Hakutulokset

1. Pupuna112

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Paljon onnea vauvasta @Karhurouvanen ja kiitos synnytyskertomuksen jakamisesta! Ihanaa että synnytys meni noin hyvin vaikka latenssivaihe olikin pitkä ja väsyttävä :) ihanaa vauva-arkea teille <3!
  2. Pupuna112

Onpahan meistäkin moni jo pitkällä, @Karhurouvanen toivottavasti jo synnyttänyt tai vähintäänkin tositoimissa :) täällä vointi on taas tasoittunut, närästystä ei ole nyt ollut ja liitoskivutkin pysyneet aisoissa (no enpä toisaalta ole hirveästi enää liikkunut, valitettavasti). Vauva oli viimeksi...
  3. Pupuna112

Tsemppiä viime metreille @Karhurouvanen! Ei noista lapsukaisista yksikään ole kait syntymättä jäänyt ja taidetaan tuo teidänkin pienokainen viimeistään äitienpäiväksi häätää :) toivottavasti synnytys käynnistyisi spontaanisti ensi viikolla (tai mikä ettei jo ensi yönä)! @Puhalluskukka, mulle...
  4. Pupuna112

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Tuutikki84, voisitteko kysyä yksityiseltä että onko mahdollista siirtää teidän alkiot julkiselta heille ja tehdä alkionsiirto yksityisellä puolella? Toki siitä tulisi kustannuksia mutta tekin olette jo tosi kauan siirtoa odottaneet joten jos siihen on taloudellisesti mahdollisuus, selvittäisin...
  5. Pupuna112

Paljon onnea @kirsillevauva!
  6. Pupuna112

Paljon tsemppiä viimeisille viikoille ja synnytykseen @kirsillevauva ja @Karhurouvanen! Eilen käytiin neuvolassa, muuten kaikki hyvin mutta pissanäytteessa oli sokeri yhdellä plussalla. Ihmettelin ja ehkä vähän säikähdinkin sitä, mutta terveydenhoitaja ei ollut asiasta huolissaan kun...
  7. Pupuna112

Tässä eletään varsin kummallisia aikoja enkä kyllä raskaaksi tullessani osannut yhtään ajatella, että joutuu miettimään riittääkö synnytyssairaalassa henkilökuntaresurssit (jos on paljon koronapoissaoloja) ja saako puoliso tulla mukaan sairaalaan synnytyksen ajaksi ja sen jälkeen. Kai tämä...
  8. Pupuna112

Onpahan tänne tullut paljon viestejä :) onnea vauvasta @Aislinn83 <3 ja tsemppiä loppuraskauteen @kirsillevauva! Ihanaa, että kaikilla on raskaudet edenneet hyvin <3 Täällä myös voidaan hyvin, maha kasvaa ja potkut tuntuvat koko ajan voimakkaampina. Eilen nähtiin, miten koko maha hytkyi pienen...
  9. Pupuna112

Paljon onnea pikkuneidistä @nyuu <3 ja hienoa, että synnytyskokemuksesi oli hankaluuksista huolimatta positiivinen :). Ihanaa, että kauan odotettu vauva on nyt teillä sylissä <3.
  10. Pupuna112

@PumpuliNumpuli hyvä kysymys tuo, että mihin hoitoon kannattaisi ensi alkuun lähteä. Oliko teillä tarve lahjoitetuille siittiöille, munasoluille vai molemmille? Jos molemmille, lahja-alkio olisi varmasti rahallisesti edullisin vaihtoehto jos niitä vaan on saatavilla. Klinikkaa en valitsisi...
  11. Pupuna112

Onnea hyvistä ultrakuulumisista @MyMa! Samoin hienoa että @Silmu75 saitte kuulla sydänäänet neuvolassa :). Paljon onnea vauvasta @Sukkis ja toivottavasti @nyuu ja @Aislinn83 olisivat myös jo synnyttämässä tai synnyttäneet :). Mahtavaa kun kaikilla on raskaudet edenneet, tuntuu että aika menee...
  12. Pupuna112

Kurjaa @PumpuliNumpuli että ette päässeet ollenkaan julkiselle puolelle, hoidot kun ovat yksityisellä aika kalliita. Yksityisen puolen etuna toki on nopea hoitoon pääsy ja parempi jatkuvuus eli yleensä siellä on sama lääkäri vastassa joka kerta (olen ymmärtänyt että julkisella näin ei kovinkaan...
  13. Pupuna112

Toivottavasti synnytys olisi edennyt @Sukkis! (y) voi toki olla hänellä jo vauva sylissä kun edellisestä päivityksestä on melkein vuorokausi :) Meillä oli tänään rakenneultra, mieleni ehti jo ennen sitä synkistellä että löytyykö vauvasta joku vika :unsure: onneksi huolehdin (taas kerran)...
  14. Pupuna112

@Silmu75 mun mielestä liikkeet tuntuu siltä, kun olisi elohiiri vatsalihaksissa tai kun joku vähän tökkisi mua sisältäpäin :) Mä olen myös jäänyt pois töistä heti positiivisen raskaustestin jälkeen työperäisen, sikiölle haitallisen altistuksen vuoksi. Kelasta saa tässä tilanteessa...
  15. Pupuna112

@Silmu75 mulla oli toka neuvola myös rv 15+6 ja silloin kuunneltiin sydänäänet, eiköhän siis sullakin kahden viikon päästä kuunnella :) mulla oli neuvolalääkäri tänään, aika nopea käynti kun olen voinut hyvin eikä ollut mitään varsinaisia huolen aiheita. Aloin viime viikolla tuntea vauvan...
  16. Pupuna112

Munasolujen ja alkioiden määrä ja laatu on tosiaan yksilöllistä ja siihen jonkin verran vaikuttaa käytetyt lääkkeet ja tietysti oma ikä. Mulla tyhjennettiin muistaakseni 13 follikkelia ja saatiin 9 munasolua, joista 7 oli kypsiä ja 5 hedelmöittyi. Olin jo melkein maani myynyt tuon...
  17. Pupuna112

Paljon onnea @Jasmina20! Toivottavasti pieni on tiukasti kyydissä (y) mulla oli hCG reippaasti yli 300, kun blaston siirrosta oli 9 päivää mutta se oli vähän poikkeuksellisenkin korkea. Siirtopäivä on blaston kanssa rv 2+5 eli sulla on tänään rv 4+0 ja laskettu aika näyttäisi siten olevan 27.9...
  18. Pupuna112

Mulla on kolme punktiota takana (olen kahdesti luovuttanut munasoluja ja kolmas oli sitten omaan käyttöön), yksikään ei ollut huono kokemus. Kipulääkettä tosiaan saa suonensisäisesti ja jos sattuu, hoitaja antaa sitä heti lisää. Luovutuskerroilla mulla tuli toimenpiteen jälkeen vähän huono olo...
  19. Pupuna112

@Tuutikki84, mä tein ovulaatiotestien kanssa niin, että tilasin netistä halpistestejä (kotitesti.fi, Sofi liuskatestit) ja testailin niillä, kunnes testiviiva lähti tummentumaan. Sen jälkeen otin ClearBluen mukaan varmistukseksi. Tällä taktiikalla meni vain ihan muutama CB:n liuska kuukaudessa...
  20. Pupuna112

Onnea vauvoista @MatildaM ja @BlackCat :) Toivottavasti pääset @nyuu sairaslomalle äitiysloman alkuun asti, ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan väkivaltaa työssään ja kaikkein vähiten raskaana olevan. Ajatella, että parin kuukauden päästä teilläkin on jo vauva sylissä :love: Meillä oli toka...

Yhteistyössä