Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Jännitystä ja pelkoa on myös normaalissa raskaudessa, mutta menetyksen jälkeinen elämä/raskaus on jotain ihan muuta. En tiedä miten oon pysynytkään järjissäni tähän asti, noh nuoremman raskaudesta en muistakaan oikein mitään, niin sumussa se meni.(n) Lapsettomuus on varmasti todella raskasta...
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Tuo on kyllä epäreilua, kun muualla maailmalla on lyhyet äitiysvapaat. Saa olla kiitollinen Suomen systeemistä. Meillä omakotitalo noin 150 neliötä, jota pikkuhiljaa pintarempataan eli silloin kun on aikaa ja rahaa. :) Tilaa olisi hyvin ainakin toiselle elävälle lapselle. :love: Toiveissa 2-3...
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Munkin oli pakko aloittaa tämä keskustelu, kun jonnekin täytyy purkaa tätä kuumeilua. :rolleyes: Tuntuu, että häitäkin odotan vaan sen takia että päästäis jo yrittämään... :ninja::D Vaikka tämän kakkosen kanssa on ollut väsynyttä ja yöt valvottu, niin silti se kuume myllää. Ehkä myös esikoisen...
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Meillä nämä kaksi aiempaa raskautta on alkaneet todella onnekkaasti, esikoinen yk1 ja toinen yk2. Aiemmin on ollut hormonaalisia ehkäisyjä (pillerit, nuvaring), mutta tuntuneet epäsopivilta. Käytössä ei ole ollut muuta kuin kumi kahteen vuoteen. En usko että enää kovin helposti otan...
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiva että muitakin löysi tänne ketjuun! :) Mietin, että voisi jonkun listan tehdä aktiivisista kirjoittelijoista? @W.we muistan sut aiemmista ketjuista, oon pahoillani ettei teille vieläkään oo onnea suotu. Todella pitkä matka kulkea, mutta toivon teille myös todella kovasti tärppiä! <3...
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Lämmin osanotto teidän suruunne <3 Toivottavasti olette saaneet tukea ja olette löytäneet vertaistuen piiriin <3 Facebookissa on aktiiviset vertaistukiryhmät. Meidän esikoinen siis kuoli kohtuun rv38, joten ymmärrän ajatuksiasi, vaikka toki jokainen menetys on erilainen. Tsemppiä teille <3...
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Hienoa että muitakin pitkän tähtäimen kuumeilijoita siis löytyy :p Teillä ensimmäinen lapsi siis haaveissa? Meillä tämä haaveena oleva olisi kolmas raskaus, esikoisemme on enkelivauva (-18), ja toinen on ihana eläväinen ilostuttajamme (-19), joka tulee parin kuukauden päästä vuoden.
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Hei! Mietin ketjua mahdollisille muille vauvakuumeilijoille, joilla vielä odottelua itse yritykseen syystä tai toisesta; opiskelut, häät, hoitojen aloitus, työpaikan vaihto, sektiotausta tms. :coffee: Itsellä lykkääntyy seuraavan yritys sektion vuoksi ja olemme myös järjestämässä häitä...
  9. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Mulla se ultraus oli kyllä epäselvä, puhui jostain keltarauhasrinkulasta, joka vois näkyä siinä? Koska ne möllykät, mitä näkyi oli kyllä samassa pussissa mun näköhavainnolla... Ääh, ärsyttävää epätietoisuutta, kunpa pääsisin pian sinne äitipolille ultrattavaksi, niin tietäis mitä siellä tapahtuu...

Yhteistyössä