti jäin toivomaan plussaa teille. Tsemppiä ja voimia yritykseen! Toivotaan, että saadaan toisetkin pikkuiset.
  16. S

Haaveena vauva 2022

On ollut viime kierrot kaikkea 7-10 väliltä. Neljä kiertoa olen seurannut, nyt on viides menossa.
  17. S

Haaveena vauva 2022

Olen jo unohtanut mitä olen kommentoinut, joten taas kollektiivisesti onnea plussista! 😍 Mulla on taas tylsää odottelua. Kp 15, hyvin runsasta valkovuotoa mutta ei vielä ovismaista. Ja ovistestit näyttää tosi haaleaa viivaa. Olin jo varaamassa gynelle puhelinaikaa alkuviikkoon, jos saisin...
  18. S

Haaveena vauva 2022

En ole oikeastaan ajatellut kuukausia muutoin kuin että vuoden ihan viimeiset viikot olisivat jotenkin vähän ”harmillinen” ajankohta. Mutta ei yritetä ajoittaa mihinkään. Esikoisen yrittämisessä meni vuosi, joten ei näitä voi suunnitella. Ja toisaalta meistä oli ihan kiva saada loppusyksyyn...
  19. S

Haaveena vauva 2022

Heh taisi mennä mun aiemmat plussatuulien toivottelut hukkaan kun siellähän tosiaan näyttäisi jo plussalta 😍 @Lisbeth86 Onnea siis! @Nipaus Pahoittelut keskenmenosta, ikävää kun jouduit kokemaan sen. @Millis86 Itse en ole oikeastaan varonut mitään ruokia tai juomia plussaa ajatellen. Kun aloin...
  20. S

Haaveena vauva 2022

Varmasti vaikea olla vertaamatta omiin läheisiin. Kuuntelen ”raskauduin kerrasta” -tarinoita aina vähän kateellisena. Voi kun olisi niin helppoa! Säästyisi isolta kasalta huolta ja stressiä ja paineita. Ja rahaa, kun ei tulisi hamstrattua kaikenlaisia testejä ja vitamiineja ym. Toivotaan...

Yhteistyössä