Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mulle ei aijaan kuvat näy linkin takana :-( mutta pikkukuvan näen onneksi!! Hienoa, suuret onnittelut ja onnea matkaan <3 !
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

No näkyyhän siellä <3! Mahtavaa!
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Apuva miten hämmentäviä nuo roskishaamut!
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Menkat alkoi tänään, luteaalivaihe jäi taas siihen 10 päivään. Lyhyt on, mutta olen tosiaan raskautunut lyhyelläkin luteaalivaiheella. Toivottavasti onnistuisi myös uudelleen sitten heinäkuun jälkeen <3 Muoks tämä ei siis ollut surullinen asia, kun meillä ei yritys vielä ole alkanut :-)...
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Tuleekohan tuo ikinä näkyviin ilman Ruutuplussaa...
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Keisarinna85 @Piipaa93 pahoittelut uudesta kierrosta <3 Onnea @Hopeanuoli <3 Mä täällä odotan ja toivon että luteaalivaihe olis sopivan pituinen :-) Jos sain ovisplussan kp18 ja kp18-19 välisenä yönä oli oviskivut, niin onko se ovis ollut kp18 vai kp19? Miten nää on niin hankalia mulle...
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Lämpimiä halauksia teidän suruun @Loree ja @LaTiLa <3
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Suuret onnittelut teille plussanneille <3 teitä oli useampi taas, kiva juttu! Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä pettymyksen käsittelyyn <3 Olen parikin kertaa kertonut, että mulla tosiaan tärppäsi lyhyelläkin luteaalivaiheella. Toivoa on! Nyt vielä pari kierto ennen meidän...
  9. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Miksi en saa liitettyä kuvaa aijaa:n kautta? Sanoo vaan ettei pystynyt linkkaamaan kyseistä kuvaa... Mikä niistä kuvalinkeistä pitäisi valita? Kokeilin kaikki ja sama herjaus joka kerta
  10. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kyllähän siinä näkyy jotain. Mikä sulla on dpo?
  11. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mulla toisen raskauden plussakierrossa tämmösen kanssa tuli clearbluen digillä ovis-hymynaama. Tarkkailin siis tikuilla ja kun alkoi vahvistuun, niin otin clearbluen kaveriksi. Nää tikut on kyllä tosi tulkinnanvarasia. Teippaa kaikki tikut säästöön tulkittavaksi nii voit siitä seurata/opiskella...
  12. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Niinkö? :-o :-(
  13. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Ihania, erilaisia elämäntarinoita. :-) Meillä lyhyesti; yhteenmuutto puolen vuoden jälkeen (en jaksanut kaukosuhdetta), siitä vuoden päästä raskaana, esikoinen syntyi ja kuoli, ostimme talon, raskaana, kihlat, toinen lapsi syntyi, nyt odottelemme häitämme. <3 yhdessä olemme ehtineet olla 4,5v...
  14. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Paljon kuulee miehillä tälläistä ajatusmaailmaa. Varmaan ajattelevat niin paljon enemmän käytännön juttuja. Jotenkin kokevat, että se on heidän rooli tässä perheen kasvamisessa. Kyllä se siitä, meillä oli ihan samanlaista eroavaisuutta ensimmäistä lasta suunnitellessa. :-)
  15. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

En täysin ammattilainen ovistestien kanssa oo, mutta muistaakseni saattaa seilata kierrossa, kunnes lähempänä ovista pysyy vahvempana kunnes tasavahva tulee. Aloin opiskeleen kiertoani, tuntui että ovis saattais olla lähellä. Tein testin, niin eipä mitään väriä tullut. Mietin olinkohan juonut...
  16. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiinalainen syntymäkalenteri piti paikkaansa 2/2 :-D aika hauska.
  17. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3 raskasta aina, etenkin pitkään yrittäneille, mutta pidän kovasti peukkuja teille tähän uuteen kiertoon! Kiva nähdä että myös plussia tullut, tarrasukkia ja onnea odotukseen <3
  18. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut plussanneille ja tsemppiä matkaan! <3
  19. rubikinkuutio

pakkoajatuksista kärsivät äidit

Vahingossa törmäsin tähän ketjuun, ja tunnistin itseäni osasta kirjoituksista. Nämä alkoivat vauvan ollessa 1kk, kävin terapiassa muista syistä ja uskalsin jotain viitata näihin ajatuksiin, en selittää täysin koska ne olivat niin kauheita mun mielestä. Terapeutti lohdutti, että usein uusilla...
  20. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Näkyy siellä jotain itseasiassa ilman edes että avaa kuvaa! Melkosen vahva viivanpaikka jos sitä vain olis...

Yhteistyössä