Hakutulokset

1. Pupuna112

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ei kannata menettää toivoa ennen kuin menkat alkaa! Mä olin testausta edeltävänä päivänä ihan varma, että nega sieltä tulee taas, oli niin samanlainen olo kuin ennen menkkojen alkua. Ja niin sinne kuitenkin piirtyi haalea viiva, joka sitten viralliseen testipäivään mennessä oikein hienosti...
  2. Pupuna112

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Rohkeana siirryn tuolta IVF-ketjusta tänne jo ennen virallista testipäivää :D toivottavasti en joudu siirtymään takaisin. Mulle siis tehtiin ensimmäinen punktio 3.10., tuoresiirto 8.10. (5-päiväinen blasto) ja testasin ensimmäisen haalean plussan 15.10.; tänään uusintatestauksessa viiva oli...
  3. Pupuna112

Harmi juttu @Solunen että viiva lähti haalenemaan (n) mutta ei varmasti kannata vielä ihan kokonaan toivoa menettää, jos vaikka pissa oli jälkimmäisellä testauskerralla laimeampaa? Mä soitin nyt sitten kuitenkin jo tänään klinikalle ja sieltä pyysivät samantien verikokeeseen. Tuloksetkin ehdin...
  4. Pupuna112

Testasin tänä aamuna uudestaan ja kyllähän tuo näyttäisi vahvistuneen :love: ajattelin lauantaina tehdä viikkonäytöllisen digitestin, jos se näyttää 2-3 viikkoa niin ehkä uskallan siirtyä plussanneisiin. Hurjasti onnea myös sinulle @Solunen, toivottavasti viiva vahvistuu!
  5. Pupuna112

Mä tein tänä aamuna (viikko alkionsiirrosta eli DPO 12) raskaustestin ja sain hentoisen mutta kuitenkin selvästi havaittavan testiviivan :love: olen vähän hämmentynyt, oireiden perusteella olen odotellut menkkoja alkavaksi ja voihan ne vieläkin toki alkaa. Inssien jälkeen ei yhdelläkään kerralla...
  6. Pupuna112

Kiitos :) olen 33-vuotias eli en erityisen nuori enkä vanha noin lapsen saamista ajatellen (ainakaan omasta mielestäni :D). Samoilla piinapäivillä tosiaan mennään, toivottavasti molemmat plussaa kohden! Mulla kipeytyi rinnat heti Terolutin aloittamisen jälkeen ja vatsalla on ollut vaikka...
  7. Pupuna112

Harmi että ei tullut enempää blastoja @Silmu75 mutta kaksi on enemmän kuin yksi ja yksikin voi riittää. Toivotaan, että pääsisit pian siirtoon (y) Kiitos tarinasi jakamisesta, @justhope. Mulla lääkäri vähän epäili polyyppia ekan folliultran yhteydessä ja täytti kohtua nesteellä sen vuoksi, ei...
  8. Pupuna112

On tämä kyllä välillä aikamoista tunteiden vuoristorataa... olin perjantaina vielä ihan hyvillä mielin noista meidän viidestä hedelmöittyneestä munasolusta mutta sitten luin, että vain 30 - 50 % niistä keskimäärin selviää blastoiksi asti ja nyt olen viikonlopun ajan kovasti murehtinut, että entä...
  9. Pupuna112

Oli toki Orgalutran mukana, se meni yhteensä viitenä stimulaatiopäivänä. Punktio sujui muuten hyvin, yhdessä kohtaa oli vähän kivuliasta kun tyhjennettiin sellaista follikkelia johon oli vähän vaikea päästä käsiksi ja hoitaja joutui painamaan mahan päältä. Muuten ei ollut juurikaan tuntemuksia...
  10. Pupuna112

No niin, nyt on punktio takana. Osa follikkeleista oli jo ottanut varaslähdön ja puhjennut itsestään :eek: ja yksi puhkesi lääkärin silmien edessä, hän näki ultraäänessä miten se tyhjeni. Talteen imettiinkin follikkelinesteen lisäksi vähän jo vatsaonteloon päässyttä nestettä. Labraan asti pääsi...

Yhteistyössä