Hakutulokset

1. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Hienoa solakka-silakka että voit paremmin ja pääsit kotiin kasvattelemaan vauvaa. Millon IK:lla on nt-ultra? Taitaa mennä jonnekin maaliskuun alkupuolelle? Vai ootko vielä uskaltanut varata? Onko tullu mitään vaivoja vielä? ON: Kärsitty sunnuntaista asti eri asteisista migreeneistä. Aika...
  2. E

Solakka-silakka: Mikäs ultra sulla nyt oli? Aika hurja paineet. Onko verenpaineet laskeneet yhtään? Otat nyt vaan rauhassa ja levon kannalta. Vauva kyllä selviää jos nyt syntyy. Pienihän se on, mutta muuten melko valmis paketti. Kerrohan kuulumisia, kun jaksat. IK:n puolesta jaksaa edelleen...
  3. E

IK: Totta tuo kiloasia, mutta tuntuu ihan älyttömältä, että nyt kun oon kattonut mitä syön, niin tullu taas lisää painoa melki kilo. Mitä hittoa?!? No näillä mennään :LOL: Jännä et lääkäri tollain heitti vaan ilmoille, että jos on ollut kaksi. No sen näkee sitten, kun raskaus etenee...
  4. E

Onnea IK ❤ Hurjat lukemat yhdelle alkiolle. Sieltähän voi nt-ultrassa paljastua vielä toinen ;) ON: eipä ihmeitä täällä. SI-nivel kiukuttelee edelleen, joka askel sattuu, mutta siihen on hyvin tottunut jo. Muutamia hiljaisempia päiviä vauvalla ollut, mutta liikkeet on kuitenkin olleet riittäviä...
  5. E

Heippa kaikille. Ikäviä nuo SS:n turvotukset. Ihanan paljon oot uskaltanut tehdä hankintoja. Mä en oo juurikaan tehnyt mitään hankintoja, kun en oo uskaltanut. Jotain vaatteita oon ostanut, ja pinnasängyn. En viittinyt kaverilta pyytää sänkyä takaisin, kun saa heinäkuussa vauvan. Turvakaukalo ja...
  6. E

Wau, mikkä arvot! Onko aiemmissa raskauksissa ollu yhtä korkeat arvot?
  7. E

I-K: kaikkea sitä tulee alkuraskaudesta pähkäiltyä ja luotua itselle turhia pelkoja. Toki niitä pelkoja luo koko raskauden ajan, ainakin minä oon sellainen. Joko on tuloksia tullut?
  8. E

Iida-karoliina: en epäillytkään ettetkö tietäisi miltä pettymykset tuntuu. Muotoilin kirjottamani väärin :( Aa, kävit yksityisellä. No siellähän ne verikokeiden tulosten tuleminen kestää. Ootko saanut tietää hcg-arvoasi vielä vai joudutko jännittämään? elinas ❤31+4❤
  9. E

Miten siinä voi mennä niin kauan, kun täällä hcg vastaus tulee n. 2-3h sisään tekstiviestillä puhelimeen. No hyvä, että seiskaviikko on lähempänä. Itselle oli aikamoinen stressi odottaa uutta ultraa.
  10. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Onni ja Unelma: soita oman alueen neuvolaan ja pyydä sieltä Hcg-lähete tai sitten vastaavasti ensiapuun ja pyydä sairaanhoitajalta Hcg-lähete. Näin ainakin itse olen saanut, kun olen tilanteeni sinne selvittänyt. Neuvolasta ainakin tekevät lapsettomuuden perusteeella helpostikin lähetteen. Tosin...
  11. E

Iida-karoliina Onhan tuo ultraan meno aina jännittävää. (itsekin jännittää aina sydänäänten kuuntelua, vaikka vauva liikkuukin hyvin) Mitäs muita hormonikokeita he haluavat? Jäikös teillä vielä pakkaseen alkioita? Sullahan oli aikaisempia lapsia enemmänkin, vai muistanko väärin? Olikos kaikki...
  12. E

Aika napakat viikot, mutta toivottavasti kaikki on hyvin (y)
  13. E

Iida-Karoliina toivottavasti ultrasi on lähempänä seitsemättä viikkoa, kun kuudetta. Mut lähetettiin keskeytykseen (rv 6+0), kun kävin tarkistamassa yksityisellä, että onko raskaus oikeessa paikassa. Mitat oli pienempiä ja sykettä ei näkynyt, jonka jälkeen lääkäri sano, että raskautta ei ole...
  14. E

Meillä raskaus alkoi joko kolmisoluisesta tai nelisoluisesta sulatetusta alkiosta vuonna 2012, alkiot pakastettu 2009. Nyt oli tuoresiirto, olisko ollu 8-solusia? En muista enää. Luovuttajalta saatiin 12 munasolua, 8 jatko ja 4 alkioo jäi loppujen lopuksi, joista kaksi siirrettiin ja kaksi...
  15. E

Ihanaa Iida-Karoliina. Paljon Onnea. Millä viikoilla menossa varhaisultraan? ❤❤❤
  16. E

Joulu meni ja sain aika veemäisen lahjan. SI-nivel vaivan. Eli mun pakaraan sattuu aivan sairaasti. Just oli oikeessa pakarassa iskias vaiva, sain sen taltutettua, niin tuli tällänen. Tavallaan tuli hyvään väliin, kun en ole jaksanut oikein olla töissä. Kunto vaan alkaa jotenkin loppuun. Kroppa...
  17. E

Pikkukintsu kiva kuulla sinustakin ja onnea vielä! Burma paljon paljon Onnea :love::barefoot::barefoot: Tulehan pian kertomaan lisää kuulumisia ❤ elinas ❤29+2❤
  18. E

Voi ei solakka silakka. On kyllä aika inhottava tuo raskausdiabetes :( Närästyskin on erittäin inhottava vaiva! Ultra meni hyvin, kaikki vaikutti normaalilta. Kaikki virtaukset kunnossa ja istukkakin näytti hyvältä. Käynnistyksellä uhkaili edellisen synnytyksen osittain irronneen istukan...
  19. E

Jännityksellä odotan, miten teidän hoidoissa käy. Ja tietysti kaikki peukut ja varpaat ylöspän toivottamassa onnea teille kaikille (y):barefoot:
  20. E

Mites pikkukintsun vauva-arki sujuu? Solakka silakka on tää aika mennyt kyllä nopeesti, mutta sitten toisaalta taas tosi hitaasti. Onko sulla jotain vaivoja jo ilmennyt? Nyt jännittää, kun kohta on ultra sen pappa-arvon vuoksi :eek: Vähän pelottaa jos tuleekin jotain huonoja uutisia. Klo...

Yhteistyössä