Hakutulokset

1. N

Joulukuiset

Tervetuloa!😍 Kiva että tänne vielä eksyy ihmisiä👏 Meillä on muuten sama la!😊
  2. N

Joulukuiset

Voi ei😓 on kyllä inhottavaa! Ekan kans elin vielä siinä toivossa, että ne tyhjenis kasaan ja tilalle jäisi vaan pussukat, mutta se oli haaveajattelua🤣 Mutta oikeasti, odotan kyllä myös sitä, että tämä toinen (ja meidän viimeinen) lapsi on imetetty ja sitten kyllä varaan ajan kunnalliselle...
  3. N

Joulukuiset

Täällä kohtalotoveri rintojen kanssa. Eniten ahistaa kuinka paljon ne voi vielä kasvaa😅 esikoisen jäljiltä kuppikoko kasvoi en ees tiiä kuinka monella ja nyt sitten kohti uutta kasvua😁😬😬😬
  4. N

Joulukuiset

Täälläki oireetonta menoa. Unohtelen välillä, että tässä edes ollaan raskaana kun ei missään tunnu😅 nyt ollut tänään aika energinen olo ja nälkäkään ei iske nyt yhtä nopeasti kun aikaisemmin. Mulla on kaapissa ovistestejä jäänyt yli ja tänään viimeks pissasin yhen ihan vaan koska miks ei (ne...
  5. N

Joulukuiset

Kiva kuulla ettei vuoto ole yltynyt! Mutta varmasti kyllä stressaava "vaiva", vaikka myös ihan normaalia pienet vuodot. Tsemppiä odotteluun sinne ja kaikille muillekkin!😊❤️
  6. N

Joulukuiset

Vähän kyllä harmittaa kun tuo varhaisultra menikin niin myöhälle. Ollaan ystävän kanssa lähdössä reissuun parin viikon kuluttua ja toivoin, että ennen sitä olisin kerennyt käymään ultrassa ja voisi sitten paremmin mielin kertoa uutiset.😊 Hän kyllä nimittäin arvaa reissun aikana aivan varmasti.😄...
  7. N

Joulukuiset

Ihanaa että pääsit tuon kummittelevan 5+2 yli!❤️ Jospa se olo alkaa siitä sitten päivä päivältä helpottamaan🙊 Itsellä näkyi syke esikoisesta 6+5 joten mahollisuuksia on! Toki vaikkei vielä tuollon näkyisi niin ei sekään mitään tarkota vielä☺️👍
  8. N

Joulukuiset

Mäkin varasin vu-ajan tänään ja sain rv 8+2, sitä ennen ei edes ollut aikoja😅🤪 että täällä kans sitten odotellaan vähän pidempään kun oli ollut ajatus! Mietin jo otanko aikaa ollenkaan, mutta varasin nyt sen kuitenkin.😁
  9. N

Joulukuiset

Voi ei tulipa ikävään aikaan nyt uudelleen. Jospa välttyisit koronalta kokonaan tällä kertaa 😁🤞
  10. N

Joulukuiset

(Sori nyt tulee tmi) Noniin tulihan tännekkin pomminvarma raskausoire (edellisen raskauskokemuksen perusteella), nimittäin peräpukamat😭🤣 ja nämä lähtee vasta sitten kun vauva on syntynyt🙈
  11. N

Joulukuiset

Hui @Happywife ! 😱😅🤪 toivottavasti ei nyt kuitenkaa enteile mitään, tai ainakin pysyis pahoinvointi vaan tässä alussa! Itse myös odottelen etovaa oloa, mutta ei kyllä mitään oireita ole mihin kiinnittäis oikeen huomiota.😅 Jos jotain pientä tulee ja menee välillä niin mietin että ehkä ei ees...
  12. N

Joulukuiset

Tervetuloa! toivotaan että kaikki menee hyvin ja saat loppuvuonna iltatähden syliin.🥰 Se on kyllä hankala olla murehtimatta kun on niin suuresta ja tärkeästä asiasta kyse😅❤️
  13. N

Joulukuiset

Voi ei, inhottavaa jos pelko on koko ajan takaraivossa.😓 Toivottavasti se siitä päivien ja viikkojen edetessä helpottaa kaikilla ja uskaltaa lopulta alkaa iloitsemaan enemmän raskaudesta❤️ siihen luotamme että kaikki menee hyvin!✌️ Itse en oikein meinaa tajuta vieläkään tätä tilannetta, eikä...
  14. N

Joulukuiset

Meillä esikoinen kaksivuotias. Ihan hassua ajatella että kohta hän saa ehkä isosisaren roolin😱 meidän vauvva😭🤣❤️
  15. N

Joulukuiset

Harmi kun täällä on niin vähän porukkaa, missä kaikki joulukuiset🤣🙊 Täällä oireetta ihmetellään vieläkin, että onko tässä muka tapahtumassa nyt jotakin! Ajattelin ensi viikolle odotella varhaisultran ajan varaamista. Jospa sekin sitten konkretisoisi vähän tätä tilannetta. Onko joku jo saanut ajan?🤗
  16. N

Haaveena vauva 2023

Ei ollut sulle mun kommentti ainakaan tarkoitettu!😊 Itse mietin enemmän vierailija nimikkeen hieman ilkeitäkin kommentteja. Mutta se siitä!😁🙏
  17. N

Haaveena vauva 2023

Tämä henkilö on ollut ainoastaan asiallinen täällä ja ystävällinen muita kohtaan joten mielestäni ansaitsee myös asialliset kommentoinnit takaisin.👍
  18. N

Joulukuiset

Noniin tulikin vastaus. Oon pahoillani menetyksestä😓❤️ toivottavasti teille tulisi pian pysyvä plussa!
  19. N

Joulukuiset

Voi ei😓 ootko @Josba05 ? Muistelin että josba05 kertoi menevänsä tänään verikokeisiin, mutta tämä kommentti näkyy vierailijana.
  20. N

Joulukuiset

Me ei ollla vielä kerrottu kellekkään, mutta yhdelle ystävälle saatan kertoa jo ennen vu-aikaa. Hän myös tietää, että ollaan yritetty joten ei tulisi ehkä ihan yllärinä.😁 Varhaisultran jälkeen sitten, jos kaikki hyvin, kerrotaan vasta mun ja miehen vanhemmille..😊

Yhteistyössä