Hakutulokset

1. N

Joulukuiset

Täytyy muuten vielä noista oireista huudella. Kattelin esikoisen ajalta mitä on ollut, ja oikeastaan vasta 6+ viikolla alkoi oireita tulemaan ja niitäkin oli tuolloin aika vähän. Joten jos tämä seuraisi samaa polkua niin pari viikkoa olisi vielä tällaista "oireiden odottelua".😁 Mutta aika...
  2. N

Joulukuiset

Ja liberolla oli kans mun mielestä kiva raskausappi!😊
  3. N

Joulukuiset

Mulla semmonen ku raskaus+. Siinä mun mielestä hyvin kuvitettu sen hetkinen alkion/sikiön kehitys ja myös tiedot sunmuut siltä ajalta.😊 Esikoista ootellessa mulla oli kans sellainen jossa aina oli sen kokoinen hedelmä kun vauva masussa oli😄 sekin oli hauska. Näillä varmaan mennään tässäkin...
  4. N

Joulukuiset

Tänään tein viikkodigin ja siihen tuli (kuten pitikin) 2-3vk.❤️
  5. N

Joulukuiset

Täällä oireettomuus laittaa miettiin, että tapahtuuko tässä nyt muka jotain!😅 Toki tässä vaiheessa ei sen kummempia oireita vielä välttämättä olekkaan, silti odottelen koskahan se kunnon etominen alkaa, tai muut selkeät tuntemukset joista tietää olevansa raskaana.😎🤰 Esikoisesta rinnat oli tosi...
  6. N

Joulukuiset

Kiva että tänne vielä eksyy porukkaa!👏 Toivotaan että kaikki menee hyvin ja saadaan kaikki pikkuiset joululahjat syliin❤️
  7. N

Joulukuiset

Mikäs dpo/kp sulla on?😊 Toivotaan että lähtis vahvistuun!
  8. N

Haaveena vauva 2023

Jeee😍👏 onnittelut ja tarrasukkia!
  9. N

Joulukuiset

@mmarimoi_ voi ei❤️ tietysti tuommonen kokemus jättää jälkensä ja seuraa mukana, mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin!🥰
  10. N

Joulukuiset

Voi se on kyllä hyvä!❤️ Ei oo niin pitkä aika odotella JA säästää pitkän pennin!😁😍👏

Yhteistyössä