Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Tänään ultrattiin neuvolassa ekalla käynnillä. Mahdollisesti ois alkanut kaksosraskautena, mutta yksi syke vaan löytyi. Sain lähetteen äitipolille tarkastamaan tilannetta taustani vuoksi. Surullinen olo, jos siellä toinen on ollu eikä oo jaksanu pysyä kyydissä ja nyt jos tosiaan on ollu...
  2. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

@sucrine ja @Keltain3n no onpa surkeita uutisia :( voimia asian käsittelyyn ja toivottavasti tärppäis pian uudelleen, mikäli sitä toivotte.
  3. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Mulla eka neuvola ja samalla varhaisultra viikon päästä keskiviikkona, jännittää... Ja joudun mennä yksin, kun mies töissä. Tänään ois 6+2 tai 5+5, riippuu vähän miten yrittää laskea... :barefoot: sekin pelottaa, että voiko siellä näkyäkään mitään, jos on noi myöhemmät viikot meneillään.
  4. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Ihan ok vielä töissä. Oireita ei ole kun armoton väsymys, esikoisesta tuli seiskaviikon tienoilla kauhea huimaus ja pahoinvointi, jolloin olin viikon sairaslomalla. Ehdottomasti menen oma ja vauvan vointi edellä, jos tulee olo ettei jaksa, niin saikulle. Mulla fyysinen työ, missä ei paljon...
  5. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

@ninnipo77 voi, mikä tilanne :( Surullista, jos toinen ei jaksa pysyä kyydissä. Tsemppiä odotteluun!
  6. rubikinkuutio

.

Pinna kireällä, muita oireita ei oo :ROFLMAO: 5.9. on eka neuvola, missä kurkataan, mitä siellä näkyy :barefoot: jännittää!
  7. rubikinkuutio

.

Mä täältä taustalta seurailen, mulla oli nyt plussakierrossa luteaalivaihe vaan sen 10pv. :)
  8. rubikinkuutio

.

@Tiutau13 näkyy jotain (y)
  9. rubikinkuutio

.

@Naissoturi tuossa cb:ssa näkyy jotain kyllä näin kuvassakin! (y)
  10. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

@Galli pahoittelut ja voimia :( Itse oon mahtunut siihen kohtukuoleman surkeaan 0,3 %:n todennäköisyyteen, niin todella on tietoisuus että mitä tahansa voi sattua missä vaiheessa tahansa... Mutta ei voi kuin yrittää jaksaa positiivisesti ajatella eteenpäin.
  11. rubikinkuutio

.

Hyvä juttu, että oli onnistunut käynti teillä @Wintersun ! Toivotan teille kaikkea hyvää :love: Mut vois siirtää plussanneisiin. Tuhlasin vielä digin, Raskaana 2-3 viikkoa :X3::love: Toivotaan että meillekin vielä elävä lapsi tästä uskotaan. Nyt on melko positiivinen mieli jopa.
  12. rubikinkuutio

.

@Wintersun tsemppiä lääkärikäyntiin!
  13. rubikinkuutio

.

@EeEeVee onnea :love:! Mä harkitsen kans hakevani digin, haaleaa plussaa edelleen näyttää liuskat. Hitaasti vahvistuu, toki nyt on vasta dpo13.
  14. rubikinkuutio

.

@EeEeVee plussa!! Toivotaan vahvistumista :love:
  15. rubikinkuutio

.

@kathii melkolailla kaiken jaan miehen kanssa, mutta ihan jokaista testiä en oo kertonu, osan joutunu paljastaa jäljestäpäin, kun tuntenu oloni niin urpoksi kun tikkua toisen perään :ROFLMAO::ROFLMAO:
  16. rubikinkuutio

Huhtikuiset 2019

Tänään dpo11 ja apteekin testi näytti taas vähän vahvempaa viivaa :love: eiköhän tässä raskaana olla. :X3: Mulla siis la 25.4./rubikinkuutio/28v/2./SeKs Meillä tulee olemaan kyllä varmasti raskas ja pelonsekainen matka, sillä esikoisemme kuoli kohtuun viime keväänä rv38. Nyt on melko...
  17. rubikinkuutio

.

Ihan kun siinä vähän jotain väriä näkyis... o_O
  18. rubikinkuutio

.

@Siltsu sitä mä oon salaa harrastanu viime kuukaudet, kaikki mahdolliset ja mahdottomat tonkinu netistä :ROFLMAO::ROFLMAO:
  19. rubikinkuutio

.

Ja oon pahoillani @Miina- jos ne menkat oikeasti tulla tupsahti :cry: niin epistä, että ehtii toivoa jo parasta niistä haamuista, niin kuin tässä itse kukin...:unsure: Tällänen tuli apteekin testillä äsken ihanaa kun se alkaa vahvistua, mutta joka kerta vessassa pelkään että menkat...
  20. rubikinkuutio

.

Kiva kuulla @Wintersun kuulumisiasi, ymmärrän ettei täällä palstalla jaksa olla aktiivinen, jos on huonoja fiiliksiä ❤️ kiitos kun laitoit viestiä! Se on kyllä jännä tämä naisen stressaaminen heti, kun päätetään aloittaa yritys. Epäilen, että aika moni mies on yhtä rennosti kun omani; "se on...

Yhteistyössä