Hakutulokset

1. pehmis26

Kesäkuiset 2021

Minä varasin neuvolan kun olin viikon tiennyt asiasta. Sain sen viikoille 8+3, yritän sitä ennen käydä jossain varhaisultrassa. Esikoisesta käytiin vasta nt-ultrassa, mutta nyt oon niin hermoheikko että pakko käydä varmistamassa asia aiemmin. :D @Mäyh Tuskin on sattunut mitään, hyvässä turvassa...
  2. pehmis26

Kesäkuiset 2021

Minä voisin tulla tänne höpötteleen, en uskalla faceen ennen kuin on vähintään 12 viikkoa täynnä! Omien laskujen mukaan nyt olisi 5+6 ja la 18.6. :love: Toinen lapsi tulossa ja vuosi tätä tehtiin ennen kuin tärppäsi. Viime kuussa oli varhainen keskenmeno viikolla 4+jotain. Toivottavasti pysyy...
  3. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Heipähei täältä taustalta. Täällä alkoi menkat ja minut voi poistaa listalta. Koska nyt jos tästä kierrosta raskautuisin niin la olis jo 2.1.21! Eli taidan suunnata jossain vaiheessa ensi vuoden keskusteluun, nyt saattaa kyllä olla että pieni paussi pidetään yrityksestä koronan takia.. yritän...
  4. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Minä oon nyt pari kertaa huomannut että nännikipu alkaa tosi aikasin oviksesta, vai voiko se alkaa jo ennen sitä?? Lh-huipun aikaan?? Tässäkin kierrossa huomasin että nännit on kipeät 6h ovisplussasta o_O . Kaikkea sitä miettiikin, miks ei voi olla jotain selkeää merkkiä milloin se munasolu...
  5. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Hellurei, oon pitänyt vähän taukoa täältä kun alkoi tulla liikaa ajatuksiin vauva-asiat. Sain tässä kierrossa kp 12 kunnon ovisplussan ja hyödynnettiin se silloin samana päivänä, muina päivinä ei ollut mahdollisuutta kun lapsi oli kipeänä eikä oikeen nukkunut jne. Noh sitten heti sen jälkeen...
  6. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Oon näköjään listalla entisessä kierrossa vielä, huomenna kp 3 ja voi poistaa piinailijoista. Iso kiitos kaikille jotka ehtii päivittää :) Siis mikä on tää veren määrä?!? Järkyttävää. 2-3h välein saa kuukuppia tyhjätä ja silti ehtii vuotaa yli. Kp2 illasta kyllä yleensä jo vähenee. Onko teillä...
  7. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Mulle voi huomiselle päivittää kp 1 ja poistaa piinailijoista. Menkat tekee tuloaan siis. Jos nyt jotain positiivista tässä tilanteessa, niin ainakin kroppa on hyvin täsmällinen ja taisin oviksenkin tunnistaa ihan oikein. :) Onnea @Haavejuttu ! Kyllä vahvistuu viiva. Ja oispa kyllä kiva jos...
  8. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Ihan perus rfsu, eli voi tietty olla vielä toivoa. Mutta yritän silti nyt asennoitua menkkoihin enkä elättele turhia toiveita. :rolleyes: @W.we voimia tilanteeseen, mikä ikinä onkaan ❤
  9. pehmis26

Haaveena vauva 2020

En valitettavasti ollut haasteessa mukana ja testasin jo tänään dpo 12, ettei tarvii koko ajan neuroottisena kytätä oireita :cautious: Negaa näytti joten alkuviikolle odottelen menkkoja. Yleensä en oo mikään himotestaaja, mut nyt oli jotain oireita jotka anto taas toiveiden nousta. Tällä...
  10. pehmis26

