Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Sanoisin että saattais olla haamulainen kun on noin hyvin väriä, toki jännä että tuolla alareunassa tolleensa...
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

No en sanoisi enää haamuksi, selkeä plussahan tuo on <3 Koska sulla keskenmeno olikaan, anteeksi en muista kaikkien taustoja?
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Näkyy <3 !
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Hmm viimeiset 4 kiertoa ollut 31-25pv:n väliltä, koskahan alkaisi testaamaan ovista?
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä teille pitkään yrittäneille, joilla tuntuu että joka puolella on nyt vain raskaana olevia <3 toivon kovasti että teillekin onni pian suotaisiin.
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Meillä myös häät loppukesästä, vielä toivon että voitaisiin pitää häät, niin päästäisiin toteuttamaan vauva-haavettakin. <3
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus toivottavasti seuraavalla käynnillä saat jotain vastauksia, on kyllä kovat kivut sulla! :-(
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kukin tekee, mikä sopii itselleen parhaiten. (Y) Sokerirasitus on kyllä kaunistelematta aika kauhea, yrjö on meinannut joka kerta lentää, mutta ei onneksi kuitenkaan, ettei ole uusiksi tarvinnut mennä vielä... Itse en kieltäydy sokerirasituksesta, toisessa raskaudessa halusin itse käydä kaksi...
  9. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Hyvin näkyy @Bebe2021 , toivotaan että vahvistuu! <3 Minulla tullut seurustelun alkamisesta lähtien onnenkiloja, ja sitten raskauskiloja, ja sitten imetyskiloja ja nyt sitä ylimääräistä ainakin se 20kg. Ylipainosta huolimatta oon helposti tullut raskaaksi kahdesti. Nyt haluaisin vähän pudottaa...
  10. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Sanoisin että oikee haamu, eikä enää kovin esiäitikään ;-) peukut pystyyn vahvistumiselle!

Yhteistyössä