Hakutulokset

1. N

Joulukuiset

Nojoo, soite on mun synnäri😊 En oo soitellut neuvolaankaan. Ajattelin ensin ainakin varata sen vu-ajan. Kuitenkaan ei neuvolaan saa aikaa muistaakseni alle rv 10.🤔
  2. N

Joulukuiset

Oon kyllä kiinnostunut! Mutta vasta ehkä vähän myöhemmin🥰🤞 ainakin varhaisultrassa haluaisin käydä ensin.🙈
  3. N

Joulukuiset

@mmarimoi_ toivottavasti saat sellaisen nopeemman ajan mikä sopii, eikä tarvi sit odotella ikuisuuksia😄 Ajattelin kans viikkonäyttösen digin tehä vielä huomenna tai ylihuomenna kun on kaapissa semmonen. Tänään tuli kyllä sellaiset leffaviivat, että ainakin hyvältä näyttää nyt🤞
  4. N

Joulukuiset

Miten kaikilla menee? Varhaisultrasta. Ajattelin myös varata ajan, mutta odottelen varmaan loppuviikolle ennenkun soittelen. Esikoisesta kävin myös, ja antoi kyllä jonkinlaista mielenrauhaa kun näki pienen sydämen siellä tykyttävän.❤️ Tuntuisi loputtoman pitkältä ajalta odotella neuvolan...
  5. N

Haaveena vauva 2023

Sua ei oo listoilla? Olisin laittanut mutten tiennyt sun tietoja mitä tuonne tavattu laittaa🙈 Haluatko sinne ilmoittaa esim koska yritys alkanut? Voin tottakai laittaa vaan nimimerkki + koska plussa😊 Niin ja paljon onnea!❤️
  6. N

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. N

Joulukuiset

Hei kaikille!😊 Siirryn nyt tuolta haaveilijoiden puolelta tänne varovaisesti!❤️ Testi oli tänään sen verran tumma, että rohkenin ottamaan loikan. Huomenna viimeistään olisi kuukautisten alkamispäivä, joten tosi varovaisesti tässä vielä ollaan.😊 Tänään on rv 3+6 ja La olisi laskurien mukaan...
  8. N

Haaveena vauva 2023

Mä nyt siirsin itseni plussanneisiin. Kävi miten kävi!❤️ Onnea matkaan viimeisille jännittäjille!! Varmasti täällä vielä käyn kattelemassa kuulumisia.❤️
  9. N

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 llmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  10. N

Haaveena vauva 2023

Täällä kyllä mahtava porukka!❤️ Onnea matkaan!😘🥳
  11. N

Haaveena vauva 2023

Mulla kans päivän tokasta testistä yleensä saanu tummaa viivaa! Pari ekaa päivää testasin muutamanki kerran ja iltaa kohti vaan vaaleni. Nyt tehny vaan aamuisin mielipahalta välttyäkseni😅 Huomenna taas aamusta saa rynnätä vessaan🙈🙊
  12. N

Haaveena vauva 2023

On se ihmismieli kummallinen!😅❤️ Tsempit sinne, ja toivotaan että nuo epävarmat olot kohta väistyy!❤️
  13. N

Haaveena vauva 2023

Kiitos kaikille kun vastailitte❤️❤️ tulee ihan höpsö olo itselle, kun täällä stressaan. Mutta taipumusta on miettiä aina liikaa asioita ja sitten helposti sen "pahimman kautta" kun huoli on kova😅 Mutta joskus olen kuullut sanottavan "raskaana kunnes toisin todistetaan". Jospa tämän ajatuksen...
  14. N

Haaveena vauva 2023

15. N

Haaveena vauva 2023

Oi, kiitos kuvista!😍 Täytyy nyt yrittää vaan luottaa että kaikki menee hyvin. Ei se huolehtimalla mikskään muutu😅
  16. N

Haaveena vauva 2023

❤️ Mulla kans digi kaapissa, täytyy sitten jossain vaiheessa tehdä jospa sais kans viikkoja nähä🤞😊
  17. N

Haaveena vauva 2023

Huojentavaa kuulla❤️ Esikoisesta sain aika pian just ne leffaviivat ja nyt kun tummuminen on ollut noin hidasta, mietin voiko olla jotain muuta. Toisaalta mietin kuinka todennäköisesti kemiallinen olisi vielä neljäntenä testipäivänä kuitenkin tummin testi vaikkei leffaviivoissa mennäkkään. Että...
  18. N

Haaveena vauva 2023

Mä en nyt oikein tiedä mitä tästä pitäisi olla mieltä😬 Nejättä päivää näkyy viivaa testissä, mutta tummuminen on vähän niin ja näin. En ole kokenut kemiallista ennen ainakaan näin testaillessa. Vieläkö on toivoa?😓 Testit on ylhäältä alas dpo10, 11, 12.
  19. N

Haaveena vauva 2023

Onnea!!❤️❤️ toivottavasti tullaan pian perässä🙊 Lisäsin sut plussanneisiin
  20. N

Haaveena vauva 2023

@Liilja raaskitko testailla tänään vai säästyikö ainokainen testi toistaiseksi?😁 Täällä viiva suht samanlainen kun eilen, ehkä ihan pikkuriikkisen tummempi. Suuret odotukset huomiselle, että alkaisi vahvistumaan🙊 eikös se 48h aikana tuplaannu, joten silloin olisi odotettavissa jo tummempi...

Yhteistyössä