Hakutulokset

1. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Oi, onnea kaikille plussanneille syyskuisia odottaville :love: ON: Tänään kp 12 ja ovisplussa, saatiin talleteltua eilen ja tänään! En miehelle ole kertonut oviksen tikutteluista mitään kun pelkään että tulee sille sitten paineita asiasta :confused: Ei varmaan epäilyttävää kun muutamana päivänä...
  2. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Heippahei, voisin tulla tänne kans kirjoittelee :rolleyes: Kirjotin aikanaan tuonne Esikoisesta haaveileviin, ja itse asiassa eilen juuri tuli 3 vuotta siitä kun esikoisesta plussasin joten hyvä tehdä nyt comeback tälle palstalle :ROFLMAO: Eli toiselle annettu lupa tulla, nyt menossa yk3, menkat...
  3. pehmis26

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Nostellaanpa tätä vähäsen. Täälläkin vihdoin ru takana ja kaikki oikein mainiosti, poju kovasti tutkaili varpaitaan :love: On hän kyllä niin ihana :love: Poikafiilis mulla on ollut koko ajan ja paikkansa piti. Oon ollut minäkin tosi paljon töissä ja väsymys ollut sen mukaista. Nyt onneksi...
  4. pehmis26

Täällä liikkeitä tuntunut jo reilun viikon ajan, enää en epäröi ollenkaan etteikö olis vauva! Hauskaa muljuamista ja potkuja tuntuu jo mahan päältäkin jos hyvä tuuri käy. Olin varautunut pidempäänkin liikkeitä odottamaan näin ensimmäisen lapsen kohdalla, mutta ihanaa kun asukki onkin nyt jo...
  5. pehmis26

Täällä vissiin monella seesteinen keskiraskaus kun niin hiljaista on ;) Pitääpä itsekin kirjoitella pitkästä aikaa kuulumisia.. Mulla tänään 16+0, huisia! Epämääräisiä kiputiloja välillä selässä ja jossain tuolla häpyluun tienoilla, mutta näistä oon vaan lähinnä huojentunut, kun tietää että...
  6. pehmis26

Hellurei ja tervetuloa uusille! @Idina oliko ultrassa kaikki mallillaan? @Mijau kuinka sokerirasitus sujui? Miksiköhän sokerirasitus tuntuu olevan kaikilla niin eri aikaan, mulla tulossa se vasta joskus alkukesästä :eek: Täällä on nyt raskaudesta kerrottu kummankin vanhemmille, he huolehtivat...
  7. pehmis26

Tänään heti aamutuimaan käytiin np-ultrassa, kaikki niin hyvin kuin tällä hetkellä olla voi! :love: Uskomatonta nähdä oma lapsukainen ruudulla. Jestas miten jännitti ja pelotti, mutta nyt olen kyllä onnellisin ikinä. Ja aurinko paistaa ja kevät tulee jajaja...:love: Hän vastasikin kooltaan jo 3...
  8. pehmis26

@kantris Mä en selällään maatessa tunne mitään, mutta pystyssä ollessa on kyllä selvä pömppis. Ei sitä tietty toiset huomaa kun pidän löysiä paitoja, mut alasti ollessani kattelin ite eilen että jestas kylläpä näytän tiineeltä, kun tissitkin niin turvonneet. :ROFLMAO: Onnea hyvistä...
  9. pehmis26

Minäkin tykkään tuosta pakkauksesta, ihania väripilkkuja siellä seassa :) Voin kyllä kuvitella nuo vaatteet kummankin sukupuolen päällä (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta kun ilmaseks saa niin ei pidä valittaa). Ei malta odottaa että sen saa! Tervetuloa @flatti87 :)
  10. pehmis26

Voih kylläpä tästä ketjusta on tippunut paljon porukkaa pois, voimia @Daisy85 :( Itse pelkään edelleen hirveästi keskenmenoa/tuulimunaa, vaikka tiedän ettei tää asia ole nyt enää mun käsissä. Me halutaan sukupuoli tietää jos vaan selvitettävissä on, mutta ei se haittaa jos syyskuulle asti...

Yhteistyössä