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu Mäkin voisin huomenna testata jos säkin xD Mulla ois huomenna dpo 12 niin eiköhän näkyis jo, ja jos ei niin vois ainakin lopettaa tän pakonomaisen oireiden kyttäämisen o_O Mitenköhän tuon koronan kanssa jos sattuis tässä joskus raskautumaan, voikohan tarttua sikiöön tai tulla...
  11. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Minä ainakin osaan kuvitella itelleni vaikka mitä oireita, niin ihan senkin takia yritän olla luottamatta mihinkään oireisiin ennen menkkoja/plussaa.. Toki joka kierrossa silti löydän itseni googlettelemassa vaikka mitä oireita, vaikka oikeastihan kaikki oireet voi tarkoittaa tai olla...
  12. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Mut voi muuten lisätä piinailijoihin, huomenna dpo 4. Ens viikolla täälläkin varmaan alkaa googlettelu kaiken maailman oireista, vielä oon ihan rauhallinen. xD Ihan hanurista tää palstan uudistus, en muista yhtään kuka on kirjottanu ja mitä. Ja tosta etusivulta ei heti nää milloin on tullut...
  13. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Itellä esikoisen kohdalla viikko ovisplussasta tuntu alamaha tosi turvonneelta ja oli jotenkin tosi ahdistava olo siellä. Luulin että oon vaan syönyt jotain sopimatonta, mutta myöhemmin selvis että sinä päivänähän se oli kiinnittynyt.:love: Mitään vuotoa ei ollu. Kp 13 nyt, en oo tikuttanut...
  14. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Mulla oli sama tilanne, tein kyllä negatestin ennen toimenpidettä mut söin silti vaan Panadolia niihin kipuihin. Hyvin pärjäsin senkin avulla, riippuu toki varmaan miten hankala poistettava hammas. :) Antoivat siellä ennen poistoa Burana 600mg niin sen kyllä otin..
  15. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Mua myös ärsyttää suunnattomasti kyselijät lapsen tekoon liittyen. Erityisesti oma äiti tällä hetkellä: "kannattais teidänkin se toinen lapsi jo tehdä". Kyllä olis jo tulossa jos itestä olis kiinni :mad: Vähän oon töykeästi vastannut takas että "älä haaveile, ei oo tulossa"... Tiedän kyllä että...
  16. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Ehkä minäkin voisin tulla listalle, huomiselle voipi merkata kp 2/27-29 . Menkat alkoi aamulla ihan aikataulussaan ja nyt alkoi yk 4. Onneks asia oli käsitelty jo viime viikon negan kautta eikä muutenkaan ollut mikään raskautunut olo.:unsure: Pms-oireetkaan ei ollut nyt erityisen pahat, tai ehkä...
  17. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Onnea plussista :love::love::love: Ihana katsella noita teidän plussatestejä :love: @Shibali Ollaan samassa jamassa, tänään mulla dpo 10 ja r-testi niin negaa kuin olla voi. Testasin kans jollain ei-herkällä niin kai tässä vielä toivoa on, mut ei kyllä mitään oireita niin taidan vaan odotella...
  18. pehmis26

Haaveena vauva 2020

Onnea @mincha :love: Suositelkaa kaikista herkintä raskaustestiä, millä ootte saaneet plussia/haamuja dpo 9-10? En kyllä ite tykkää niin ajoissa testata, mutta nyt olis pakko.. Vaikee kyllä uskoo että olis tärpännyt, nyt dpo7 eikä niin mitään tuntemuksia mahassa, vaikka ei kai se oo edes...
  19. pehmis26

Haaveena vauva 2020

@Lauraida Suosittelen jatkaa testausta, saattaa toikin kyllä olla jo plussa. Liitän tähän kuvan kahdesta eri ovistestistä muutaman päivän takaa, samasta pissasta siis tehty. Ota näistä nyt selvää kun toinen ilmeisesti plussa ja toinen ei :mad: Kontrolliviivojenkin väri ihan epätasanen, huoh...
  20. pehmis26

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus Mulla oli hengästyminen yks selkeimmistä oireista :rolleyes: Pienikin urheilusuoritus (lue: ylämäkeen kävely) riitti saamaan pulssin taivaisiin ja tuntu että tukehdun :eek:

Yhteistyössä