Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Malia , luin ne sata kertaa läpi enkä muka nähnyt :-D
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Saako Cluessa merkittyä ovisplussan? Jossain muissa sovelluksissa on ainakin saanut, en löytänyt Cluesta... Ärsyttää kun se näyttää nyt sitä keskelle menkkoja, en tajua miks. Varmaan ottaa vuosien takaisten kiertojen perusteella...
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Omia _todella_ mielenkiintoisia tapahtumia x-D ; alkoi menkat, ja nyt on kierto lyhentynyt kaikkiaan 35pv -> 28pv. Ehkä kuudet tai seitsemät kuukautiset ehtinyt olla synnytyksen jälkeen. Ovista en tunne enää niin voimakkaasti kuin ekoissa kierroissa, tilasin ovistestejä niin vähän opiskelen että...
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Itsellä vähemmän tänne tulee kirjoteltua, kun meidän yritys vielä odottaa muutaman kuukauden. Mukavan aktiivista keskustelua, seuraan kyllä mukana :-) Tuleeko ovistikut raskauskeijulta tilattaessa edullisemmaksi kuin että marketista ostaisi?
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Minulla on tärpännyt sillä 9-10 päivän luteaalivaiheella, juuri täytti vuoden tämä kyseinen plussa. :-) Onnea @Santso plussasta!
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Eepinen lämmin osanotto <3 meillä myös taustalla esikoisen menetys. Nyt meillä jo hänen eläväinen pikkusisarus täällä kanssamme. Tulin raskaaksi lyhyellä aikavälillä, ja toinen raskausaika meni surressa ja pelätessä, mutta hänen täällä olo on minun sydäntäni onneksi eheyttänyt, vaikka täysin...
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Yritin etsiä sitä sivustoa, missä oli tilastoa että koska voi testi näyttää jo haamua, mutta en löytänyt sitä enää. Itse oon saanut haamujen haamun muistaakseni dpo 8. Mulla oli lyhyt luteaalivaihe silloin.
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiitos listan päivityksestä @Loree ! Hyvä idea laittaa plussat nimien eteen :-) Kukas jatkaa listan pitoa kun siirryt tammikuisiin? :-D
  9. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Meilläkin lastenhankinta lähti alunperin "järkisyistä" ennen kuin oikea vauvakuume oli. Halusin huilille työelämästä, kun en tiennyt mitä haluaisin tehdä "isona", ja lisäksi koin olevani sen ikäinen että nyt sais alkaa miettimään lapsia.
  10. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mun paheet on h e r k u t ja kahvi. :-D alkoholia nykyisin aniharvoin, jos saisin illan omaa aikaa niin ennemmin nukkuisin hyvin kun lähtisin bailaamaan :'D niin ne ajat muuttuu. Herkkujen suhteen yrittänyt taas saada jonkinlaista rotia. Kahvia menee sellanen 1 isompi kuppi aamulla, sillon...
  11. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Loree no todellakin näkyy, hienoa, onnea! <3 mitenkäs se sulla menikään, tuliko sulla jotain vuotoa että luulit ettei tärpännyt vai miten meni, en muista enää :-)
  12. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Itse tulen tänä vuonna 30, ja tuleehan sitä mietittyä miten ikä alkaa vaikuttaa hedelmälllisyyteen. Itse olen ollut onnekas ja tullut helposti raskaaksi x 2. Mutta tiedän ettei se takaa mitään seuraavilla kerroilla. Toivottavasti olisi onnea matkassa vielä tämän kolmannenkin kanssa ja sitä onnea...
  13. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Vesinokkaeläin <3 toivotaan lisää plussia!
  14. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Toimii ja näkyy, eikä tarvi edes tiirata!! Onnea ja tarrasukkia! <3
  15. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Musta tuntuu että plussakierroissa oli vaan vahva tunne että on onnistunut... joskus palstalle listasin oireita, mutta en enää niitä ite muista. :D muistaakseni oli vähän menkkamaisia tuntemuksia jo ennen kuin menkat piti alkaa, jota ei normaalisti ollut. Onnittelut @Uudarimama haamulaisesta...
  16. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Niin ja kesällä sitten ottaa huomioon tuuli ja aurinko ja pään suojaaminen. :-) etenkin vaunut ottaa helposti lämpöä heti kun aurinko alkaa paistaa kunnolla.
  17. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Se on kyllä yhdenlaista rakettitiedettä ;-D Mutta kyllä siihen sitten harjaantuu pikkuhiljaa. Talvella oli kyllä hyvä kun meillä vaunuissa sellanen toppapussukka.
  18. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Täällä puhuttu mm. säästämisestä; meillä ei hulppea rahatilanne ole ja tosiaan olen nyt hoitovapaalla, mutta eletään aika säästeliäästi. Meillä ei älyttömiä lainoja ole vaan saadaan talolainaakin maksettua vaikka mulla tulot minimissä. Tottumiskysymys, että miten sen tulevan rahan kuluttaa. Mies...
  19. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Entä jos halpistikkuja siinä aikaisemmassa kohtaa kiertoa, ja sitten kun niissä olis jotain tulkittavaa/oletettu ovisajankohta lähenis, ottais clearbluen digin käyttöön?
  20. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Niitä halppistikkuja oon käyttäny piinaillessa, sitten kun jotain tapahtunu niin hakenu Clearbluen mersu-testin :-D muuta en testeistä osaa sanoa, muuta kuin että rfsu:n testit aikoinaan antoi härskejä viivanpaikkoja. En tiedä onko kyseisten testien laatu parantunut. Tekis mieli alkaa...

Yhteistyössä