Hakutulokset

1. pehmis26

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

@N93 Eikä :cry: Voimia hirveesti! Olen täällä kyllä lueskelemassa käynyt, mutta ei oikein saa aikaseksi kirjoitella kun nyt ollut päivästä toiseen melko samat voinnit. Rintojen arkuus ollut n.viikon jo pois, mutta sellainen tasainen etova olo seuraa mukana. Itse sain vihdoinkin ajan...
  2. pehmis26

Meille ehdottomasti tulee äitiyspakkaus! :) Varmasti sisältää kaikkea tarpeellista kun esikoinen tulossa, eikä valmiina löydy mitään. Milloinkohan pakkaus julkaistaan että pääsis tutkailemaan sen antia..? Mulla olot vaihtelee kovastikin, välillä on päiviä jolloin olo on niin normaali etten...
  3. pehmis26

@Lehtoleinikki Hui, kuulostaapa hurjalta! Ihanaa kuitenkin, että raskautta seurataan noin tiiviisti ja olette varmasti hyvässä hoidossa. Pidän teille peukkuja ja kerrohan täällä miten raskaus etenee! Pitää noihin ruokarajoituksiin kommentoida, että minulle ainakin terkka korosti että ne on...
  4. pehmis26

Eka neuvola check! En nyt tiedä tulinko hullua hurskaammaksi, mutta kiva siellä oli rupatella ja ainakin asiat nyt etenee (y) Hassua kyllä oli siellä puhua vauvasta, kun kukaan ei ole edes todennut mahassa olevan mitään. o_O Mites muilla nuo lääkärintarkastukset raskauden aikana? Tuli vähän...
  5. pehmis26

@N93 Ootko varma milloin sulla oli ovulaatio/milloin lapsi saanut alkunsa? Muistan että plussattiin melkein samana päivänä, itellä menossa 7+5 nyt. Eihän nuo alun ultrat tosiaan ihan päivän päälle aina paikkaansa pidä, mut positiivista että syke näkyi. Et saanut mitään kontrolliaikaa että...
  6. pehmis26

Voi että, onnea tuplista @vuodenäiti, toivotaan että toinenkin syke ilmaantuu :love: Pahoittelut keskenmenon kohdanneille, varmasti pääsette kaikki vielä aikanaan loppuun asti. Mä en ole oikein edes uskaltanut tänne kirjoitellakaan, kun on edelleen niin epäuskoinen fiilis että mun sisällä...
  7. pehmis26

Syyskuun suloisuudet 2017

Mulla kans ollut viime päivinä mahakipua vähän väliä.. Pariks sekunniks tulee joku ihme kuumotus/kramppaava tunne alavatsaan. Lähentelee tosiaan menkkakipua, mut kestää tosiaan vaan hetken ja sitten vähän ajan päästä taas kuumottaa. o_O Mutta varmasti normaalia niin kauan kun ei ylly ihan...
  8. pehmis26

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Villisilmä Pakko kommentoida, mä ronklasin kohdunnapukkaa nyt tässä kierrossa ennen ku plussasin, se oli ihan kivikova ja tosiaan semmonen napukka! o_OIkinä ei oo niin kova ollut. Nyt ei oo enää viittinyt räpeltää ettei mee pöpöjä.. En tiiä voiko siitä nyt oikeesti mitään päätellä, mutta näin...
  9. pehmis26

Mä meinasin soitella neuvolaan vasta ensi viikolla, kun olen saanut työvuoroja helmikuun puolelle, niin tietää milloin sinne pääsee. Helpointa niin, ei jaksa alkaa säätää vuoronvaihtojen ym. kanssa. Ar-ultrasta ei olla vielä miehen kanssa juteltu, mutta tällä menolla olen todellakin menossa...
  10. pehmis26

Minäkin varovaisesti tuun tänne! Lueskelin pikaseen keskustelun läpi, osa porukasta onkin jo tuttuja haaveilupuolelta. Plussattu ekan kerran toissapäivänä, tänään digi ilmoitti raskaana 2-3 ja liuskatestin viiva hurjasti vahvistunut. Esikoista odotellaan, 8kk tätä tehtiin ja ehti jo...
  11. pehmis26

Päivitin tuon listan vielä, päivitelkää jatkossa joku muu innokas :) Painatte vain tuosta 'vastaa', otatte
  12. pehmis26

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥ (lista päivitetty 16.1.2017) Yritys päällä: MissyX 23v (mies 29v)...................ya 8/12 M|RA 28v........................................ya 5/15, yk 3 Paputoive 28v (mies 29v)..............ya 6/15, yk 17 Saniainen! 22v (mies 25v).............ya 7/15, yk 12...
  13. pehmis26

Kiitos onnitteluista! En kyllä usko tätä juttua vielä, varmaan vaatii muutaman testin lisää.. Tosi hämäävää kun oli alkuviikosta niitä erikoisia oireita mutta nyt on ihan normi olo, ei todellakaan mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ihan normi menkkakipuja. Mutta itsehän en voi tälle asialle...
  14. pehmis26

Mitä täällä tapahtuu?? Sanokaa että tekin näätte kaks viivaa! Nyt tärisee mun kädet, oon tässä kaks päivää itkenyt kun menkat taas kohta alkaa, ja äsken tein varmistustestin että voin illalla hyvällä omalla tunnolla juoda viiniä.. no en vissiin sit juo! En usko tätä, ei mulla oo mikään raskausolo!
  15. pehmis26

@N93 Tuohan on minusta ihan punainen viiva! Varovaiset onnittelut.. :love: Mää jänistin testin teosta.. oli yöllä niin kovat menkkajuilinnat että päätin olla kuluttamatta kalliita testejä kun menkat selvästi tekee tuloaan :unsure: huomenna sitten jos vielä tarve on..
  16. pehmis26

@Innih viiva näkyvissä! Vahvistumisia :love: Täällä kans yks pms-kiukuissaan/itkuissaan.. nyt dpo jtn 12-13. Dpo 9 alkaen mulla oli todella epäilyttäviä oireita, rintojen pistelyä ja kasvojen kuumotusta, samaa mitä elokuussa keskenmenneessä raskaudessa. Myös kaikkia erikoisia nippailuja, joita...
  17. pehmis26

@mapi_ Ihana kun tulit kertoon kuulumisia ja siis what, jo 20.viikko! Kyllä aika rientää! :love: Uskon, että ollut stressaavaa aikaa, kun kuulee uutisia että lapsella onkin jotain häikkää. Mutta eipä siinä itse voi asialle oikein mitään tehdä ja on vaan luotettava että kyllä tohtorit sitten...
  18. pehmis26

Otin vielä kuvan siitä viime kierron pc viivanpaikasta (juu, olen säästänyt testit....), on nyt tosi tumma ja nuhjunen kuva, mut piti muuttaa kontrasteja ja kirkkauksia että sain sen näkymään :D kauhukseni se näytti jo melkein haamuviivalta kun leikin nuilla filttereillä :D alimmat testit mitä...
  19. pehmis26

@VernaMaria Onnea kovasti, selvä plussa (y) Onko mitään oireita? Kyselee nimimerkki tänään dpo8 ja meinaa lähteä oirekyttäys taas käsistä :D @Kinder_Kitty harmi tilanne, mäkin sain viime kierrossa pc:hen viivanpaikan kp 30/28.. Sitten parin päivän päästä siitä tein sen pakkauksen toisen...
  20. pehmis26

@Kinder_Kitty Voi harmi :( Oon täällä tiiviisti seurannut miten sulle käy, mikä kp tai dpo sulla onkaan nyt? @Paputoive Jäiks mikä lista vippaskonsteja! :LOL: Paras oli varmaan tuo "Siteiden tai liian pienten housujen ostaminen, ajan varaaminen lapsettomuustutkimuksiin". :LOL: Myös suklaan...

Yhteistyössä